Szukaj

Lista ocen Renault Thalia I 1.4 75KM 55kW 2001-2008 (268) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 283 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~specodhec341
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Auto bardzo podsterowne - ucieka na zakrętach. Poza tym jednak kierownica reaguje całkiem zgrabnie i przyjemnie, chociaż trochę zbyt panicznie, a wspomaganie (odpukać) na razie bezawaryjne. Tutaj, gdzie mieszkam, krajobraz przypomina powierzchnię księżyca, więc nie trudno o uszkodzenia zawieszenia, zwłaszcza przy tak delikatnej konstrukcji. Jeżeli nie jeźdzcie nim po autostradzie, to warto odkładać na nowe drążki, wahacze i amortyzatory, bo...
4,0
~Maciek drzevo@o2.pl
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Zawieszenie komfortowo tłumi nierówności, jest przy tym całkiem ciche. Jeżeli nie zamierzacie wykorzystywać Thalii do sportowej jazdy, nie będziecie narzekać na miękkie zawieszenie. Układ kierowniczy nie wykazuje się niczym szczególnym, jego precyzja nie powala na kolana, ale nawet szybkie zmiany pasa przy 150km/h (na dobrej dwupasmówce) auto (nie testowałem obciążonego) wykonuje naprawdę posłusznie. Na postoju wspomaganie mogłoby działać...
4,0
~darekc@2com.pl
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Jadąc po drodze z koleinami thalia zachowywała sie dobrze przy prędkosci 120 km/h. Głosniej robi sie powyżej 135 km/h. Przy jeździe po troszke nierównej nawierzchi(łatanej) przy predkości 140 km na kierownice przechodzą drgania. Troszke to denerwujące, nie daje dobrej pewności podczas prowadzenia. Ostatnio wywazałem koła ale to nic nie pomogło. Przy dobrej nawierzchni jest spoko. Thalia nie jest podatna na boczny wiatr. Dobrze tłumi dołki. Na...
4,0
~były właściciel
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
To auto nie lubi duzych predkosći. Do 110km/h jest okey,potem zaczyna niebezpiecznie bujać. Za to po mieście rewelacja! Dobre wspomaganie,mały promień skrętu.Auto jest subiektywnie wysoko zawieszone-na trasie to troszeczke przeszkadza(patrz wyżej),za to w mieście nie ma za wysokich krawężników-ja przez 5 lat takich nie znalazłem!-zarówno przednimi jak i tylnymi kołami podjezdzasz pod same krawęzniki: super sprawa na parkingach. Dość komfortowe...
3,0
~bartek74@poczta.fm
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Thalia jest podsterowna (to efekt dodania bagażnika). Tyłeczek ucieka na zewnątrz podczas pokonywania zakrętów, łuków żle wyprofilowanych i ze zbyt dużą prędkością a także na nierównościach (garby, dziury). Podczas takich manewrów auto ustawiało mi się przez w chwile w pozycji jak na godzine 5 i 11. Bardzo niebiezpiecznie przy wyprzedzaniu(na prawym pasie jezdni!), trzeba natychmiast kontrować, a najlepiej jest zdjąć nogę z pedału gazu przed...
5,0
~TommX
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Nie jest to auto do rajdowej jazdy - Nie próbujcie go rozpędzać powyżej 130 km/h bez obciążenia min. 160 kg na tył! Dwie osoby z tyłu i już wraca komfort - nawet 8 zaworowy silnik daje radę z 5-cioma osobami i pełnym bagażnikiem zachowując rezerwę. Pusty (kierowca + 1 pasażer) jest za lekki. Auto daje się łatwo manewrować, jest stabilne choć lekko nadsterowne. W trudnych warunkach pogodowych ładnie się prowadzi choć jak zawsze ostrożność...
4,0
~Luki
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Prowadzenie jest poprawne także przy wyższych prędkościach, do spokojnej jazdy idealne (nie jest to samochód rajdowy tylko rodzinny), zawieszenie raczej miękkie i komfortowe, duża ładowność a przede wszystkim większy niż przeciętnie prześwit oraz zwis przedni i tylny przez to lepsza ochrona podwozia lub zderzaków na dziurach, wysokich krawężnikach itp. Tłumik itp. jest raczej wyżej zawieszony. To duży plus na polskie drogi.
4,0
~Mascot
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Miękko i wygodnie. Dziś już takich zawiasów nikt nie projektuje. Dla mnie plus. Progi zwalniające czy polna droga w dojeździe na działeczkę nie jest straszna. Na trasie auto pływa i jest podatne na boczny wiatr. To zawieszenie i auto należy traktować jako auto miejskie. Do 80 km/h jest ok, powyżej - mało przyjemnie.
4,0
~przem127
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Niezły kompromis, dzięki któremu nie wypadają plomby z zębów na dziurach, ale auto prowadzi się całkiem pewnie. Nie jest to oczywiście focus, ale przy dynamicznej jeździe można być jeszcze zupełnie spokojnym o kontakt kół z nawierzchnią. Duży plus to wspomaganie kierownicy, które jest hydrauliczne i niezbyt mocne.
3,0
~MaroGal
Renault Thalia I
Sedan 1.4 75KM 55kW
komfortowy do jazdy w mieście, niepewny w czasie opadów deszczu lub sniegu, nie nadaje się do szybkiej jazdy np. po autostradzie.Zmieniłem spręzyny na twardsze, pogorszył sie komfort jazdy szczególnie na tylnej osi ale jazda jest pewniejsza. Przy wymianie amortyzatorów wróce do firmowych sprężyn ale dam twardsze amorki.
Renault Thalia I