Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Avensis/Avensis Verso III

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (kod T270), wprowadzona na rynek w 2009 roku. Avensis III przeszedł stylistyczną rewolucję, za projekt nowego samochodu odpowiedzialni byli styliści z biura designerskiego Toyoty ED2. Nieznacznie zmieniły się też rozmiary auta. Avensis III został zbudowany na nowej płycie podłogowej, którą dzieli z modelem Verso. Model po raz pierwszy nie jest oferowany w słabo sprzedającej się wersji liftback, za to wciąż dostępny jest w odmianach sedan i kombi.

Toyota Avensis III Wagon Facelifting - galeria redakcyjna - widok z przodu
Toyota Avensis III Wagon Facelifting - galeria redakcyjna - widok z przodu
Toyota Avensis III Wagon Facelifting - galeria redakcyjna - widok z przodu
Toyota Avensis III Wagon Facelifting - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Toyota Avensis III Wagon Facelifting - galeria redakcyjna - kierownica
Toyota Avensis III Wagon Facelifting - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Toyota Avensis III Wagon Facelifting - galeria redakcyjna - kokpit

Generacje Toyota Avensis

  • Avensis III   2009 - teraz
    Toyota Avensis III
    • Wybierz generację

    • Avensis III (2009 - teraz)
    • Avensis II (2001 - 2009)
    • Avensis I (1997 - 2003)

Komentarze redakcji

Powagosław: Dotychczas były łagodne zmiany i różne wcielenia stylistycznego konserwatyzmu. Teraz jest rewolucja, efekt zdecydowanie lepszy, choć nie na tym polega filozofia Toyoty, by szokować i ekscytować wyglądem. Dlatego dziękujemy i za taką ekstrawagancję.
Luzacjusz: Pamiętam taki film, w którym główny bohater, nudziarz-fajtłapa rozmawia z grupą zbirów. Mówi do nich: „Ja też w swojej młodości miałem kłopoty z prawem. Raz nawet przeszedłem przez ulicę na czerwonym świetle”. Avensis pręży się jak WC Picker, ale nadal jest grzecznym nudziarzem.

Wersje nadwozia Toyota Avensis III

Silniki Toyota Avensis III

Lista silników:
1.6 Valvematic (132KM), 1.8 Valvematic (147KM), 2.0 Valvematic (152KM), 2.0 D-4D (124KM), 2.0 D-4D (126KM), 2.2 D-4D (150KM), 2.2 D-CAT (177KM), 2.2 D-CAT (150KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Najtańsza wersja ma benzynowy motor 1.6 132KM – trochę mało jak na sporą limuzynę. Silnik lubi wysokie obroty i warto być tego świadomym. Najlepszy wybór to jednak benzynowe 1.8 147KM lub 2.0 152KM. Też lubią wspinać się po obrotomierzu, ale w ich przypadku przynajmniej czuć moc. Diesle są jednak znacznie elastyczniejsze – 2.2 D-CAT 177KM jeździ świetnie, ale kosztuje straszne pieniądze. Dobrym kompromisem pomiędzy ceną a spalaniem jest wariant 150-konny. Najsłabszy ma z kolei 126KM – też o dziwo pozytywnie zaskakuje swoją dynamiką.

Publikacje o Toyota Avensis

Toyota Avensis Wagon - królowa poprawności
 
Nasz test Toyota Avensis Wagon 2.0 Valvematic Multidrive S Premium

Niektóre samochody nie wyróżniają się z tłumu, nie szokują rozwiązaniami technicznymi, osiągami czy standardem wykonania. Potrafią przy tym zupełnie nie irytować swojego użytkownika. Jedną z kandydatek do tytułu królowej poprawności jest Toyota Avensis.

Toyota Avensis - z emeryta w nastolatka
 
Nasz test Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177KM

Każdy typ nadwozia w jakimś stopniu charakteryzuje swojego kierowcę. Oczywiście tylko stereotypowo. Kabriolety odmładzają - przynajmniej psychikę. Białe vany dodają punkty do brawury na drodze, a sedany? Mnożą dwukrotnie faktyczny wiek kierowcy. Czy oby na pewno? Dziś sprawdzamy to na przykładzie Toyoty...

Bez emocji - Toyota Avensis (2003-2008)
 
Nasz test

Popularna, niepozorna, wygodna. Druga generacja Toyoty Avensis nie budzi większych emocji. W przypadku używanych egzemplarzy równie ważny jest fakt, że japońska limuzyna klasy średniej nie wywołuje także negatywnych emocji...

