Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Octavia II Scout Facelifting

zdzichu04, 5 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 357 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Skoda Octavia II Scout Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
3,93
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Inne : Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Układ elektryczny
Karoseria
4,0
Całokształt
Samochodem jeździ mi się naprawdę super, być może gdyby nie przebieg i co się z tym wiąże usterki które wyszły w tym czasie dałbym 5. Naped 4x4 coś pięknego, w zimie samochód świetnie trzyma się drogi, radzi sobie z naprawdę dużym śniegiem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie mam nic do zarzucenia
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok, dobre przełożenie, na autostradzie bezproblemowo.
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Samochód z 2009 roku, zarejestrowany w 2010 i niestety jest kilka miejsc na zewnątrz gdzie widać małe ogniska korozji, wydaje mi się że troszkę za szybko na to.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Świetnie ułożenie wszystkiego w środku, dużo przydatnych schodków, uchwyt na 1.5l butelkę w drzwiach itd. Duży bagażnik.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bezproblemowo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo miejsca w srodku, wygodne fotele.
4,0
Wyciszenie
Jak to w dieslu, do 140 jest wporzadku, powyżej hałas znacznie wzrasta, jednak jazda autostradą w moim przypadku trasa 2000 tyś km w jedną stronę przy srednio 140/160 km/h spokojnie do wytrzymania
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w stylu mieszanym 7-9 litrów. Trasa 6l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
10 letni samochód to nie nowy samochód i przy wysokim przebiegu co jakiś czas pojawiają się drobne usterki, tutaj pompka spryskiwaczy świateł, przerwane przewody od poduszek powietrznych w drzwiach. Ale nie ma jakiejś wielkiej tragedii.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ciężko mi to ocenić, ponieważ kupując 10 letni samochód z przebiegiem 330 tyś km wiedzialem ze kiedyś może przydarzyć się poważniejsze usterka i niestety się nie myliłem. Przy 360 tyś (rok mojego uzytkowania) z samochodu zaczął wydobywać się biały dymek co znaczyło poważna usterkę. Suma sumarum. Regeneracja pompowtrysków, nowa pompa paliwa Vacum, regeneracja turbiny, nowy alternator, regeneracja głowicy. Czyli po prostu remont praktycznie całego silnika, koszt około 7 tysięcy ze wszystkim. Samochód kupiłem od 1 właściciela który jeździł na długich trasach, serwisowany w ASO więc historie znałem. Można powiedzieć kupiłem samochód w najgorszym momencie..

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Octavia II Scout Facelifting