Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Auris I Hatchback

Rafał K., 6 lat temu
Silnik 2.0 D-4D 125KM 92kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Auris I Hatchback 2.0 D-4D 125KM 92kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,00
27% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Brak tunelu między tylnimi siedzeniami stopery do dywaników wysoko ustawiona skrzynia biegów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Silnik nie przyśpiesza prezyzyjnie
Zawieszenie : Brak prezyzji zarówno jak układ kierowniczy jak i zawieszenie
3,0
Całokształt
Piękna sprawa jak wyznacznikiem auta jest tabelka w exelu. W realnym świecie wygląda to troszke inaczej. Wydaje mi się że auto było Projektowane przez ludzi dla których dojazd prywatnym autem do pracy to jakas abstakcja i opierają się głownie na rzeczach testowanych przez prese do oceny auta.
Wrażenia
3,0
Silnik
Japonia Sztuka kompromisu Jeżdzi z km na km coraz gorzej a jak się chce żeby jężdziła tak jak nówka to kukuj nowe autoa jak się juz zepsuję kupuj nowe auto
3,0
Skrzynia biegów
Niezbyt precyzyjna ale działa toyota
3,0
Układ jezdny
Po 2 latach o 50 tys km nie wiem jak się auto zachowa w jakimś zakrecie, ale działa toyota nie stuka nie puka
Komfort
4,0
Widoczność
Wygodny
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam 2 sferyczny klimatronik Zima nawiew nie włącza się poki silnik nie będzie ciepły a szyby paruja Latem Od startu dmucha jak szalony żeby zbić temp i jak temp 20C zawsze włącza sie obieg wewnęczny
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszystko pięknie tylko nie działa jest 100 schowków i nie mam gdzie zostawić tel i dokumentów Regulacja wysokości fotela tylko kierowca domykanie szyb nie istnieje Wyświetlacz przy zegarach podaje zadne info. godzina temp i tyle chyba że drzwi otwarte albo rezerwa albo usterka to nic Podslietnienie zegarów ma 5 stopni zbyt jasno zbyt ciemno i 3 stopnie brzie nie świeci prawie wogóle podłokietnik tylko dla ludzi którzy mają kieszenie na kolanach u normalnych ludzi łokieć się kończy 10cm ponad podłokietnikiem
4,0
Wyciszenie
Dla mnie nawet za cicho
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak zamienników orginalne cześci kosztują fortune Jak dziłała to fajnie a jak nie kup nowego Nie było koła zapasowego mówie 40 zl skonczyło sie na 450 i to po miesiecu szukania
4,0
Stosunek jakość/cena
mówiłem że tabelka w exelu się zgada
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko działa ale nie tak jak powinno Pokonał 5 dobrych mechaników i ASO TOYOTY Coś nie gra ale nikt nie wie co i ci mówią przecież działa łacznie z ASO usterka jest taka do 2 tys brak mocy ale to taki zupełny bez różnicy czy 1 czy 6 bieg nie przyspiesza pow. 2 tyś wmiare oki ale jak puścisz gaz jeszcze przez sek przyspiesza. co było zmieniane wtyski do regeneracji wracaja bez regeneracji podobno są oki jeden mechanik drógiemu nie wierzy taka historia była trzy krotnie. Wymiena zawory CSV (tylko toyota 908 PLN) Wymiana sensora ciśnienia doładowania (tylko toyota 1207 PLN) Czysczenie AGR-a, intercoolera przewodów dolotowych.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak mówia o uszczelce pod głowicą ale nie miałem takiej przyjemności

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Auris I Hatchback