Szukaj

Lista ocen Renault Clio IV (111) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 58 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Antek
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Jedna z najmocniejszych stron Clio. Dzieki nisko polozonemu srodkowi ciezkosci autko jezdzi jak przyklejone, ostrzejsze skrety mu niestraszne. Gwarantuje ogrom radosci podczas jazdy gorskimi serpentynami, jak i w miescie - autko zawraca w miejscu w porownaniu np. Do Yarisa
4,0
~Krzysztof
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY TCe EDC 120KM 88kW
Na równej nawierzchni radzi sobie dobrze, przy gwałtownych skrętach kierownicą i dodawaniu gazu potrafi tył potrafi lekko zarzucić tyłem (z tyłu belka skrętna). Auto nie jest przewidziane na wyboiste drogi, trzeba uważać przy jeździe w koleinach i zmianie pasa.
2,0
~Zbyszek
Renault Clio IV
Grandtour 1.5 dCi 75KM 55kW
Zawieszenie twarde, mało komfortowe. Mimo sztywności zachowanie w zakrentach fatalne. Moja pierwsza jazda omal nie skończyła się wypadkiem. Moim poprzednim autem (Audi a3) pokonywałem te same zakrenty znacznie szypciej i zawsze ze spokojem, nadszedł czas na zmiane przyzwyczajeń.
2,0
~Zbyszek
Renault Clio IV
Grandtour 1.5 dCi 75KM 55kW
Zawieszenie twarde, mało komfortowe. Mimo sztywności zachowanie w zakrentach fatalne. Moja pierwsza jazda omal nie skończyła się wypadkiem. Moim poprzednim autem (Audi a3) pokonywałem te same zakrenty znacznie szypciej i zawsze ze spokojem, nadszedł czas na zmiane przyzwyczajeń.
4,0
~M.G.
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY dCi 90KM 66kW
ESP reaguje bardzo nerwowo. Po 8000 km pojawiły się stuki w przednim i tylnym zawieszeniu. Układ kierowniczy precyzyjny. Układ hamulcowy skuteczny choć po ilości pyłu hamulcowego na kołpakach wymiana klocków będzie to 20 tys. km. Duży plus za wspomaganie ruszania pod górkę :)
5,0
~Codyfuelmaster
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 ENERGY TCe 90KM 66kW
No tu miłe zaskoczenie dla mnie, ponieważ nie spodziewałem się po tym szkrabie takiej frajdy z prowadzenia. Autko jedzie jak po szynach, zakręty pokonuje bardzo pewnie. Nierówności pokonuje typowo po francusku, małę są niedostrzegalnie wyczuwalne.
3,0
~szakal90
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 ENERGY TCe 90KM 66kW
dobrze się trzyma drogi, mój egzemplarz na felgach 17" (trochę za niski profil, czuć każdą nierówność i felgi zdążyłem niestety obetrzeć kilkukrotnie). słaba trwałość amortyzatorów - po 30kkm do wymiany przednie, tłumienie poniżej normy.
5,0
~Jarek
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Rewelacja, zwłaszcza w porównaniu z poprzednim modelem. Mam wrażenie, że ten samochód naprawdę trudno wyprowadzić z równowagi, nawet w trudnych warunkach zimowych. Systemy kontroli trakcji działają naprawdę dobrze, nie dając o sobie nachalnie znać.
4,0
~Mariusz P.
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 ENERGY TCe 90KM 66kW
Rozstaw osi jak w focusie ale komfor jazdy dużo lepszy, a nawet lepszy niż ibiza, polo 4, focus mk3, ceed I, golf 4. Autko nie jest przesadnie miekkie i ma troszkę sznytu podczas pokonywania zakretów. Duży plus za tłumienie poprzecznych nierowności.
Dziennik kosztów dla Renault Clio IV
Średni koszt przejechania 100 km
32,33 zł
4,3
l/100km
8,0
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Damian
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 ENERGY TCe 90KM 66kW
Po układzie jezdnym już wiem, że za kilka lat na rynku wtórnym to auto będzie się cieszyć sporą popularnością. Najlepsza część w samochodzie, zaraz po silniku. Czuć niedosyt, że silnik mógłby być mocniejszy o te 20-30 KM.
Renault Clio IV