Szukaj

Lista ocen Renault Clio IV (111) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 57 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Darek
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 0.9 TCe 90KM 66kW
Auto prowadzi się w miarę dobrze, jednak ja się przesiadłem z Fiesty więc rozczarowanie. Szybciej na zakrętach trochę strach, trzeba korygować kierownicą, nie da się po prostu skręcić kierownicy i bezpiecznie brać zakrętu. Ogólnie zawieszenie komfortowe, bardziej twarde niż miękie. Duży promień zawracania, o metr wiekszy niż przy hatchbacku, nie bardzo wiem dlaczego skoro to to samo podwozie i rozłożenie kół i osi. Mój egzemplarz od początku...
2,0
~Piotr
Renault Clio IV
Grandtour 0.9 ENERGY Tce 90KM 66kW
Najsłabszy punkt samochodu, zawieszenie niestety bardzo delikatne. Najwięcej napraw jakie musialem wykonać przez 4 lata, dotyczyły zawieszenia. Zawieszenie jest twarde, srednio wybiera dziury i nierówności. Typowy francuz. Po gładkim asfalcie idzie elegancko, problemy zaczynają się na nierownosciach. Układ kierowniczy dosyc miękki, w mieście super, na trasie mogloby byc nieco sztywniej.
4,0
~ROMI57
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 Energy TCe 76KM 56kW
Zawieszenie dobrze zestrojone nie za miękkie i nie za twarde. Dzięki nisko położonemu środkowi ciężkości samochód świetnie trzyma się drogi zwłaszcza w zakrętach. Świadczyć o tym może test łosia z zaliczoną prędkością 78 km/h. Układ kierowniczy jest w miarę precyzyjny z dobrym zmiennym wspomaganiem elektrycznym. Systemy wspomagające ABS, HSA i ESC działają bez zarzutów.
2,0
~Pelek
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Do 25 000 było super , później zawieszenie zaczęło sie tłuc, po kontroli w ASO niby wszystko w porządku , ten typ tak ma, Krakowskie drogi go wykańczają , nie jeżdżę specjalnie po dziurach, ale ktoś kto jeździł po Krakowie wie że czasami nieuniknione jest w coś wpaść. Dodam że Punto żony nie odczuło złego wpływu krakowskich dróg, nie wiem a fiaty niby takie awaryjne są ...
4,0
~Pablo
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 1.2 Energy TCe 118KM 87kW
Bez zarzutu, ładnie się trzyma drogi. Można jechać spokojnie 140 - 150 km na godzinę. Powyżej mi się wydaje już trochę nierozsądne, ale takie wrażenie może być spotęgowane przez kiepskie wyciszenie. Wykonałem też z konieczności kilka naprawdę ostrych manewrów, typu "test łosia" i obyło się bez strachu i ślizgania. Kierownica chodzi bardzo lekko.
5,0
~smon
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 1.2 73KM 54kW
Auto bardzo dobrze trzyma sie drogi, sama jazda to przyjemnosc. Mam porownanie do aut podobnej klasy jak i klasy wyzej, i musze przyznac ze Francuzi zawsze dbali o jakosc prowadzenia auta. Generalnie jazda Clio Grandtour moze wydawac sie dosc nudna i przewidywalna, ale wlasnie tego oczekiwalem od auta a wiec jest dobrze.
4,0
~Mateusz
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 Energy TCe 118KM 87kW
Układ kierowniczy chodzi lekko. Zestrojony raczej do spokojnego manewrowania w mieście niż sportowej jazdy, ale nie przeszkadza przy gwałtownych ruchach. Zawieszenie w tym aucie to dla mnie idealny kompromis pomiędzy komfortem, a trakcją. Na tyle sztywny, że ładnie wchodzi w zakręty, a wygodny tyle ile trzeba.
3,0
~Janusz Bąk
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi, miło pokonuje się zakręty. Przesiadłem się z świetnej Astry H Twin Top i byłem pozytywnie zaskoczony. Niestety pokonywanie dziur, nierówności czy przejazdów kolejowych jest mega słabe, trzeba bardzo zwalniać i mimo tego buja i wali w zawieszenie tak jakby to była ogromna japa.
4,0
~miks@r
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 90KM 66kW
ok. nie za twardy ale i nie buja za mocno, na wzdłużnych nierównościach na zakrętach nie podskakuje , dobra kontrola , wspomaganie dość mocno pomaga , ale nie jest to wadą , można się nauczyć kiedy należy uważać. moje felgi 16 i opony 55 się sprawdzają. można płynnie i żwawo sobie poczynać jak na ten silniczek
5,0
~robik
Renault Clio IV
RS 1.6 220KM 162kW
Dobrze trzyma się drogi, choć jak się przedobrzy, to tył ucieka. W mojej opinii coś takiego jak komfort nie istnieje. No może do 80 km przejazdu po mieście do wytrzymania. Fakt fotele są bardzo wygodne (limitowana wersja Trophy PH1), ale jest twardy jak skała, ale ma to też swoje plusy....
Renault Clio IV