Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 I (80) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 71 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~MR
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Egzemplarze turbo z lat 2000-2002 mają fabrycznie problem z odpowietrzeniem skrzyni korbowej(odma). System jest dość rozbudowany w porównaniu do innych marek i wymaga okresowej wymiany. Zaniedbany prowadzi do zapchania rurek odmy, wzrostu ciśnienia w skrzyni korbowej i w konsekwencji zatarcia silnika. Samochody serwisowane w ASO przeważnie problem mają zażegnany. Gorzej z zaniedbanymi. Łatwo sprawdzalny stan rurek - polecam fora Saabowe....
5,0
~Pawel
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Kupilem ten samochod z 120 tys przebiegu wszystkie przeglady u dealera , poza hamucami i oponami , i oczywiscie olejwm , nic nie bylo wymieniane w aucie , ja przejechalem w 1 rok prawie 70 tys kilometrow !!!!!! Bez zadnych napraw i usterek , uwaga , to sa srednio 3 lata jazdy po 23 tys kilometrow rocznie ! Musze zaznaczyc ze mieszkam w Holandii i drogi sa tam lepsze i jezdze z glowa , nie wciskam do dechy bez sensu za kazdym razem ,to niszczy...
1,0
~wlkpoznan
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Tragedia. Szczególnie bolesna rzecz, którą obecnie przerabiam- żywotność pompy wtryskowej to średnio ~180kkm (sam Bosch to przyznaje), brak zamiennika, brak rynku wtórnego, niemożliwość regeneracji (ten i późniejsze roczniki), bo Bosch ma umowę z serwisami. Cena przez serwis 13000PLN, bezpośrednio od Bosch- 10000PLN!!! 1/3 wartości auta. Możliwość regeneracji turbiny, ale i tak lepiej kupić nową, bądź ze świeżego trupa. Często zapychający się...
4,0
~bogulo[małpa]op[kropka]pl
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
W aucie zadbanym nie ma prawa się nic popsuć. Agrotuning w połączeniu z oszczędnościami skutkuje późniejszymi wydatkami. Zużyciu ulega listwa zapłonowa DI, czasem szlag trafia przepustnicę (też się za szybko wyekploatowuje), o zniszczenie turbiny też nietrudno jak się ją źle traktuje - tak jest nie tylko w saabie, ale i innych autach. Kupując zwróć uwagę na klimatyzację. W automacie włącza się ona sama i automat reguluje klimat wewnątrz. Non...
2,0
~Przemek
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Gdybym wiedział to bym kupił benzynę. Po roku bezawaryjnej jazdy padły: turbo, układ podciśnienia, EGR i kupę innych rzeczy. Ten silnik to jedno wielkie nieporozumienie. Ciągłe problemy z zapowietrzaniem. Mało fachowców, ASO chce oczywiście wszystko wymieniać za grube pieniądze. Trzeba samemu szukać i kombinować. Odradzam kupno Saaba 2,2 TiD. Benzyna może i pali więcej ale za to jest o wiele mniej awaryjna. Bardzo awaryjne pompy paliwa.
4,0
~akzerov
Saab 9-3 I
Cabrio 2.0 T 185KM 136kW
Ja niestety miałem przyjemność wymiany uszczelki pod głowicą (strzelił wąż od chłodnicy i niestety auto się bardzo zagotowalo) silnik wytrzymał jeszcze 1000 km., stopniowo było coraz gorzej i gorzej, w końcu padł zupełnie. Niejako plus tego wydarzenia był taki, że z racji dostępu poza wymienioną uszczelka zarówno silnik jak i rozrząd zostały odświeżone. Na chwilę obecną nie mam z autem najmniejszych problemów.
5,0
~noniemozliwe
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Ja miałem jedną - padła pompa wtryskowa(Bosch vp44). Padł sterownik, co było związane z zacięciem się mechanizmu ze względu na syfiaste paliwo. Od tamtej pory na cenę paliwa patrzę na drugim miejscu. Daję 5 gwiazdek ponieważ pompa jest oryginalna, teoretycznie powinna wytrzymać ok 180kkm przebiegu, u mnie wytrzymała 372kkm. Dla ciekawostki powiem, że jej regeneracja wraz z wymianą wtrysków kosztowała 3.6k PLN.
5,0
~kuwerty@wp.pl
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Po dwoch latach eksploatacji i samochodzie ktory ma obecnie 240000km przebiegu nadal nie ma klopotow z usterkami podstawowych elementow samochodu. Musze tu jednak zaznaczyc ze to moj drugi Saab 9-3 z tej serii i z poprzednim pojawialy sie klopoty z elektronika iukladem hamulcowym. Niemniej egzemplarz byl juz dosc \"zuzyty\". Niestety kupujac samochod uzywany trzeba liczyc sie solidnym przegladem samochodu o tym wieku.
4,0
~Spidey
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Na razie nie mam większych problemów. Wymieniłem profilaktycznie poduszkę skrzyni biegów bo drży gałka i trzęsie budą na zimnym silniku. Niestety nie pomogło, więc przymierzam się do dwóch kolejnych poduch. Można z tym jeździć jak komuś nie przeszkadza. Za jakiś czas zabiorę się pewnie także za synchronizator skrzyni biegów, gdyż czasem miewam problem z idealnym trafienie w "piątkę". Jak na tylu letnie auto to nie jest dużo.

Usterki Saab 9-3 I

Liczba wpisów: 10

Saab 9-3 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Saabowicz
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
Jak na razie nie mogę narzekać. Poza zużyciem typowo eksploatacyjnym niektórych elementów (wahacz, turbina) - nic poważnego się nie wydarzyło i mam nadzieję, że tak zostanie. Miałem jedynie pęknięty pierścień czujnika abs'u więc musiałem wymienić cały przegub. Dokładnie taki sam problem miałem w poprzednim samochodzie marki renault więc nie jest to jakaś przypadłość saaba.
Saab 9-3 I