Szukaj

Lista ocen Seat Altea (135) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 166 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~P941
Seat Altea
Freetrack 2.0 TDI 170KM 125kW
2.0 TDI to nie synonim wytrzymałości a właściwie mariaż różnego rodzaju niedoróbek. DPF powstał na wzór płuc górnika z ciężką niewydolnością, gruźlicą, astmą i do tego palacza- byle ilość spalin powoduje zapychanie się i śmierć(są zamienniki które nią mają problemów i kosztują ok 2K zł). Do tego na początku produkcji miał wszelkie objawy chorób wieku niemowlęcia które rozwiązano przy okazji modernizacji pod koniec roku 2006. Dodatkowo...
3,0
~walldemaro
Seat Altea
XL 2.0 TDI 140KM 103kW
uszczelniacze turbiny, musiałem regenerować przy ok.80tys., zgłaszałem w serwisie {Kometa} ten fakt od 40tys. że kopci i turbina hałasuje ale "specjaliści serwisowi" nic nie słyszą, tak ma być! Sam musiałem naprawić po gwarancji, ponieważ olejem już kapało przed kolektorem a przy mocnym gazie dymił jak Ikarus. Ale teraz znów mi hałasuje, koszmar, a uważam na nią.
5,0
~Arkadiusz (Matrix)
Seat Altea
Standard 1.6 TDI CR 105KM 77kW
Powiem tak, może kogoś rozbawi dalsza część tekstu ale to dobrze obrazuje temat. Przez 160tys. km. wymieniłem oleje, filtry, wycieraczki, akumulator, klocki, 1x przednia lewa żarówka mijania, 1x przednia lewa żarówka pozycyjna. Wiem, że to są rzeczy eksploatacyjne, ale nic w tym samochodzie się nie popsuło, nawet dpf.
4,0
~Drasek
Seat Altea
Standard 2.0 TDI CR 140KM 103kW
Przez 2 lata od czasu zakupu Altei nie było żadnych poważnych usterek, prócz wyżej opisywanego uszkodzenia czujnika przepływu spalin. Auto od strony mechanicznej jest bardzo przyzwoicie wykonane i mimo dużej mocy (170km) bardzo trwałe, spodziewałem się szybszego zużywania się części napędowych itp.
1,0
~rav
Seat Altea
Standard 2.0 TDI 140KM 103kW
Przy 90.000km awarii uleglo el. wspomaganie kierownicy,do wymiany przekładnia(nowa 4.600) Przy 98.000km pękła głowica silnika,podobno wada fabryczna silnikow 2.0 TDI z 2004r i w wiekszosci glowice zaczynaja pekac przy tym przebiegu,seat nie chce uznac tego za wade fabryczna i rznie glupka!!!
5,0
~Greg
Seat Altea
Standard 1.6 TDI CR 105KM 77kW
Nic poważnego się nie wydarzyło. Dbam o układ wtryskowy - tankuję zanim zapali się rezerwa i zawsze do pełna. Olej + filtry paliwa i oleju co około 12 tyś km. Dwumasa na razie siedzi cicho a nie mam informacji, że poprzedni właściciel coś robił. DPF wypala się co około 300-400km.
4,0
~d-y-b-o-l@hotmail.com
Seat Altea
Standard 1.9 TDI 105KM 77kW
zbyt częsta wymiana żarówek po 2 latach się zaczeło prawy tylny stop czyba z 5,6 zarówek przód lewy i prawy z 2 razy I jeszcze jedno uważam że w standardzie powinno kazdą usterke pokazywać na desce rozdzielczej ,a tym bardziej nie domknięte któreś drzwi , a tak niejest
1,0
~bacu55
Seat Altea
Standard 1.9 TDI 105KM 77kW
Tu minus. Przy zakupie nie działała klimatyzacja. Kompresor musiał zostać wymieniony, na szczęście nie na nasz koszt. Poza tym został wymieniony akumulator. Popsuło się podgrzewanie tylnej szyby. Jakiś wężyk przy silniku... masakra... co chwilę coś...
2,0
~PTR
Seat Altea
Standard 1.6 Mpi 102KM 75kW
Mało odporny jak na nasze warunki układ kierowniczy oraz łaożyska kół, przy 125 tys km przebiegu, praktycznie nowy układ kierowniczy i tylko jedno oryginalne łożysko koła - ale już zaczyna wyć i pewnie już długo nie pociągnie. Może za dużo jezdze.
5,0
~4drive spon.sor@interia.pl
Seat Altea
Standard 1.9 TDI 105KM 77kW
Odpukać.....JEŹDZI! Po 14mcach i przejechanych 16tyś km(głównie miasto i okolice),nadal bez kłopotów i nawet -25stC nie robiło problemów! Po 2 latach i niecałych 30tys: tuleje wahacza prawy/przód, po 3 latach i ok 40tyś:tylne tarcze, klocki i amortyzatory,
Seat Altea