Szukaj

Lista ocen Toyota Auris I Hatchback (126) - Silnik

Na liście zabraknie 76 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~rafaldrabik@op.pl
Toyota Auris I
Hatchback 2.2 D-CAT 177KM 130kW
Posiadam Aurisa sr180 wersja 3dr. angielska. auto kupilem nowe. silnik dopoki nie rozgrzeje sie niestety pracuje jak typowy diesel pomimo calej tej techniki czyli klekocze i jest glosny. pozniej jest juz calkiem dobrze. moc 180km i moment 400nm ... tak to czuc ale... predkosc maksymalna tylko 215km/h i ani km wiecej. sprawdzalem z gps. to malo. elastycznosc to juz rewelacja, ale jesli bedziemy pamietac o wlasciwych obrotach jak to w turbo....
4,0
~harjar
Toyota Auris I
Hatchback 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
Jak wsiadłem po raz pierwszy po przesiadce z Aurisa z silnikiem 1,4 (benzyna) to mimo tego, że silnik już pracował próbowałem go ponownie uruchomić,tak w środków było cicho. W porównaniu z silnikiem 1,4 silnik 1,6 pracuje naprawdę cicho do prędkości około 120 km/h. Później jest już głośniej ale nie jest to dzwięk natrętny i przeszkadzający zbytni np. w słuchaniu muzyki. Przyśpieszenie - dobre. Jak wyprzedzam to już nie muszę się martwić, że...
5,0
~Patrycja
Toyota Auris I
Hatchback 2.0 D-4D 125KM 92kW
Witam. Posiadam Aurisa od września 2011 i w życiu złego słowa nie powiem. To jest moje oczko w glowie :) Posiadam wersje 3-drzwiową w czarnym kolorze w wersji z nawigacją. W tej wersji środek wyglada naprawde imponująco, w podrównaniu do \"golasa\" z pokrętłami od ogrzewania i gołą kierownica to niebo do ziemi. Silnik bez zarzutu, nie bierze mi grama oleju, jak dla mnie dynamiczny bardzo, a lubię wcisnąć pedal;) Spalanie, no cóż w mieście jak...
5,0
~Robert
Toyota Auris I
Hatchback 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
Silnik jak przystało na najwyższą klasę Double VVti- czyli podówjne zmienne fazy rozrządu. poprzednio jeździłem corollą ze zwykłym VVti i posiadała dziurę w obrotach. Ruszając trzeba było mocniej przydusić gaz, aby nie zgasł silnik. W Aurisie 1.6 wustarczy lekko musnąć pedał gazu i delikatnie o centymetr puścis sprzęgło, aby ruszył jak konik polny. Rewelacja. Stojąc na światłach można sie pomylić i kluczyk przekręcić, bo w ogóle silnika nie...
4,0
~zec
Toyota Auris I
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
Czasami da sie zauwazyc, ze samochod stoi, mimo wcisniecia pedalu gazu.Jednak mimo to uwazam, ze silnik 1,4 D4D jest bardzo dobry. Samochod jak najbardziej polecam do miasta ( malo pali), na dluzszych przelotach (400-500km) nie jest juz tak rozowo ( siedzenia sa malo wygodne). Jednak Aurisem jezdze juz od prawie 3 lat i caly czas jestem z niego zadowolony. Najlepsza jazda w przedziale 110-120km/h, powyzej 140km/h robi sie glosno i wzrasta...
5,0
~Bodek
Toyota Auris I
Hatchback 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
Czytałem kilka opinii że jest to silnik dla emeryta. Trochę prawdy w tym jest ale to raczej nie wina silnika tylko układu jezdnego. Jeżeli ktoś szuka sportowych wrażeń to tutaj ich raczej nie znajdzie. Aurisem podróżuje się wygodnie, rzekłbym nawet dostojnie a zamiast dreszczyka emocji trzeba uważać żeby nie zasnąć. Silnik jak potrzeba potrafi całkiem nieźle pociągnąć tylko że samochód nie prowokuje do ostrej jazdy.
1,0
~toyota-dziekujeNIE!!
Toyota Auris I
Hatchback 2.2 D-CAT 177KM 130kW
Na poczatku pomimo malych problemow elektronicznych byl super. Niestety po 110 tys.km puscila uszczelka pod glowica i bylby to drobiazg gdyby nie fakt ze blok sie wykruszyl bo jak to okreslil mechanik jest zrobiony \"z gowna\" Naprawa w aso to drobne 19500 czyli caly nowy silnik. Ogolnie moznaby rtec ze za wszystkie oszczednosci na paliwie przychodzi pozniej spory rachunek w serwisie
1,0
~irasiad
Toyota Auris I
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
Kultura pracy - beznadzieja!!! Silnik o pojemności niecałe 1,4 w dieslu to porażka. Samochód dla rencistów (nawet nie dla emerytów). Zadnej kultury jazdy, jest totalnie mulasty poniżej 2000 i powyżej 3000 obrotów. Za to w zakresie 2000-3000 obrotów zachowuje się jak dmuchawa z suszarki podłączona do karki papieru! - Jest niezrównoważony psychicznie!(mechanicznie?)
1,0
~1000n@interia.pl
Toyota Auris I
Hatchback 1.4 i 16V VVT-i 97KM 71kW
auto to mam 2 miesiace i niespodzianka silnik 133 101 km najnowszy model aurisa rozpadl sie przy rozruchu to jast wprost nie do uwierzenia ale toyota zeszla na psy.Co na to koncern ktory uwaza sie za najlepszy na swiecie. nigdy juz nie kupie auta tej firmy.Auto na gwarancji wyjazd na wczasy i co ci mowi diler ma pan problem samochodu zastepczego na razie nie ma
4,0
~kris19c
Toyota Auris I
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
Nie jest to wyścigówka, i każdy wybierając tę wersję musi pamiętać, że tu liczy się oszczędność. Plusem jest brak dwumasowego koła zamachowego i prosty układ wydechowy bez współczesnych zapychających się układów oczyszczania spalin. Sinik zapala identycznie łatwo przy +20stC jak i przy -20. W zimie warto jednak tankować paliwo premium.
Toyota Auris I Hatchback