Toyota Avensis I - godny następca

Producenci aut poniekąd nie mają prostego życia. Z jednej strony przy projektowaniu nowego auta, pod presją księgowych (koszty) i opinii publicznej, muszą tak przemyśleć każde swoje posunięcie, by nie być posądzonym o nonszalancję. Stworzenie auta, które nieustannie będzie się psuło i doprowadzało właściciela...

Przyjaciel rodziny

Obecna generacja Avensisa ma ciekawą stylistykę, która dość skutecznie opiera się upływowi czasu. Zgrabne auto dysponuje do tego pakownym wnętrzem. Dobra prezencja i wciąż utrzymująca się opinia o niezawodności tej marki są jednymi z powodów popularności tego auta także na rynku flotowym.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Toyota Avensis

Toyota Avensis na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota AvensisautoWcentrum - społeczność Toyota Avensis

najwyższe oktanyAuta - Toyota Avensis

Toyota Avensis 55,66

Toyota Avensis 50,14

Toyota Avensis Marcina i Ani 67,72

Toyota Avensis Toycia:) 72,27

Toyota Avensis terra 48,85

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Avensis

BartH 30,57

jimmek 30,13

Arkowski 64,80

pepowski 32,23

RockIsNotDead 51,13

amoretti 30,14

Kabald 30,10

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Avensis

Półos
Półos ostanio przy osobistym przegladzie przed podroza, zauwazylem wyciek ze skrzyni b...
Urzędowo
Urzędowo Dziś przerejestrowałem TOYKĘ:) Witaj w rodzinie :)...
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa Okres zimowy jazda mieszana trasa/miasto 5.8L/100km...
Fatalny stan dróg w Polsce!
Fatalny stan dróg w Polsce! Wszyscy jeżdżący po naszych drogach mają możliwość doświadczać wielu różnych syt...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Avensis

od 83 900 zł do 158 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (132 - 152 KM): 1.6 Valvematic, 1.8 Valvematic, 2.0 Valvematic

 

Diesel (124 - 190 KM): 2.0 D-4D, 2.0 D-4D PowerBoost, 2.2 D-4D, 2.2 D-CAT, 2.2 D-CAT PowerBoost

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Toyota Avensis
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Avensis

Toyota Avensis 1.6 Valvematic 132KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
wspomaganie kierownicy

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Protection - 1 850
Pakiet Chrome - 1 750

Cena katalogowa

83 900

Zobacz ofertę Toyota Avensis 1.6 Valvematic 132KM - 4 drzwiowy sedan
 

Toyota Avensis najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
1.6 Turbo ECOTEC (170 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (163 KM)
Mazda 6
2.0 SKYACTIV-G (165 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 5 500 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Avensis

Toyota Avensis
2.0 diesel 116 KM
265 km, 2005
26 000 PLN
Toyota Avensis
2.0 diesel 126 KM
60 000 km, 2009
37 700 PLN
Toyota Avensis
2.0 benzyna 152 KM
6 140 km, 2012
79 900 PLN
Toyota Avensis
2.0 benzyna 152 KM
2 682 km, 2012
81 900 PLN

Ocena auta Toyota Avensis/Avensis Verso III

  • Średnia ocena
    na podstawie 158 opinii
  • 4,38
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + wyciszenie
  • Wady
  • - ergonomia
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Toyota Avensis

Toyota Avensis Toyota Avensis III sedan Facelifting Toyota Avensis 2006 Toyota Avensis 2.0 Prestige - galeria redakcyjna Toyota Avensis III Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM - galeria redakcyjna Toyota Avensis I Kombi Toyota Avensis Verso Toyota Avensis Sedan 2009 Toyota Avensis III kombi Facelifting Toyota Avensis I Sedan
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Avensis

  • 1.
  • 4,75 Toyota Avensis II 1.6 VVT-i (110KM) 2003r.
    dodał: Slavoo, 07.06.2010

