Szukaj

Lista ocen Renault Scenic I RX4 (51) - Silnik

Na liście zabraknie 38 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~wczymzecz@poczta.onet.pl
Renault Scenic I
RX4 1.9 dCi 105KM 77kW
Silnik 1,9 dCI pracuje równo, Podczas kilku mroźnych styczniowych dni (-22 stC) odpalał dość sprawnie, chyba nie bałem się, iż będę musiał powędrować do garażu po drugie autko - Scenic stoi cały czas pod chmurką. Nasz egzemplarz kupiony został z rosądku, gdyż potrzebne było autko aby dojechać niecałe 100km do domku w górach, z czego ostatnie 4 kilometry po górskich nierównych kamienistych drogach służących często zwożeniu drewna, a więc dość...
4,0
~gstroy
Renault Scenic I
RX4 1.9 dTi 107KM 79kW
Dla mnie super. W trudnym terenie, np. w dość głębokim błocie trzeba umiejętnie operować sprzęgłem, ponieważ na dwójce jedzie zbyt szybko. Można też jechać na jedynce :-) Na trasie doskonale - przy wyprzedzaniu często zdarza się, że pojazd, który też wyprzedza przede mną, jest za słaby i muszę czekać, aż skończy wyprzedzanie - wyraźnie czuję pod nogą rezerwę mocy. Czasami, jak jest miejsce, pakuję na trzeciego i wyprzedzam oba na raz ;-)
3,0
~yari
Renault Scenic I
RX4 2.0 i 140KM 103kW
jak dla mnie moc ok.140KM i 190Nm dla takiego auta, to za malo, zdaloby sie jakies min.170KM i 280Nm, mysle ze diesel jest lepszym rozwiazaniem, niz benzyna, bo i moment lepszy, i mozna go troche podrasowac jakims bezpiecznym chiptuning (tylko spalanie wtedy...), ponadto nie trzeba wozic ogromnej butli w bagazniku, ktora skutecznie dezorganizuje nam przestrzen bagaznika i jego zagospodarowanie...
1,0
~totalnie wkurzony
Renault Scenic I
RX4 2.0 i 140KM 103kW
silnik głośny od ok 3 tys rpm, trasa 160km/h hałas nie do wytrzymania, niby 2l 140 KM, a passat 1.9l tdi 110KM podczas przyśpieszania odchodzi bez problemu. Gaz sekw. założony przy 80 tys km. Po 120 tys km wypada gniazdo zaworowe- remont. Po 130 tys km urywa sie zawór- remont. Koło zmiennej fazy po przejechaniu 50 tys km klepie jak wściekłe. Ten silnik to PORAŻKA!!!
4,0
~krzysztof.bulicz@neostrada.pl
Renault Scenic I
RX4 1.9 dTi 107KM 79kW
Czterokrotnie spawany katalizator, co 10000 km, po 50000 km wymiana całego układu wydechowego, 15000 km wymiana świec, cieknący przewód od wspomagania, otwierający się zawór od rampy paliwowej (zapalanie się czasie jazdy kontrolki żarzenia świec) 88000 km rozleciała się sprężarka
4,0
~infor946
Renault Scenic I
RX4 2.0 i 140KM 103kW
silnik bardzo elastyczny, szybko się wkręca, stosunkowo cichy, ma niezłego kopa, niejedna vectra i golf sie zdziwił na światłach, jeden minus to dziwne drgania pojawiające się czasami - jakby bulgotał a nie warczał - ale podobno tak mają
5,0
~Dzemek
Renault Scenic I
RX4 2.0 i 140KM 103kW
Super silnik olej wymieniam co 10000 i od wymiany do wymiany 0 dolewki stan oleju na bagnie zazwyczaj schodzi do minimum ale bez dolewki wystarcza . Dobrze przyspiesza lubi lpg cewki zapłonowe orginał nigdy mi żadna nie padła.
4,0
~tobik
Renault Scenic I
RX4 1.9 dCi 105KM 77kW
Dosyc glosny, ale za to nie tragicznie wolny jak np. w freelanderze. Turbina dosyc dobrze napedza auto, balem sie tego przed zakupem, ale teraz widze ze ten silnik radzi sobie calkiem dobrze.
4,0
~elwis 46
Renault Scenic I
RX4 2.0 i 140KM 103kW
do vegas 44. zgadzam sie ,woda zalewa swiece i cewki, ktore czesto ulegaja uszkodzeniu.wystarczy duzy deszcz lub mycie a woda przelewa sie przez gume prosto na silnik.zrobilem zaslone z gumy.
Dziennik kosztów dla Renault Scenic I RX4
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
9,9
l/100km
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~kajosy@mp.pl
Renault Scenic I
RX4 2.0 i 140KM 103kW
jak na 140km to klapa, trzeba mocno kręcić , dopiero powyżej 3000 obr. przyśpiesza przyzwoicie a wtedy jest jest głośny. Na wolnych obrotach również głośny jak diesel.
Renault Scenic I RX4