Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Seat Toledo II - Oceń swoje auto

Seat
Toledo
II
Wybierz
silnik
lista silników Seat Toledo II
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 475 ocen tego auta

Oceny Seat Toledo II

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,25
5% lepiej niż w segmencie Nizsza klasa srednia (4,06)

Całokształt

Całokształt
4,39

Mechanika

Silnik
4,46
Skrzynia biegów
4,29
Układ jezdny
4,43

Komfort

Widoczność
3,87
Ergonomia
4,40
Wentylacja i ogrzewanie
4,38
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,93
Wyciszenie
4,00
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,22
Stosunek jakość/cena
4,36

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
91%
9%
NIE
na podstawie 295 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Układ elektryczny

Karoseria

Zawieszenie

Filtr

Lista 475 ocen

3,38
dodano 08.02.2016 przez

Toledo oceniam po 2 letniej jeździe. Piękne auto, pomimo że ma już 13 lat nadal potrafi się podobać. Zdecydowanie nejlepiej prezentujący się model bazujący na płycie golfa IV. Niestety dużo gorzej w środku. Fatalnej jakości plastiki, odchodząca farba z klamek, trzeszczący schowek pasażera- który jest ujmująco małych rozmiarów i nie praktyczny. Wieczne problemy z zacinającym się uchwytem na napoje, podatne na zarysowania i brzydkie szare plastiki...można by jeszcze długo wymieniać. Na plus zostawiam świetne fotele, z dobrym trzymaniem bocznym. Pozycja za kierownicą jest również dobra, siedzi się dość nisko, natomiast widoczność jest wystarcająca. Bolało najbardziej złe wyciszenie auta. Silnik 1,9 TDI należy do bardzo głośnych jednostek o znikomej kulturze pracy, dlatego zastanawia mnie tak ignoranckie podejście do wyciszenia samochodu. Otwierając szybę nie odczuwałem wielkiej różnicy hałasu niż z zamkniętymi oknami. Klekot wersji bez pompowtrysków na światłach jest więc dość uciążliwy, mimo że to nie pierwszy mój diesel. Pisząc dalej o silniku... sam w sobie świetny, natomiast jego osprzęt podlega takiemu samemu zużyciu jak jednostki konkurencji. Przy 130 tys padła turbina, o zmiennej geometrii łopatek, a jej regeneracja to nie mały koszt. Przewody doprowadzające powietrze również uległy zepsuciu, tak samo zawór n75 i przepływomierz. Naprawy wyniosły ok 1800 zł, tak więc pomimo swojej ekonomczności nie zaoszczędziłem na paliwie. Szukając Seata w tym roczniku trzeba liczyć się z dużą loterią. Auta w zdecydowanej większości mają kręcone liczniki... a to równa się temu że i nas będą czekać niebawem kosztowne naprawy, bo jak wiadomo turbina to element eksploatacyjny i wieczna nie jest. Zawieszenie jest sztywne, auto pewnie pokonuje zakręty, dobrze trzyma się drogi. Niestety wpływa to na komfort jazdy. Jest zbyt twardo! Wady nawierzchni odczuwałem na swoim kręgosłupie. Oczywiście źle spasowane plastiki wydają wtedy nieprzyjemny zgrzyt. Myślałem że pomimo swojej prostej konstrukcji będzie bardziej trwałe. Wybite tuleje i łączniki stabilizatorów wymieniałem tak samo często jak klocki hamulcowe. Auto niezbyt przestronne w środku, szczególnie z tyłu. Niby rodzinny sedan, ale oprócz dużego bagażnika nie prezentuje nic szczególnego. Zero schowków, ciasnota z tyłu, niski komfort podróży. Toledo zachwyca jedynie wyglądem i dynamicznym/ oszczędnym silnikiem. Komfort podróży i własności jezdne dają wiele do życzenia.

