Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Toledo II

Hawi81, 15 lat temu
Silnik 2.3 V5 150KM 110kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 116 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Seat Toledo II 2.3 V5 150KM 110kW 1999-2001 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : W SUMIE POZA SILNIKIEM TO FRAJDA Z PROWADZENIA TAK ZWROTNEGO SZTYWNEGO AUTA KTÓRE Z GAZEM NADAJE SIĘ JAKO BARDZO FAJNE AUTO NA CODZIEŃ I DLA RODZINY< WSPANIAŁA RADOCHA Z JAZDY >
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : podobno często cewki
Zawieszenie : podobno gumy stabilizatora - pierdoła
5,0
Całokształt
JESTEM PRZEZADOWOLONY PONIEWAŻ JEST TO AUTO SKROJONE DLA MNIE, NIE ZA DUŻE BARDZO ZWROTNE O KONKRETNYCH OSIĄGACH A PRZY GAZIE ROZSĄDNYM SPALANIU, PROSTA BUDOWA POZWALA ZAJĄĆ SIĘ SERWISEM SAMEMU, OCZYWIŚCIE NIE JEST TO SAMOCHÓD DLA LUDZI LUBIĄCYCH TAPCZANO WOZY, KONKRETNA FURA DLA WYRAŹNIE OKREŚLONEGO CO DO POTRZEB SAMOCHODU FACETA
Wrażenia
5,0
Silnik
Wyśmienity silnik, o wspaniałym brzmieniu powyżej 3,5 tyś rpm, bardzo elastyczny od dołu , jest to unowocześnione sławne VR6 bez jednego cylindra :), prosty konstrukcyjnie dwa zawory na cylinder, co przekłada się na dość łatwe dostosowanie do LPG(oczywiście sekwencja) pozatym jest na łańcuchu !!!, ważne żeby dobrze działało chłodzenie bo jest to V-ałka i dość mocno się grzeje, jeżeli nawali pocichu chłodzenie to może skończyć się wymianą silnika:) wspaniała jednostka dająca wiele radochy z jazdy zarówno w mieście jak i na trasie
4,0
Skrzynia biegów
OK niemiecka sztywna konkretna, krótka zmiana biegów, dobrze czyli taka jaka powinna być
5,0
Układ jezdny
Ja mam obniżone troche zawieszenie o jakieś 30mm, wspaniale się prowadzi porównałbym z legendą sportowego zawieszenia BMW, trzeba wiedzieć czego się oczekuje, dla mnie twardo sztywno, konkretnie bez kompromisów, za to na dołach przy większej predkości dobija troche, z tym że mi to nie przeszkadza, wspaniała reakcja na działanie kierowcy, jazda to sama przyjemność
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu dobrze czyli normalnie przecierz to nie VAN, do tyłu wiadomo sedan z dużym kuprem słabo ale to jego urok, nie jest źle da się wytrzymać najwyżej parkotronik:)
4,0
Ergonomia
Prosto, wszystko pod ręką jak to w audi wkońcu deski są te same, brakuje mi tylko sterowania w kieronicy ale to dorbiazg
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik robi swoje, krótko doskonale
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco tyle ile potrzeba w "sportowym" aucie, tył słabo ale ja tam nie siedze więc mi to nie przeszkadza, wystarczająco miejsca dla 4 osobowej rodziny, chyba że pasażerowie są z tyłu są mało potężni
5,0
Wyciszenie
Jak na tą klasę!! to doskonałe, bardzo dobrze wyciszony, dodam że np. w drzwiach pod boczkami nie ma folii dzielącej komore drzwi z wnętrzem tylko gruba blacha, postarali się, w skodzie tego nie ma,
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ten silnik to dobrze kolega ma 1.8t 150KM w audi a3, i powiem tyle nie ma takiego brzmienia nie ma takiego zawieszenia, nie ma takiego niskiego spalania przy ostrej jeżdzie,
5,0
Stosunek jakość/cena
DLA MNIE SUPER< KONSTRUKCJA JEST PROSTA SPRAWDZONA, WYPOSARZENIE BOGATE JEST TO CO TRZEBA,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC ale po kupnie musiałem zlikwiować jakieś skrzypienie za tunelem wentylacji , wymienić rolkę napinacza paska wielorowkowego, NIE WYPOWIADAM SIE MOCNO BO ZA KRÓTKO MAM TO AUTO
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC .. NIE WYPOWIADAM SIE BO ZA KRÓTKO MAM TO AUTO

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.3 V5 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Seat Toledo II 2.3 V5 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
12,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Seat Toledo II