Szukaj

Lista ocen Renault Laguna I Kombi 1.8 16V 120KM 88kW 1998-2000 (20) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~marro
Renault Laguna I
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
bardzo dobrze trzyma się w zakrętach. Miłe zaskoczenie jeśli chodzi o trwałość zawieszenia jeżdze nim półtora roku zrobiłem 64 tyś km i wymieniłem tylko końcówke rdążka kierowniczego, sprawność amortyzatorów 55% podkreślam że samochód przejechał 174000 km. Uwaga przy 170 000 km wymiana wszystkich łożysk posypały się jedno za drugim.
2,0
~Krzych_159@wp.pl
Renault Laguna I
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
Za duży promień skrętu ciężko nim zaparkować w ciasnym parkingu. Z przodu kolumna Mcparsona a z tyłu belka skrętna i to jest największa wada auta jadąc w 5-tkę + bagaże lub załadowany na maksa jazda na polskich drogach jest prawie nie możliwa, bardzo nisko ,,siedzi\" tył auta. Ale jadąc w 4 osoby jest komfortowy i miły.
5,0
~resiako@wp.pl
Renault Laguna I
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
TO MAJA PIERWSZA LAGUNA W ZYCIU - I JESTEM BARDZO POZYTYWNIE ZASKOCZONY. AUTO JEDZIE JAK PO SZYNACH-REWELACJA!!! ZADENGO UCIEKANIA W ZAKRETACH,ZADNEGO PLYWANIA W KOLEINACH.140000km I FABRYCZNE ZAWIESZENIE-TYLKO SOBIE ZYCZYC. TA OPINIA TO KONTRATAK DLA MANIAKOW PASKA B5 ,B6.
4,0
~Paweł
Renault Laguna I
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
Poprzednia Laguna, którą posiadałem(3.0V6 aut.)była szczytem luksusu jaki może zafundować właścicielowi zawieszenie. Obecna 1.8 16V jest wyraźnie twardsza, ale zapewnia bardzo przyzwoity komfort i pokonywanie wszelkich nierówności.
4,0
~Piotrek
Renault Laguna I
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
Trochę miękki. Tylne zawieszenie na belce skrętnej jest raczej trudne do regeneracji. Po 300tyś dość dużych obciążeń koła zaczęły się chować w nadkolach. Pomogły amortyzatory ze sprężynami.
4,0
~Fazi Szczecin
Renault Laguna I
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
Układ jezdny bez większych problemów, pada to, co powinno na naszych drogach: końcówki, wahacze, amortyzatory. Auto dobrze trzyma się drogi gdy jest puste, obciążone potrafi myszkować po drodze.
4,0
~Xaos
Renault Laguna I
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
Jeździ się pewnie, na dobrych oponach naprawdę dobrze trzyma się drogi, niestety do momentu gdy miałem różne opony na tył i przód auto woziło na koleinach. Po założeniu takich samych na przód i tył jest OK.
4,0
~Schneider
Renault Laguna I
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
Prowadzi sie calkiem przyjemnie i pewnie nawet po przesiadce z auta z napedem na tyl. Super wspomaganie kierownicy - takie dla kobiet, malym paluszkiem sie kreci :))
5,0
~solar10@op.pl
Renault Laguna I
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
Wszystko OK... pokonywanie zakrętów przy duzych prędkośćiach nie stanowi dla niej żadnego problemu, trzyma sie drogi jak przyklejona; hamulce na wysokim poziomie
Dziennik kosztów dla Renault Laguna I Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~PITER
Renault Laguna I
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
Naprawdę płynie, prowadzi się lekko, tłumienie nierówności bez zarzutu
Renault Laguna I Kombi