więcej »
5,00
dodano 13.01.2011 przez

Mam Toledko 2002r.1,9 TDI 110KM od 5 lat i jestem z niego bardzo zadowolony.Autko jak na razie sprawuje się super (115000km),jest ekonomiczne 4-6l./100km.wypas pełny,kufer 500l.komfort jazdy,wygląd wewnętrzny i zewn.ale chciałem go zmienić na coś młodszego.Wybór był trudny(widział mi się:ford s-max i nowe mondeo,audi a(s)4,merc b-klas,passat b6)padło na passata 2.0 tdi oczywiście combi.Po roku poszukiwań znalazłem takiego jak chciałem(navi,chromy,bluetooth,welur,pamięć foteli,nagłośnienie dynaaudio,gniazdo 220v,sterow.w kierownicy,kolor),ale to nie to czego oczekiwałem.Byłem i jestem zawiedziony podejściem do klijenta FIRMY jaką jest VW.1 Jakość wykończenia(tandetne plastiki,trzeszczenia).2 Wyposażenie standardowe(gumowa kierownica!!!wstyd!!!dopłata do wszystkiego nawet w wersji Hadlain,miejsce na parasol jest i jak chcesz -PŁAĆ!!! ).3 Gdzie Polskie menu w komp.i navi.(jest rok 2011 nadal brak)mają nas gdzieś!!!.4 Toledko prowadzi się lepiej,dużo mniej pali(na trasie 4l.),ma mniejszą turbo dziurę i koszty utrzymania, ogólnie jest lepiej wykończone i na razie bezawaryjne.Passata po roku sprzedałem ,a toledko mi służy dalej.Porównując jeszcze toledko 2 i golfa 4 w standardzie. Toledko-radio 8 głośników,klamki w kolorze,3 zagłówki z tyłu,elektryka szyb,central,kierownica trójramienna.Golf-radia brak,klamki czarne, zagłówki z tyłu brak(TO JEST BESPIECZEŃSTWO),centralny zamek brak,chcesz kierownice trójramienną-płać,wnętrze bezpłciowe .Ergonomia w golfie i passacie b5 sterowanie szyb i lusterek (kto to tak umieścił!!!)MOGĘ TAK W NIESKOŃCZONOŚĆ.Uważam że VW jest dla troszeczkę dla ułomnych i zboczonych ludzi.

więcej »
4,15
dodano 23.10.2012 przez

Samochód ma 12 lat ja osobiście przejechałem nim prawie 90 tyś kilometrów znam go całego, wiem kiedy coś go boli coś go dręczy ,a kiedy jest wesoły i ma dobry humor. Da się lubić ten samochód . Nie jest tak ładny może jak Leon ale dzieki temu że jest mniej popularny można znaleźć bardziej zadbany egzemplarz. W miare wygodny i cichy w środku , nie ma problemu z częściami bo to VW albo Audi jak kto woli. Chciałem zmienić na nowszy model ale się wstrzymam narazie bo po co zmieniac ten samochód skoro z tym silnikiem wiem że będe jeździł jeszcze przez następne 300 tyś km . Bardzo dobry samochód polecam każdemu kto nie jest wybredny i wrażliwy na opinie Polaków że 1.9 TDI to oklepany silnik z przebiegami milon km kazdy i każdy wieśniak w swojej stodole musi ma takie coś. Niektórzy poprostu potrzebują oszczednie i dynamicznie przemieszczać sie przez miasta i autostrady i nie wymagaja od auta kosmicznej technologii i 500km pod maską , kogo stać niech kupi sobie BMW 530d GT i będzie w porządku. Ja osobiście jestem bardzo zadowolony z tego samochodu nigdy nie jechał n a lawecie bo za miastem mu wtryski padły albo elektronika zwariowała czy cuś. Odemnie dostaje największą note bo od samochodu wymaga się nie tylko żeby ładnie wygłądał ale żeby też spełniał swoją funkcje , a Toledo wywiązuje się z tego ponadprzeciętnie i egzemplarze nawet dzisiaj z pierwszych lat produkcji przejada jeszce wiele wiele kilometrów pod warunkiem że czasem o niego zadbamy

więcej »
4,23
dodano 27.06.2011 przez

Toledo moc 150 km i moment 320nm :D a przy tym w dieslu BAJKA :) Uzytkuje to auto od 2 lat i jestem bardzo zadowolony... niskie spalanie przy "normalnej" jezdzie a jak trzeba cos wyprzedzic jest wystarczajacy zapas mocy. do najwiekszych plusow trzeba zaliczyc 6 biegowa skrzynie biegow ktora w trasie sprawdza sie doskonale 140 km/h na 6 biegu obrotomierz na poziomie ok 2 tys obrotow co owocuje rewelacyjnym spalaniem... nie katujac go w trasie jestem w stanie zejsc do spalania na poziomie 5,5 l bardzo dobre przyspieszenie daje ogromna frajde z jazdy... i miny "kolegow" w stuningowanych hondach zostajacych daleko z tylu :D Przez 2 lata uzytkowania zmienilem jedna koncowke drazka ( a trzeba dodac ze na codzien auto jezdzi po Poznaniu wiec tory tramwajowe itd.) tarcze klocki olej i filtry czyli to co sie zuzywa.... Jesli chodzi o minusy napewno strasznie nisko polozony silnik... czasem juz na koleinach potrafie szorowac oslona a i zdarza mi sie ja urawac... plastikowe raczki drzwi ktore sa strasznie podatne na ryski zadrapania itd wyglada to nie zbyt ladnie... w moim egzemplarzu mialem problem z dolotem turbiny ktory potrafil czasami wystrzelic w najslabszym punkcie i auto tracilo moc... ale mechanik zrobil mocniejsze laczenia i jest ok :) podsumowujac auto godne polecenia zdecydowanie :)

