Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Megane III Hatchback Facelifting 2013

Kondras, 8 lat temu
Silnik 1.6 16V 110KM 81kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Megane III Hatchback Facelifting 2013 1.6 16V 110KM 81kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Auto lepsze od konkurencji, bo nie przereklamowane. Wartosc odpowiada cenie.
5,0
Całokształt
To czego oczekiwalismy z zona od auta kompaktowego. Wygodne na dluzsze trasy i bardzo zwinne w miescie. Silnik w zupelnosci wystarczajacy do przepisowej jazdy z malym zapasem mocy. Przepraszam za brak polskich znakow, klawiatura ich nie posiada.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zawsze moze byc lepiej. Jednak wolnossaca jednostka, ktora nie ma zbyt wielu slabych punktow, idealna do uzytkowania w miescie. Spokojnie przemieszczamy sie z punktu A do punktu B. Nie martwie sie o turbo i rozne inne rzeczy ktore moga psuc radosc z jazdy.
5,0
Skrzynia biegów
Mowi sie, ze krotka. Jednak kwestia przyzwyczajenia sie i zaczynasz doceniac jej zestopniowanie. W miescie szybko rozpedzasz auto do predkosci dozwolonej i wlaczasz najwyzszy mozliwy bieg, spalanie dzieki temu jest nizsze. Przelaczanie biegow precyzyjne z lekkim oporem.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie mogloby byc ciutke lepiej wyciszone, ale glosne nie jest. prowadzi sie jak maly gokart. Latwy w prowadzeniu i daje niesamowite poczucie lekkosci.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu doskonale na boki dobrze, ale na ukos do tylu slabo. parkowanie tylem nie sprawia problemu jedynie wlaczanie sie do ruch pod ukos jest nieprzyjemne.
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka. nic nie rozprasza uwagi. radio i telefon w pilocie za kierownica. Pilot ten jest tak prosty w obsludze, ze kazdy bez patrzenia na niego zrozumie zasade dzialania. Panel klimatyzacji przejrzysty i pod reka. Tempomat! Ludzie narzekaja na dziwne umieszczenie wlacznika tempomatu ale to kompletnie nie przeszkadza mam go pod reka, a wlaczam go raz zanim rusze w trase pozniej wszystko odbywa sie na kierownicy wiec nie ma problemu z odgadnieciem jak to dziala.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dziala bardzo szybko, swietne tryby Fast, auto i soft. Ogrzewanie szybko nagrzewa auto chociaz jeszcze nie bylo temeratur ponizej zera.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasazera z przodu wystarczajaco. Z tylu kilka razy ktos jezdzil i nie narzekal. Generalnie kupujemy auto dla siebie czyli dla kierowcy ew. pasazera z przodu. z tylu zazwyczaj jezdza dzieci wiec dla nich w zupelnosci wystarczy miejsca.
4,0
Wyciszenie
Mogloby byc lepiej. przede wszystkim komora silnika. Pomimo, ze to benzyna troche ja slychac w kabinie. Nie jest to moze bardzo uciazliwe ale jednak mogloby byc lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jeszcze dosc swieze wiec spalanie nie jest jeszcze ustabilizowane. Oczywiscie zalezy od stylu jazdy. U mnie od 6l do nawet 11l w miescie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te cene nie bylo szans na tak duze auto z tym wyposazeniem. Zadna inna marka nie oferuje tak duzo za tak malo. Z pewnoscia mozna sie do czegos przyczepic ale kazdy producent ma jakies grzeszki. Jakosc Megane jest wyskoa cena niska. Warto wydac kazda zlotowke na to auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyny problem jaki mnie spotkal nie dotyczyl produkcji auta, a raczej jego dystrybucji. Dostalem auto, ktore jako nowe posiadalo hologramy na lakierze, a nie bylo uszkodzone, lakierowane. Sprawdzone w niezaleznych serwisach. Jednakze hologramy usuniete przez serwis a nawet uslyszalem przepraszamy:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tutaj totalnie nic sie nie dzieje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Megane III Hatchback Facelifting 2013