Szukaj

Lista ocen Renault Clio IV (113) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 55 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~rheed
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Wg mnie jest to oprocz nie dynamicznego silinika chyba najwieksza wada samochodu. Zauwzylem ze moj model nie posiada maty wygluszajacej pod maska (np. wersje z silnikiem diesla posiadaja maty). Samochod nadaje sie do dodtkowego wyciszenia w warsztacie. Jak na samochod z silnikiem benzynowym powinien byc cichszy (np przy ruszaniu). Jesli chodzi o szum toczenia opon to nie ma problemu.
4,0
~smon
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 1.2 73KM 54kW
Clio zaliczylo zjazd od wersji III, gdzie wyciszenie przy predkosciach 90 - 140km/h bylo o niebo lepsze. Tutaj niestety jest wyczuwalnie glosniej, aczkolwiek nie mozna sie spodziewac cichej pracy od silnika kreconego na 5 tysiecy obrotow (mowa tutaj o predkosciach autostradowych). Aczkolwiek mam wrazenie, ze mozna bylo sie bardziej postarac.
4,0
~tikej
Renault Clio IV
RS TCe 120 EDC 120KM 88kW
Wersja RS ma twarde zawieszenie, które na nierównych drogach jest dość głośne. Plastiki czy inne elementy wewnątrz nie skrzypią, więc w tym aspekcie jest bardzo super. Jazda na austradzie ponad 120 km/h już uniemożliwia spokojną rozmowę, ale jazda po mieście czy poza miastem na w miarę dobrych drogach jest bardzo przyjemna.
4,0
~Mateusz
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 Energy TCe 118KM 87kW
Silnik na postoju i przy małej prędkości praktycznie niesłyszalny. Do 140km/h można jechać komfortowo. Powyżej tej prędkości robi się głośno, no ale to nie limuzyna. Podczas przyspieszania nie odczuwałem większych hałasów. Zawieszenie pracuje co najwyżej przeciętnie cicho. Elementy wnętrza minimalnie słyszalne na dziurach.
2,0
~Agarti
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 73KM 54kW
Tu się inżynierowie nie postarali. Silnik jest zbyt głośny auto jest źle wyciszone w porównaniu np. z Thalią. Szczególnie jest to męczące podczas jazdy z większymi prędkościami. Podczas wyprzedzania dość często trzeba redukować bieg i wkręcać silnik na ponad 4000 tyś obotów. Wtedy w kabinie jedyne co słychać to wycie silnika.
3,0
~Jakub
Renault Clio IV
Grandtour 0.9 ENERGY Tce 90KM 66kW
I tutaj mamy problem ponieważ spieprzyli wyciszenie , uszczelki trzymające przednią szybę oraz te małe trójkątne szybki obok uszczelek mega świszczą nawet przy małych prędkościach 90km w górę robi się coraz głośniej , no i dosyć silnik słychać na wysokich obrotach .
4,0
~Antek
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Autko ciche jak makiem zasiał do ok. 120km/h. Można rozmawiać bez podnoszenia głosu. Szybciej jest gorzej, ale dużo też zależy od opon (ja akurat mam dość głośne) - 140 wzwyz juz moze denerwowac, ale tym autem sie tyle nie jezdzi. Dobre głośniki skutecznie zagluszaja halas
4,0
~olekkus
Renault Clio IV
Grandtour 0.9 ENERGY Tce 90KM 66kW
wszystko jest okej do 120 km/h. potem robi sie glosno i trzeba dac glosniej radio aby slyszec slowa. ale nie jest zle. mi i mojej zonie wystarczaja predkosci do 140 kmh wiec da sie zyc. przejechalem ostanio 1000 (wlasciwie prosto z salonu) do niemiec i jakos zyje.
2,0
~Vermin
Renault Clio IV
RS Facelifting 1.6 Turbo 220KM 162kW
Samochód bardzo słabo wyciszony no ale taki już jego urok. Mnie osobiście w dłuższej eksploatacji to męczyło. Był odczuwalne głośniejszy nawet przy normalnej jeździe w trasie od konkurencyjnych modeli innych marek i to w normalnym trybie comfort.
3,0
~M.G.
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY dCi 90KM 66kW
Silnik jak już wspomniałem jest wygłuszony dość dobrze (jak na diesla). Ale przy wyższej prędkości (od ok. 100 km/h) pojawiają się szumy przy drzwiach co z resztą zostało już nie raz zauważone przez testujących nowe clio dziennikarzy motoryzacyjnych.
Renault Clio IV