więcej »
3,00
dodano 19.01.2012 przez

Posiadam autko od roku, jeździłem po różnych drogach, jazda dookoła domu miasto/wieś spalanie oscyluje się na poziomie 5,4 l. Jazda Polska- Niemcy 4 osoby i bagaż 1050km zależy od stylu jazdy jazda ciągła 140km/h spalanie 5,6l to auto pali mało do 3tys obrotów.Ta sama trasa i pilne dotarcie do domu jazda 160-210km/h Spalanie wzrosło do 7,2l. Ogólnie jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o spalanie ON. Oczywiście należy pamiętać o ,,łagodne,, obchodzenie się z dieslem czyli nie kręcić go na zimnym silniku czy też nie gaszenie od razu po długiej lub żwawej jeździe i oczywiście regularną wymianę płynów i filtrów Wystarczy kilka podstawowych zasad a ten silnik 110 konny może przejechać tysiące kilometrów bez większych napraw.Jedyny minus troche mało miejsca w środku dla podróżujących na tylnej kanapie ale za to super duzy bagażnik a niestety małym wlocie załadunkowym ale to w końcu sedan a nie combi.Podstawowe nagłośnienie jest przyzwoite 8 głośników i oryginalne radio ze zmieniarką.Ogólnie auto godne polecenia dla osoby która ceni ekonomiczność a kiedy trzeba pojechać szybciej to także jest czym

więcej »
4,08
dodano 10.03.2010 przez

Jak na samochód tej klasy który powstał na płycie podłogowej Golfa IV z czego Seat jest 100 razy ładniejszy, bardzo przyzwoicie,samochód jest wygodny mój ma ala kubełki z przodu wiec na zakretach siedze pewnie, sprowadziłem go z holandii w Styczniu 2009 obawiając sie kłopotów z zawieszeniem poniewaz samochód z dróg równych jak stół przyjechał na przysłowiowy poligon ale jak dotad jest ok i na przeglądzie wyszlo mi ze na 2 lata mam spokój:)oprócz tych gum na wahaczach, mój samochód ma stosunkowo mały przebieg myśle że jest realny, z raci że silnik jeździ na pełnym syntetyku Mobila a mała turbinka dmucha jak głupia i samochód nie kopci, mysle ze bedzie bezawaryjna eksploatacja, z tym silnikiem zalecam dbałosc o turbo tj.na zimnym silniku nie katować max do 2 tyś. obrotów a po dynamicznej jeździe odczekać 2 minuty i mozna wyłączyc silnik, i pilnowac oleju nie sa to zbyt duze wymagania a odpłaca sie wysoka bezawaryjnościa i spokojnie przespana nocą z myślą ze rano somochód na 100% odpali i dojedziemy tam gdzie chcemy. seat wyrobił sobie u mnie opinie lepsza niz mercedes.

więcej »
4,54
dodano 28.04.2009 przez

Samochód wręcz idealny, doskonały stosunek ceny do jakości, za passata który w zasadzie niczym nieodbiega seatowi musimy zapłacić ok 10tys zł wiecej, silnik TDI 150KM to doskonała jednostka, niemal identyczna jak ta stosowana w passacie b5 fl 130KM rózni sie tylko turbosprężarką i IC, na 155 tys zmianiłem tylko rozrzad i na bierzaco zmieniam oleje, nie ma mowy o problemach z dwumasem sprzegłem czy skrzynią biegów, samochod jest dość mocny, zasilany PD potrafi przy normlanej jeździe miejskiej spalać do 5 litró ON, moim zdaniem to genialne rozwiązanie dla ludzi chcacych kupić coś nie przesadzonego cenowo, nie rzucającego sie w oczy złodziejom i przede wszystkim taniego w utrzymaniu, do tej pory jeździlem 100 konną ibiza która spalała tyle samo w cyklu miejskim z to na trasie więcej bo czuła górki kiedy sie jechało z 4-ro osobową rodzina na pokładzie, toledo zaś dysponujc szustym biegiem przy przejazdach w trasie z predkościami rzedu 140 km/h spala w granicach 5 litrów, ibiza przy tych predkosciach paliła lekko ponad 6 litrów. Szczerze polecam ten samochód.

