Szukaj

Lista ocen Renault Clio IV (128) - Silnik

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~ROMI57
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 Energy TCe 76KM 56kW
Silnik 0,9 TCe 76 jest "słabszą" wersją silnika 0,9 TCe 90, wprowadzoną do produkcji w 2018 r. po konieczności wycofania niespełniającego już norm emisji spalin silnika 1,2 75 kM. Na jazdach próbnych jeździłem Clio z obydwoma silnikami (90 i 76 kM) i nie zauważyłem znaczącej różnicy, a o wyborze słabszego zadecydowała niższa o 3000 zł cena. W mocniejszym silniku występuje mała "turbo dziura", która w TCe 76 jest już niezauważalna. 76 kM to...
3,0
~rheed
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Silnik o pojemnosci 1.2 i 75 KM wg mnie nie zaslujue na pochwale. Moge go porownac z silinikiem 1.4 tez mocy 75 KM w moim starym Golfie IV, ktory byl dynamiczniejszy. Tamten silnik rozwijal maksymalny moment obrotowy przy 3300 obrotach w Reno zas przy 4200 obrotow. Startowanie z jedynki nie jest zbyt dynamiczne. Do spokojnej jazdy po miescie (50 - 70 km/h) nalzy utrzymywac okolo 2000 obrotow, co wg to zbyt duzo. W moim samochodzie spalanie...
5,0
~Mariola
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 90KM 66kW
Po jeździe testowej wersją 1,2 75KM oraz 0,9 90KM zdecydowałam się na tę drugą. Pierwszy silnik jest troszkę "zamulony" w porównaniu z moim poprzednim autem, jednak drugi silnik, dzięki turbinie, jest naprawdę wystarczająco dynamiczny. Trzeba jednak się z nim zgrać, gdyż nie działa jak typowy silnik. Przede wszystkim zalecam stosowanie się do zmiany biegów zgodnie z wyświetlaczem - jeśli zmienisz za szybko to przy dodaniu gazu auto...
4,0
~smon
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 1.2 73KM 54kW
Silnik nie jest potworem, ale kupujac zdawalem sobie sprawe iz to tylko ~75 koni mechanicznych. Codziennie dojezdzam do pracy okolo 80 kilometrow, utrzymywanie predkosci 70 - 90km/h jest dla tego silnika wrecz idealnym stanem. Na autostradzie 140km/h jest wporzadku (niestety dosc glosno, Clio generacji III mialo lepiej to rozwiazane), maksymalna predkosc jaka mi sie udalo osiagnac to bylo 174km/h. Spalanie w trybie mieszanym to okolo 6 litrow,...
4,0
~Piter1966
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 Energy TCe 76KM 56kW
76 koni na papierze nie brzmi zachęcająco. W praktyce do normalnej raczej spokojnej jazdy się nadaje. Na pierwszych trzech biegach jeszcze się jakoś zbiera gorzej na czwórce piątka to już słaba dynamika. Przy wyprzedzaniu redukcja do trójki wskazana. Jeden z przyjemniej brzmiących silników trzycylindrowych. Powyżej 130 km/h robi się już jednak głośny (autostrada). Ciekawy jestem co skłoniło firmę renault do elektronicznego obcięcia tych...
5,0
~Krzysztof
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY TCe EDC 120KM 88kW
Posiadam Clio z silnikiem 1.2 TCe 120 KM ze skrzynią manulną 6-cio biegową. W mieście silnik petarda :) ciągnie od dołu od ok 2000 obrotów, silnik ma bardzo przyjemny dźwięk, aż chce się go wkręcać na obroty. Powyżej 4000 obrotów auto łapie drugi oddech i dalej idzie do przodu, co mile zaskakuje przy wyprzedzaniu. Na drogach szybkiego ruchu do prędkości ok. 150 km/h auto dobrze przyspiesza, również na wzniesieniach. Ten silnik nie jest demonem...
4,0
~Damian
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 ENERGY TCe 90KM 66kW
Najlepiej wykonany silnik z ery downsizingu, zaraz po modelu 1.2 puretech od peugeota. Ciągle mnie zaskakuje. Naprawdę świetne rozwiązanie na jazdę po mieście, w dalekiej trasie wypada bez szału, ale jest ok. Turbina wydaje naprawdę przyjemne dźwięki. Auto dobrze przyspiesza. Silnik wydaje się dobrze zestrojony z całym samochodem. System start-stop reaguje tak jak trzeba. Brakuje tylko mniejszej turbodziury, w niektórych sytuacjach aż irytuje....
4,0
~miks@r
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 90KM 66kW
W mieście ok. Bez problemu można poruszać się nawet dynamicznie zmieniając pasy i na pewno jeżeli nie z przodu , to nie jest się zawalidrogą . Dla mnie 95% jazda w mieście - jest ok. Kupowałem wiedząc ,że to nie auto sportowe , więc dla mnie ok. (ilość osób 2+1). W trasie gorzej przy wyprzedzaniu trzeba zdawać sobie sprawę , o czym zapomina się czasem w mieście ,że pod maską tylko 0,9 l .No cóż trzeba przewidywać przy wyprzedzaniu na trasie ....
3,0
~gej nie jest OK
Renault Clio IV
Grandtour 1.2 16V 74KM 54kW
mam 1.2 z lpg - porownuje do c3 z silnikiem 1.1 i lpg. moze dla krótkiego clio silnik 1.2 jest ok ale dla kombii wystarcza tylko do miasta. brak jakiej kolwiek dynamiki. przy predkosci 120 i probujac wyprzedzac potrafi spalic i 9 litrow lpg na trasie. operujac gazem bardzo spokojnie, planujac wczesniej ruchy, hamujac silnikiem i jadac max 90 mozna w trasie spalic 6 litrow lpg. mi srednio pali ok 7 litrow lpg ale jezdze bardzo spokojnie....
4,0
~Jakub
Renault Clio IV
Grandtour 0.9 ENERGY Tce 90KM 66kW
Wporządku jest dość żwawy , Jedyny mankament to praca silnika podczas jazdy (urok 3 garów ) na postoju jest cichutki i kulturalny , mało pali zmieniać filtry i oleje uważać na start stop bo niszczy turbinę. Unikać trybu Eco Zamula samochód nie zmniejszając mega spalania samochodu , tryb Eco można użyć w mieście ogółem Uważać na Eco Tryb.Turbo dobrze sobie radzi gładko Pompuje osobiście przejechałem kilka tras NL-PL PL-NL i żadnych problemów...
Renault Clio IV