Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I SW Facelifting (24) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Artion
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
Zawieszenie jak dla mnie super, dość sprężyste ale nie takie twarde jak np. Skoda Octavia i nie takie miękkie jak w Mondeo w którym denerwowało mnie nurkowanie do przodu i zachowanie w koleinach. Pod pełnym obciążeniem nie siada tak mocno a zawieszenie staje się bardziej komfortowe i przypomina te z Mondeo. Układ kierowniczy precyzyjny i przypominający ten z grupy VW, brak takiego czucia drogi jak w Mondeo - ale dla mnie to zaleta. Bardzo...
3,0
~K2v
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Bardzo twardy, ale takie już są Peugeoty w obecnych czasach. Bardzo podobny do 308 żony. Na gładkiej dobrej drodze bardzo fajny, natomiast na bardzo dziurawej nawierzchni jest za twardy. Nic nie stuka ale czuć każdą dziurę... może tylko moja wersja GT tak ma, bo jechałem kiedyś krótko innym i tak nie zwracało to mojej uwagi. Bardzo czuły układ kierowniczy i to nie jest aż tak super ale się przyzwyczaiłem. Źle reaguje na powtarzające się...
4,0
~Andrzej
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 140KM 103kW
Zawieszenie jest ciche, dość sztywne nastawy nie mają nic wspólnego z poprzednikami 508-ki. Przy dużych prędkościach auto prowadzi się precyzyjnie i nie zaskakuje negatywnie. Odporne na silny boczny wiatr. Przy wersjach poniżej GT mamy z przodu MacPherson, a nie zawieszenie wielowahaczowe i czuć to głównie na dziurawej nawierzchni przy jeździe po zakrętach. Nie jest to jednak sportowe auto a duża limuzyna, która nie nastraja do ostrej jazdy,...
5,0
~Antoni
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Na razie jest dobrze, prowadzi się pewnie, mam założone 17stki, na 215, nie buja w koleinach, kupując go bałem się że będzie bujał w zakrętach, ale spokojnie, nic takiego nie dzieje się. Kierownica dobrze leży w dłoniach, trochę czasu minęło zanim przyzwyczaiłem się do wszystkich przycisków w kierownicy, trochę zrobiłbym to inaczej ale po jakimś czasie przywykłem.
5,0
~Michał
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
Dobrze dobrane zawieszenie jak na samochód tej klasy. ładnie i dobrze wybiera nierówności a przy tym pozostaje stosunkowo ciche. Codziennie minimum dwa razy dziennie pokonuje około kilometra po betonowych płytach w każdą stronę i po dwóch latach takiego katowania nadal zawieszenie zachowuje się cicho.
3,0
~krzysiek
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Jeżeli nie masz żadnych wymagań co do tego jak auto pokonuje zakręty a przepisowe 140 na autostradzie to dla Ciebie za duża prędkość - jakoś się odnajdziesz. Ja po przesiadce z Alfy, Forda i Renault nie mogłem się z peugeotem porozumieć.
5,0
~qlka377
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
Auto prowadzi się bardzo dobrze i nie mogę się zgodzić z opiniami o jago słabej zwrotności pamiętajmy że ma on prawie 5 m długości więc w miejscu nie zawróci. Poza tym jeździ się bardzo przyjemnie i komfortowo nawet na "polskich drogach"
4,0
~TOmek
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Mam standardowe koła 16" z oponą 215/65. Krawężniki i dziury nie są mu straszne i felga na pewno lepiej chroniona. Na łukach drogi potrafi lekko potrafi bujać - trzeba się przyzwyczaić.
5,0
~Stefan - GT owner
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Jak na tak duze auto dziala poprawnie. Jestem wrecz zachwycony. Wielkowahaczowe zawieszenie na kazdym kole robi swoje. Nie buja, a jest pełen komfort nawet przy 210km/h :)
5,0
~Emil
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Nie jest samochód typu "pływająca kanapa", na polskich dziurawych drogach trochę to czuć. Tylna belka skrętna troche nie przystoi, no ale tak został zrobiony.
Peugeot 508 I SW Facelifting