Szukaj

Lista ocen Toyota Avensis III (239) - Ergonomia

Na liście zabraknie 176 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Piotr
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2015 2.0 D-4D 143KM 105kW
Tutaj wychodzi na jaw, że Avensis jest jednak konstrukcją leciwą, z której projektanci wycisnęli co się dało ale do konkurencji wciąż daleko. Jest uchwyt na kubek ale tylko jeden (drugi opcjonalny ruchomy w podłokietniku nie nadaje się bardziej do trzymania pudełka z gumą do żucia, niż napoju). Sam podłokietnik szeroki i miękki ale żeby go otworzyć musimy najpierw go odsunąć maksymalnie do tyłu tym samym uderzając pasażerów na tylnej kanapie....
2,0
~tommmmy3
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2.0 D-4D 124KM 91kW
Fotele z jasną alcantarą- cóż mój wybór, ale Jetta ma fotele wygodniejsze. Bardzo mało schowków, brak wieszaka na torbę z zakupami w bagażniku, brak schowków pod fotelami (mam wrażenie, że konstrukcja mocowania fotela to lata 80. tamtego stulecia). Schowek pasażera duży, pokrywa opada za szybko.Pokrywa silnika- pręt, zawiasy pokrywy bagażnika wchodzą do środka- TANIOŚĆ WIDZĘ. Za 110tys. Generalnie w porównaniu z VW Jetta samochód sprawia...
3,0
~Piotr M.N.
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Mam krótkie ręce i bez wychylenia do przodu nie sięgam do prawych gałek klimatyzacji, trochę mylą się też klawisze w drzwiach, bo na pamięć nie zawsze trafiam na właściwe, muszę spojrzeć albo dość długo macać (otwieranie szyb vs. blokada drzwi). Wolałbym też, żeby dźwignia tempomatu nie obracała się z kierownicą, tylko była umieszczona podobnie do dźwigni wycieraczek w kolumnie. Nie zawsze od razu trafiam w przycisk startu silnika, a już...
3,0
~Strt
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2015 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Szału nie ma. Na plus bardzo wygodne fotele. Bardzo dobrą decyzją jest zachowanie fizycznych przycisków dla wszystkich newralgicznych funkcji - da się to obsługiwać lepiej, niż tablet. Gigantyczny schowek! Tempomat sterowany jest z dźwigni pod kierownicą - to rozwiązanie jest dużo lepsze od przycisków na kierownicy. Po tym jak do niego przywykniesz, robisz to intuicyjnie i pewnie, bez odrywania wzroku od drogi. Poważny minus, to jedno gniazdo...
3,0
~Avensis 2.0 CTV
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2015 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Nie jest źle ale.. gniazdo USB i zapalniczki trudno dostępne w schowku podłokietnika gdzieś na samym dnie. Wstyd się przyznać, ale gniazdo USB odkryłem tam głęboko na dnie schowka dopiero po 3 latach użytkowania auta. W tej klasie auta także oczekiwałbym więcej schowków i miejsca na butelki, jest z przodu tylko jedno miejsce z zamykana plastikowa żaluzyjka, nigdy jej nie używam.. Pasażer już musi trzymać swój napój w schowku w drzwiach - i...
3,0
~Avensis 2.0 CTV
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2015 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Nie jest źle ale.. gniazdo USB i zapalniczki trudno dostępne w schowku podłokietnika gdzieś na samym dnie. Wstyd się przyznać, ale gniazdo USB odkryłem tam głęboko na dnie schowka dopiero po 3 latach użytkowania auta. W tej klasie auta także oczekiwałbym więcej schowków i miejsca na butelki, jest z przodu tylko jedno miejsce z zamykana plastikowa żaluzyjka, nigdy jej nie używam.. Pasażer już musi trzymać swój napój w schowku w drzwiach - i...
3,0
~lukasz4117
Toyota Avensis III
Sedan 2.2 D-CAT 177KM 130kW
Wszystko w zasięgu ręki. Niewielkim minusem jest za niskie umieszczenie kilku przycisków (przy lewej nodze) - zwłaszcza otwierania wlewu paliwa. Brak możliwości regulacji podłokietnika. Brak gniazda zapalniczki przed tylnymi siedzeniami i w bagażniku. Duże zawiasy bagaznika wnikajace do jego wnętrza. Za mały prześwit w przegrodzie odzielającej kabinę od bagażnika co dodatkowo ogranicza mozliwość użytecznego powiękrzenia przestrzeni...
4,0
~mrowa
Toyota Avensis III
Wagon 2.0 D-4D 126KM 93kW
Tu damy 4 a to za fotele przednie. Na początku miałem dużeproblemy z regulacją. Te problemy były widoczne już w salonie. Prawdę mówiąc do dziś ich nie ustawiłem a raczej moje ciało dostosowało sie do ich kształtu. Sterowanie w kierownicy, bardzo dobra konfiguracja z telefonem, klimatyzacja i jej sterowanie intuicyjne. zawsze można włączyć auto i pozostanie nam tylko ustawianie temperatury. Trochę mam też problem z otwieraniem przedniej szyby....
3,0
~Heniek
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Jak pisałem, facelifting a nie nowy model. Ogólnie schowki pojemne i nie ma problemu np. z odłożeniem okularów bo jest na to schowek, ale wkurza 1 uchwyt na napoje koło lewarka zmiany biegów, kawa w nim po prostu zawadza, otwierania podłokietnika to patent na miarę przedszkolaka ... bez komentarza. Ekran nawigacji nieco za nisko, ale pomaga ekranik pomiędzy zegarami też wyświetla dane z nawigacji. Brak podświetlenia punktowego z góry tunelu...
Dziennik kosztów dla Toyota Avensis III
Średni koszt przejechania 100 km
31,33 zł
6,2
l/100km
8,3
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~jan_inżynier
Toyota Avensis III
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Pełen komfort jak na podstawowy wariant. Przyjemny plastik na kierownicy i wygodne siedzenia, choć tkanina siedzeń sprawia wrażenie taniej. Wszystko na swoim miejscu, ale do elektrycznego hamulca postojowego trzeba się przyzwyczaić. Jego włącznik też nie jest w miejscu intuicyjnym i w sytuacji awaryjnej nie zaciągnę go tak szybko jak klasyka. Nie mogę sobie też poradzić z automatyczną blokadą drzwi, po otwarciu drzwi kierowcy pozostałe są...
Toyota Avensis III