Szukaj

Lista ocen Renault Scenic II 1.9 dCi 120KM 88kW 2003-2009 (55) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 61 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Viniu
Renault Scenic II
Minivan 1.9 dCi 120KM 88kW
Tu mam całą listę zastrzeżeń. Auto jeździ oryginalnie na 16 calowych kołach i jest po prostu twardo. Co gorsza do 1.9dci nie da się założyć kół 15 calowych z oponą o wyższym profilu, bo układ hamulcowy jest tak rozbudowany, że koło 15-calowe nie wejdzie. Niestety bardzo wyraźnie czuć najmniejszą nierówność nawierzchni, a zawieszenie jest niezwykle głośne samo w sobie. W warsztatach już patrzą na mie dziwnym wzrokiem bo ciągle mi się wydaje, że...
5,0
~Roman
Renault Scenic II
Minivan 1.9 dCi 120KM 88kW
Przyjemne, komfortowe, sprężyste. Cóż więcej ;) Komfort niesamowity, przyjemne kołysanie na nierównościach (a nie wstrząsanie nadwoziem). Oczywiście to rodzinny minivan, na zakrętach się przechyla, ale wszystko w ryzach bezpieczeństwa. Kto chce jeździć szybko lepiej niech kupi sobie sportowe coupe, nie będzie miał na co narzekać ;) Jedyne uwagi do francuskiego patentu "tarczo-piasty" - jak posypią się łożyska tylnej osi, a to...
5,0
~Darek
Renault Scenic II
Minivan 1.9 dCi 120KM 88kW
Nie mam pojęcia co to za różnica między autami francuskimi, niemieckimi czy innymi. Ten jest komfortowy, ale zarazem na drodze jest bardzo precyzyjny. Oczywiście jeśli nawierzchnia jest w miarę równa. Za to wytrzymałość mam rewelacyjną : 190 000 km i do zawieszenia nadal nie mam uwag. OK, raz musiałem zmienić sprężynę w przednim zawieszeniu, bo pękła. Prawy sworzeń także "zmęczył się " przebiegiem. Ale żadnego łącznika czy końcówki...
3,0
~Viniu
Renault Scenic II
Minivan 1.9 dCi 120KM 88kW
Tu już nie jest tak kolorowo. Zawieszenie wg mnie trochę za twarde (a może to wina opon o profilu 55) i zdecydowanie za głośne. Trochę zbyt wyraźnie czuć każdą nierówność a zwłaszcza taka jak np. tory kolejowe. Do tego niestety dośc szybko zużywające się. Po kupnie auta zrobiłem generalny remont całego zawieszenia i po 10tys. już wymaga ingerencji mechanika.
4,0
~Xawer197
Renault Scenic II
Minivan 1.9 dCi 120KM 88kW
Trzeba się przyzwyczaić do leciutko chodzącej kierownicy. Samochód jest dość czuły na kręcenie kołem kierownicy, ale po kilku dniach użytkowania nie zauważa się już tego. Ciekawe jest to,że przy takiej dużej budzie autko chodzi jak zabawkowe. Dla niektórych może to być nieco denerwujące. Dla mnie nie gra roli.
3,0
~Hell
Renault Scenic II
Minivan 1.9 dCi 120KM 88kW
Po wcześniejszym Focus-ie z niezależnym zawieszeniem z tyłu...bardzo słabe. UWAGA na jazdę w zimie! Auto na nowych zimówkach(nie z Chin), jedzie samo gdzie chce! Oczywiście jest bardzo komfortowe bo masa auta i spory przebieg trochę się przyczyniły do tego. Do bujania się do 70km/h wystarczy.
3,0
~langvandock
Renault Scenic II
Minivan 1.9 dCi 120KM 88kW
Jak dla mnie bardzo twardy. Auto dobrze trzyma się jezdni, także w ciasnych zakrętach pokonywanych ze znaczną prędkością. Na polskich dziurach i nierównościach ta twardość oznacza niekończącą się serię krótkich drgań i podskoków. Cóż, auto stworzone na świat innych nawierzchnii. Na autostradzie w porządku.
4,0
~marmar66
Renault Scenic II
Minivan 1.9 dCi 120KM 88kW
układ jezdny jak to w mini vanach! Na zakrętach nie poszalejemy! Zawieszenie na początku wydało mi sie twarde (wczesniej mialem omege) ale z czasem jest ok! Na zakretach przy dziurach strasznie podskakuje tyl samochodu przez co wydaje nam sie ze do konca nie panujemy nad autem!
1,0
~Andrzej
Renault Scenic II
Minivan 1.9 dCi 120KM 88kW
Tu jest tragicznie... Przesiadłem się z Focusa... Scenic II ma prawie cały ciężar auta na przedniej osi. W zimie przy śliskiej jezdni jedzie gdzie chce.(nowe zimówki i zbieżność OK) Belka z tyłu to kolejna tragedia, szczególnie przy zakrętach...
3,0
~feodor
Renault Scenic II
Minivan 1.9 dCi 120KM 88kW
Zawieszenie na wysokości pozwalającej zaoszczędzić sobie nerwów z powodu zaliczonych krawężników. Szerokie koła pozwalają na komfort jazdy nawet na drodze z dużymi ubytkami asfaltu. Niestety intensywna jazda po mieście kończy się przygodą u mechanika.
Renault Scenic II