Szukaj

Lista ocen Seat Cordoba III Sedan (117) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 129 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Smutny posiadacz SEATA
Seat Cordoba III
Sedan 1.2 12V 64KM 47kW
mam samochód 5 miesięcy i: - kłopoty z otwarciem tylniej szyby zaraz po wyjeździe z salonu - zgłosiłem do serwisu podczas naprawy usłyszałem pytanie dlaczego rozkręcałem tylnie dźwi, ponieważ pracownik salonu stwierdził że było tam już coś robione. A następnie usłyszałem, że jest to wina brakującego elementu który powinien znajdować się przy podnośniku szyb a go tam niema i otwarcie szyby niebyło przesto możliwe. Przyznaje podczas odbioru...
4,0
~Enkidu z Krakowa
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 75KM 55kW
Przy ok.40 tyś km. przestały działać światła stop. Przyczyną tego była awaria jakiegoś czujnika przy pedałach. (koszt naprawy około 120 pln) Przy 90 tyś.km przebiegu zaczął psuć się centralny zamek, który coraz częściej trzeba zamykać czy otwierać, nie z pilota tylko z kluczyka. Zaś zamek w lewych tylnych drzwiach zepsuł się całkowicie, i za każdym razem trzeba je otwierać od środka klamką, bądź zamykać bolcem w drzwiach przy szybie. Jak w...
5,0
~Paweł
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 75KM 55kW
Nie wiem, jak trafiali inni, ale w moim Seacie nie było żadnych usterek - ani drobnych, ani poważnych... A nie! Przepraszam! Jeden, jedyny raz, podczas jazdy auto zaczęło tracić moc i zaświeciła się kontrolka awarii pedału przyspieszenia (o ile dobrze pamiętam). Zjechałem na pobocze, wyłączyłem i ponownie zapaliłem silnik i już wszystko było OK, pojechałem dalej. Od tamtego czasu minął już ponad rok i nic takiego się nie powtórzyło.
4,0
~rafał rz.
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 85KM 63kW
po przejechaniu do 90 000 km mogę powiedzieć, że wymieniłem jedno łożysko amortyzatora (koszt ok. 50 zł), jeden łącznik stabilizatora (koszt ok. 50 zł) oraz hamulce z przodu i tyłu. Po przejechaniu 90 tys. wymieniłem rozrząd (koszt ok. 800 zł) i pasek wieloklinowy (koszt ok. 50 zł). To całe koszty jakie poniosłem z racji użytkowania mojej Cordoby oczywiście nie uwzględniłem tu corocznych wizyt w serwisie na wymianę filtrów i płynów.
3,0
~obuch@op.pl
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 85KM 63kW
mały zbiornik na płyn do spryskiwaczy; słabe wykończenie, czasem nawet nędzne - niedorobiona tapicerka przy nogach u pasażera pod schowkiem - chyba liczą że nikt tam nie zagląda - ma to też wpływ na wyciszenie i utratę ciepła; kontrolka rezerwy daje sygnał w nietypowych dla siebie momentach (ale tylko sygnałdźwiękowy, światełko jest ok); mechanizm otwoiernia tylnej szyby się troszkę rozleciał;
3,0
~Piotr
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 75KM 55kW
Jeśli chodzi o drobiazgi to się raczej nie psują. Psują się raczej poważne i podstawowe elementy tego samochodu. Zapomniałem o takim drobiazgu jak LAMPY. Konieczna była wymiana wszystkich tylnych ponieważ robiło się w nich akwarium. Obecnie po wymianie jesli pada deszcz nowe sa zaparowane - Może znowu trzeba wymienić na nowe ponieważ obecne maja suż kilka miesięcy.
4,0
~WB
Seat Cordoba III
Sedan 1.2 12V 64KM 47kW
Porysowane szybki zegarów (od wewnątrz), podobno częsty przypadek w tym modelu. Głośniki w tylnych drzwiach żle przymocowane - brzęczą. Po ok. 1000 km zaczęła skrzypieć kierownica oraz brzęczeć deska przy zegarach. Dopiero 3 naprawa przynosła rezultat. Zaparowuja tylne reflektory, nawet przy myciu trzeba uważać aby nie dostała tam się woda.
3,0
~PhilipeQ
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 75KM 55kW
Auto mam dwa lata i w tym czasie trochę się tego nazbierało. W szczególności drobne kwestie elektryczne takie jak centralny zamek, sterowanie szybami, itp. Ostatnio nie mogę przejść badania technicznego z uwagi na brak światłą biegu wstecznego (to nie żarówka, nie bezpiecznik i niestety nie czujnik w skrzyni biegów)
5,0
~namsos
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 85KM 63kW
Auto mam krótko, ale na kredyt daję pięć gwiazdek, przecież to "niemiecka technologia i hiszpański temperament". Poza tym oceny Dekry plasują to auto na dobrej pozycji pod względem niezawodnośći - jakoś tak w połowie stawki. Pierwsze miejsce zarezrwowane są dla porsche, ale to nie konkurent dla Seata.
3,0
~Marecki
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 100KM 74kW
Po 18 tys. padła pompa hamulcowa - ok. 600 zł(objaw podobny jak przy zapowietrzonych hamulcach-po kilkakrotnym "podpompowaniu" działały OK. Nowa ma gorszą charakterystykę-hamulce nie działają jak "żyleta"). Po 32 tys. padł czujnik stopu - 110 zł (na tablicy paliły się kontrolki: silnika, ABS-u, ręcznego)
Seat Cordoba III Sedan