Szukaj

Lista ocen Skoda Favorit (259) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 263 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Mirek
Skoda Favorit
Kombi 1.3 54KM 40kW
Wieczne stuki na wybojach. Mechanior twierdził, że wszystko jest OK (wymieniłem tuleje w wahaczach i mocowania McPhersona u dołu). Może gdyby wymienić łożyska, te które są u góry (jeśli są tam takie) to byłby spokój. Generalnie przednie zawieszenie zawsze mnie drażniło, a w tylnym ciągle piszczały bębny nie wiadomo dlaczego. Poza tym przednie zaciski klekotały na wybojach. Wymiana nic nie pomogła. Trzeba by było wymienić całe piasty z przodu....
3,0
~JAZZIK
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
Wprawdzie auto nie ma wspomagania,ale kierownica chodzi bardzo łatwo. Można kierować na zakrętach jedną ręką jak w autach ze wspomaganiem. W upalne dni autem sie jedzie jak poczciwą Nyska ,czy Żukiem,gdyz niesamowicie trzeszczy układ jezdny. Bardzo często trzeba smarować przednie sworznie,żeby owe trzeszczenie wyeliminować( pomaga na góra dwa dni :-)ŁAMIĄ SIĘ CZĘSTO SPRĘŻYNY ZAWIESZENIA!!
3,0
~embejo
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 62KM 46kW
Tutaj nie jest już tak dobrze. Słaba średnica zawracania, lepszą miała moja skoda 105s z 1983 roku, kierownica chodzi bardzo lekko, nie wiem dlaczego niektórym chodzi ciężko, ale może to kwestia że ktoś przesiadł się z samochodu ze wspomaganiem, dla mnie jest ok:) Poza tym boję się nią wchodzić szybko w zakręt, jakoś niemiło się przechyla, ale amory mam ok.
3,0
~James
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 62KM 46kW
Zawieszenie jest przeciętne. Strasznie twarde i pochyla się w zakrętach. Nie jest jakieś wspaniałe i bezawaryjne. Najczęstsze naprawy to wymiana gum wahaczy i sworznie. Ale jeszcze częściej wymienia się górne gumy amortyzatorów przednich (średnio co 20-25 tys km). Jedyne co jest na plus - niskie koszty części :)
2,0
~jOgI jogi333@tlen.pl
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
Przy niewielkich nierownosciach dosc konfortowy. Dostarcza wrazen z jazdy lepszych niz w autach GT. Przy predosciach 130-150km/h ciezko utrzymac sie na jednym pasie a i jadac srodkiem poziom adrenaliny jest ogromny. Uczucie jakby bylo powyzej 200:). Na zakretach jest jeszcze gozej. Trzeba bardzo uwazac i zwalniac.
3,0
~Inżynier
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
Parkowanie hmmmmm TRAGEDIA. Żeby się dobrze złożyć trzeba się nagimnastykować i bardzo często na dwa razy tu jest ogromny minus tego samochodu. Promień Skrętu!!! Zawieszenie to jest jedyna rzecz która mnie zauroczyła w tym samochodzie. Pewny, sztywny. To mi się podoba jest mogę napisać Bardzo Dobry!!!!
5,0
~bocian
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 63KM 46kW
Na układ jezdny to nażekałem jak kupiłem skodzinke ,ale teraz mam nowe zawieszenie zarówno tył jak i przód ,żeczywiście koszta były znikome bo orginalne części są tanie ,a i zamienniki można kupić.! No jeśli ktoś mówi ,że mu skrzypi to wystarczy naprawić i nie będzie już skrzypiało PROSTE :)
3,0
~Kajetan
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
Niesamowicie buja przy skręcaniu. Brak stabilizacji między przednimi kołami sprawia wrażenie, że samochód łamie się przy mocniejszym skręcie. Oryginalne gałki skody wytrzymały na razie 30 tys po polskich drogach. Przy przebiegu powyżej 200 000 zaczynają siadać przeguby.
2,0
~kallima
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
trzęsie niemiłosiernie, wiem, że była pogłoska o tym, iż się przoody rozkraczają to u mnie w przodie zamontowano belkę wzmacniającą ale trzęsie na potęgę. A skręt, żawracanie katastrofa, na taki rozstaw osi to jest katastrofa, że nie wspomnę o ciężko działającym układzie kierownicy
Dziennik kosztów dla Skoda Favorit
Średni koszt przejechania 100 km
48,50 zł
9,4
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~g_b@wp.pl
Skoda Favorit
Kombi 1.3 58KM 43kW
Przeguby napędowe przeżyją cały samochód, pod warunkiem że będą miały smar i pod osłony nie dostanie się piach. Kiepska przekładnia kierownicza. Należy zwracać uwagę na stan końcówek drążków kierowniczych i przegubów kulowych wahaczy przednich
Skoda Favorit