więcej »
4,15
dodano 12.05.2008 przez

Mimo twardego zawieszenia i słabego wyciszenia kabiny, b. duża przyjemność z jady. Elegancka i ponadczasowa sylwetka. Stonowany i sportowy kokpit, bez zbędnych ozdobników (zwłaszcza modnych teraz malowanych sreberek). Mimo (na początku eksploatacji) dużej liczby drobnych usterek (Hiszpanie chyba uczyli się dopiero montażu...), auto oceniam b. dobrze pod kątem bezawaryjności. Jest jak dobre wino, im starsze, tym bardziej się je docenia... Silnik nie najoszędniejszy, ale robi ładne "rrrrrr..." i sprawdza się doskonale na trasie. Wersja Signo ma (jak na owe czasy) bardzo bogate wyposażenie. System audio więcej niż dobry (zwłaszcza, że fabryczny). Cofanie na zasadzie "w imię Ojca i Syna...", przydałyby się czujniki... Materiały całkiem solidne, zwłaszcza miękki kokpit, którego nie uświadczysz w nowym modelu (za są to trzeszczące uchywty w drzwiach). Fotele b. dobre, jak to u Niemców. I najważniejsze - czerwone podświetlenie wskaźników! (niech każdy sobie gada, co chce, dla mnie najbardziej eleganckie i wcale nie razi...) :)

więcej »
2,38
dodano 29.11.2014 przez

auto fajne tylko ze względu na silnik i niskie spalanie...reszta to jak dla mnie porażka!zimą skrzypią wszystkie plastikowe elementy a mnie do bardzo drażni..powoli sie nagrzewa więc zanim odparują nam szyby można sie zdżemnąć!gdy robi sie chłodniej wszystkie gumy w zawieszeniu twardną co powoduje ze czujemy doslownie nawet piasek na jezdni..zawieszenie bardzo twarde i nie wygodne jadąc słyszymy głośny szum z opon a kabina silnika jest fatalnie wyciszona więc jadąc w dłuższą droge poprostu głowa pęka!przesiadając sie z audi a4 do seata mamy niemal to samo ale tylko z wyglądu bo jakość,rozwiązania itp sa zdecydowanie po stronie audi a seat to można powiedzieć taka tania podróba kiepskiej jakości...jestem tym autem bardzo rozczarowany i czytajac te świetne opinie tutaj mam wrażenie ze wszyscy przesiadli sie z poloneza do seata i za w 7 niebie...ale jesli ktoś ma nieco większe wymagania to odradzam seata bo jest poprostu kiepskim samochodem i niema sie co oszukiwac.co audi to jednak audi i to czuć

więcej »
4,15
dodano 03.11.2015 przez

Ogólnie opinia jest jak d**a - każdy ma swoją, ja nie miałem najlepszego zdania o koncernie VW, zmieniło się to po zakupie Toledo. Samochód z ładną stylistyką nadwozia, dobrze się prowadzi, ciut za twardy ja na nasze drogi. Części tanie jak barszcz, bardzo dużo zamienników, ale ja szczerze wole wymienić na oryginał bo koszta nie są powalające. Denerwujące drobne usterki, które mają miejsce notorycznie, ale Seat zawsze dowiózł mnie do celu o własnych siłach i nie ważne czy to 10, 100 czy 1000 km. 125KM radzi sobie dobrze z gabarytami samochodu, nie trzeba się zastanawiać przy wyprzedzaniu, tylko redukcja i pedał w podłogę. Z tym silnikiem zabawa zaczyna się dopiero od 3k obrotów, poniżej odnoszę wrażenie jak by miał 90KM. Zadbany egzemplarz nie powinien Was rozczarować. Po pół roku użytkowania zrobił się nudny, więc to jeszcze nie jest ten samochód, w którym bym się "bezgranicznie zakochał". Ogólnie mocne 4!

więcej »