Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 I (80) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 71 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Ronin1000
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
wymieniłem wahacz , trochę mnie to kosztowało , ale kupiłem f-my "Febi" - za dobrą firmę trzeba dobrze zapłacić :) Jak do tej pory zrobiłem tym autem ok. 10.000km , a mam go niecały rok i oprócz w/w wahacza nic nie wymieniałem
5,0
~Strielok
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
4 lata bez żadnych napraw. Tylko raz wymieniłem klocki, raz wahacze, a poza tym tylko olej i płyny. Kiedyś coś w końcu padnie, ale życzyłbym każdemu, żeby mógł przejechać 4 lata bez żadnych napraw.
5,0
~Tomaski
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
EGR psuje się ludziom, kórzy twierdzą, że 900zł za nowy to za dużo. I czyszczą go parokrotnie i próbują oszczędzić i setki wątków o błędach od ERG\'u jest, a wystarczy wymienić raz na 200-250.000km
2,0
~SłAABooo
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Auto było kupione w b. dobrym stanie - przegląd przedsprzedażowy w stacji SAAB. Po 5tyś padł zawór układu podciśnieniowego 500PLN, po 10tyś pompa wtryskowa regeneracja 3500PLN (nowa 15000PLN)
3,0
~Gaga
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
- czujnik położenia wału - kaseta zapłonowa - rozrząd - niby łańcuch ale w okolicach przebiegu 200 tys. należy go wymienić - ODMA - zapycha się i wymaga czyszczenia
2,0
~michalb33
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Auto po prostu się psuje. OD najmniejszych rzeczy typu końcówki drążków poprzez tłumik po cały silnik. Dodatkowo części są masakrycznie drogie nawet chińskie zamienniki.
3,0
~rokatanski
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Wymiana listwy zapłonowej, zepsuta sprężarka klimatyzacji (nie da się jechać, bo jest na jednym pasku z alternatorem), pojawiły się pierwsze ogniska korozji na tylnych nadkolach.
3,0
~Jacek
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Przez półtora roku było kilka powodów do interwencji - m.in. wymiana czujników podciśnienia oraz położenia wału korbowego i cieknąca pompa wody.
5,0
~Tomaski
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Brak - turbina za 900zł regeneracja to nie jest poważna usterka. To była oryginalna turbina także 254.000km to cud, nie usterka

Usterki Saab 9-3 I

Liczba wpisów: 10

Saab 9-3 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~miłośnik marki
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Padło sprzęgło kompresora klimy,w moim modelu akurat jest TRS 105 i do niego na rynku nie jest dostępne nowe,po regeneracji 500 zł.
Saab 9-3 I