Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW 2005-2007 (20) - Silnik

Na liście zabraknie 1 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~meniu
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
Jak na swoje 70KM jest bardzo elastyczny. Powyżej 1800 -2000 obr./min zaczyna naprawdę żwawo przyspieszać. Na 3. i 4. biegu można przyzwoicie przyspieszyć, na 5. już trochę gorzej. DO 150km/h przyspiesza dobrze, potem już się "toczy". Konstrukcja dość prosta - nie ma FAPu, nie ma dwumasu, turbina bez kierownic. Jeśli chodzi o słynną kulturę pracy tego silnika, to mnie ona nie przeszkadza. Trochę hałaśliwy, zwłaszcza przy...
5,0
~Autsajer1987
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
Nie zawodny silnik. Przy laniu dobrego ON (wrażliwe pompo-wtryski) bardzo żywotnie się zapowiada. Olej silnikowy-tylko Castrol Edge 5W40(na innym szybciej zużywają się w/w pompo-wtryski). Nie lubi niskich obrotów. Zmiana biegów płynna po osiągnięciu 2,5/3 tys. obr/min. Zero wycieków z pod głowicy czy spod bloku po 170 tys. Ekonomiczny chociaż głośny (3 cylindry). Mimo że diesel nie widać chmurki przy przyspieszeniu a na 70KM ochoczo...
3,0
~Szymciasty
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
No cóż po 3 cylindrach nie ma co się spodziewać specjalnej kultury. Przy wyższych prędkościach głośny, dźwięk zimnego na mrozie przypomina trochę traktor Białoruś, ale jak się rozgrzej i nie kręci za wysoko to jest do zniesienia. Jak na 70 koni zaskakująco dynamiczny więc zawalidrogą nie jest, ale do sportowej jazdy się za nadto nie nadaje. Gdyby był trochę cichszy, to by było bardzo dobrze, a tak tylko przeciętnie
1,0
~RamzesVII
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
wiadomo ze vw nie ma cichych silników, elastyka silniczka jest całkiem ok (wystarczająca), ale to że pompa oleju siada po ok 190 tys i silnik musiałem wymieniać to koszmar, potem ok po 15 tys strzeliła łapa podtrzymujaca silnik (ale to pewnie wina ze kupiłem silnik po wypadkowy) pali niewiele, choc 1,9 jest ekonomiczniejszy, ale podsumowując to przy takiej awarii to jest to zwykły bubel vw
3,0
~wojczis
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
Kupując ten samochód wiedziałem że trzy cylindry w dieslu to nie będzie wysoka kultura pracy i cisza pod maską. Jedyne czego się nie spodziewałm to aż tak niskiej elastyczności, chcąc jako tako jechać trzeba często redukować biegi a optymalnie silnik pracuje między 2-2,5tyś obrotów.
4,0
~marfano
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
eee nawet nie wiecie co tracicie w tym autku mowiac ze jest dosc słabe , i ma niska kulture pracy , wystarczy wybrac sie na chipa i wtedy autko zyskuje 105 ps i ponad 240 momentu , tak ze naprawde fajnie sie tym autkiem jeździ , mam tak zrobione 80 tys i nie narzekam .
4,0
~irek_tr
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
Jedzie, nie psuje się, a jak się zepsuje na przykład turbo, to koszt regeneracji niewielki (700 zł). Można mimo małej mocy rozbujać go nawet ponad 150 km/h. Kultura pracy fatalna, głośny i czuć, że ma 3 cylindry.
4,0
~Łukasz
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
Silnik 3-cylindrowy, dosyć głośny, czuć wibracje przy ruszaniu. Jak na 70KM dosyć dobrze przyspiesza, nie ma problemów z wyprzedzaniem. Elastyczny i oszczędny. Dobrze radzi sobie z gabarytami auta. Do normalnej jazdy wystarczający.
4,0
~Qrek
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
Zaskakujący jak na katalogowe 70KM. Utrzymując obroty pomiędzy 2-3 tys. można jeździć dynamicznie i ekonomicznie. Nie lubi niskich obrotów, na wysokich hałasuje - ale nie do teo jest stworzony

Usterki Skoda Fabia I

Liczba wpisów: 122

Skoda Fabia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Maciej Świątek
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
Trzy cylindry i 70KM. Dynamika przeciętna, dosyć głośny przy przyśpieszaniu. Przy agresywnej jeździe wciąga olej. Silnik solidny, zero awarii, szybko osiąga właściwą temperaturę pracy.
Skoda Fabia I Kombi