Szukaj

Lista ocen Renault Scenic I RX4 (39) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 50 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~wczymzecz@poczta.onet.pl
Renault Scenic I
RX4 1.9 dCi 105KM 77kW
Autko kupiliśmy, aby nie stresować się przy weekendowymch wypadach nieznanym stanem kamienistych i leśnich dróżek prowadzących do naszej chatki w górach. Z satysfakcją muszę przyznać, że do tego RX4 nadaje się znakomicie. Duży prześwit pozwala unikać wszelkich leżących na drodze kamieni i gałęzi. Napęd 4x4, który faktycznie uruchamia się gdy tylko o tym pomyślę - spisuje się znakomicie. W miejscach gdzie błotne bagienka przerażały mnie...
5,0
~infor946
Renault Scenic I
RX4 2.0 i 140KM 103kW
wcale nie jest az tak miękki, jak to sobie wyobrażałem po opini krążącej o francuzach. Świetnie tłumi nierówności, i o dziwo to auto świetnie trzyma się w zakrętach i to przy naprawde duzych prędkosciach - a jak pierwszy raz sie jedzie to jest wrazenie ze sie przewróci na zakręcie - bardzo mylne wrażenie. Bardzo komfortwe zawieszenie - szczególnie podczas długich podrózy
5,0
~tobik
Renault Scenic I
RX4 1.9 dCi 105KM 77kW
Na polskie drogi bajka, miekko i przyjemnie. Balem sie ze auto bedzie sprawialo wrazenie wywrotnego, ale na szczescie sunie stabilnie i dobrze trzyma sie drogi. Co do terenu... Mozna sobie pojezdzic po lesnych drogach, po dzikich plarzach i w sniegu, do lasu miedzy drzewa w bloto, to raczej musi byc auto profesjonalnie przygotowane!
4,0
~yari
Renault Scenic I
RX4 2.0 i 140KM 103kW
troche sie trzeba przyzwyczaic do jego dzialania, bo jest bardziej precyzyjny (czyt. ma wieksze przelozenie), troche maly promien skretu, ale do tego tez idzie sie przyzwyczaic amorki tlumia ok, nie ma jakiegos leku przewrocenia samochodu, ale mimo wszystko dosc wysoki, generalnie ok :)
5,0
~Rx4
Renault Scenic I
RX4 2.0 i 140KM 103kW
Jak dla mnie bardzo komfortowy, miękkie zawieszenie sprawia, że po wynikach płyniemy. Duży profil opony i spory prześwit pozwalają zajechać naprawdę daleko. W zakrętach auto się przechyla i nie idzie szybko w górach jeździć, ale mi to nie przeszkadza. Wolniej jadę, więcej zobaczę.
2,0
~kierowca_bombowca
Renault Scenic I
RX4 2.0 i 140KM 103kW
jak na minivana dobrze trzyma się drogi, ale ciężko wyczuć koła - za mało bezpośredni ukł. kierowniczy. przednie zawieszenie kapituluje w zastrzaszającym tempie (sworznie, gumy)
5,0
~MAGIC MAN
Renault Scenic I
RX4 1.9 dTi 107KM 79kW
ZAWIESZENIE SUPER , TRZYMANIE DROGI WZOROWE , W OFF ROAD TEZ JEST DOBRY ALE NIE SPRAWDZALEM W TRUDNYM TERENIE ..
4,0
~totalnie wkurzony
Renault Scenic I
RX4 2.0 i 140KM 103kW
tłucze na byle dołkach, niestabilny na zakrętach, ale ponoć to zawieszenie takie jak w renault 19 więc sie nie dziwie.
3,0
~krzysztof.bulicz@neostrada.pl
Renault Scenic I
RX4 1.9 dTi 107KM 79kW
Co 20000 km wymiana łącznika stabilizatora przód, rdzewiejące felgi po 6 miesiącach. 40000 km wymiana amortyzatorów tylnych
Dziennik kosztów dla Renault Scenic I RX4
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
9,9
l/100km
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~ROMAN.
Renault Scenic I
RX4 2.0 i 140KM 103kW
Tu przeciętnie, lubi myszkować po drodze, niezbyt trzyma tor jazdy. Wcześniej miałem Omegę - kolosalna różnica na niekorzyść Scenica.
Renault Scenic I RX4