    Instalacja założona w Toyocie Radość to pierwsza instalacja w moich dotychczasowych autach założona profesjonalnie, aż chce się oglądać jakość montażu. Nie była tania i szczerze mówiąc, to gdybym ja miałbym tyle wydać, to głęboko bym się zastanawiał. Auto przejechało na gazie już 180kkm i za około 20kkm będzie miało do zrobienia głowicę (siada jedno gniazdo na zaworze wydechowym), więc jak na Toyotę, to chyba niezły wynik, a zaoszczędzone pieniądze z jazdy na gazie spokojnie wystarczą na remont (koszt ok. 1,5kkm). Instalacja Vialle wymaga przeglądów co 50-60kkm - w praktyce jest to przegląd/renowacja pompy i czyszczenie zbiornika - koszt 400-600zł. Zalecane jest tankowanie gazu na porządnych stacjach sieciowych. Ja kiedyś w drodze na Chorwację zatankowałem jakiś syf i po powrocie musiałem czyścić całą instalację: pompę, zbiornik, przewody i wtryskiwacze. Z serwisów zdecydowanie polecam SCS (czyli autoryzowanego przedstawiciela), pozostałym tylko się wydaje, że znają instalacje tego typu. Silnik faktycznie chodzi lepiej na gazie, ale wynika to chyba z faktu, że instalacja sterowana jest oryginalnym sterownikiem silnika (nie ma swojego sterownika), więc z chwilą przełączenia na benzynę silnik musi się dostroić do pracy na benzynie. Potrzeba na to kilkudziesięciu kilometrów. Dużą zaletą jest brak paronika, nawet w największe mrozy wystarcza przejechanie 1-2km i silnik przerzuca się na gaz. Podsumowując... jeśli masz okazję kupić auto z instalacją Vialle, to warto się zastanowić. Instalować nową... raczej nie warto.

  • 2.
  • 5,00 Toyota Avensis I 2.0 (128KM) 1998r.
    dodał: kaczor, 15.11.2008

    auto na II generacji jeździ super nic się nie dzieje,świec nie wymieniałem od kupna pojazdu,przewody orginalne tez nie wymieniałem.Oleju spala na 15.000tys ok.0,5-1l.Spalanie gazu w Warszawie 11l a w trasie ok.9 jadąc 120-130(140-150 ok.10-10,5).Uważam ze mówienie że sekwencja jest lepsza nie potwierdza się bynalmniej w mojej starej toyocie.Spadek mocy na II gen.ok.5%.Najważniejsze jest to nie jaka instalacja ale jej prawidłowy montaż(wiem co mówie miałem kilka pojazdów na lpg i bywało róznie)Teraz mam gazownika w Rembertowie na ul.Fiszera i gość ma bardzo duze pojęcie.Był to 32 gazownik który usunął mi problem w silniku 2,0 8zaworowym.Chociaż 31 partaczy w Warszawie i na lubelszczyznie mówili ze ten silnik tak ma.Tych 31 to byli fachowcy od wymiany swiec i przewodów.32 gazownik nie wymieniał swiec i przewodow tylko poprawił po innych partaczach montaz.Zrobiłem 60tys na tych samych swiecach i przewodach i sprzedałem pojazd.Człowiek zadzwonił po 8miesiącach ze dobry zrobił zakup.W tych ciężkich czasach tylko lpg.Disel tez ale tylko nowy,uzywka oznacza trzymanie ok.10.000 w zapasie na podzespoly.Dziekuje

  • 3.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.8 (110KM) 2000r.
    dodał: Dario, 15.07.2011

    Kilka lat zastanawiałem się nad LPG w Toyocie, wcześniej Carinie E teraz Ave I. W końcu po totalnym zamieszaniu po czytaniu wpisów na forum. Żona postanowiła - zakładamy. I ... jest super, autko spisuje się doskonale, powiem, że mam wrażenie iż na niskich obrotach lepiej się zbiera. Spalanie po mieście do 10l, choć kilka dni temu na trasie nad morze na jednym baku 38l przejechałem dokładnie 500km, ale max prędkość 120 i generalnie spokojna jazda. Sam byłem w szoku. U gazownika byłem 2x przy zakładaniu i po roku na wymianę filtrów.

  • 4.
  • 4,00 Toyota Avensis II 1.8 VVT-i (129KM) 2004r.
    dodał: Nie gaz w ave 2, 25.01.2012

    W moim Avensisie została zamontowana faza ciekła przez Toyote.Wszystko było OK do przebiegu 107000.Wtedy trzeba było robić gniazda zaworowe i głowice.Po następnych 25000 na gazie do zrobienia są tłoki i pierścienie.Polecam to auto na gazie jeśli chce zrobić 100000 potem zaczynają się wydatki.Teraz zostało mi już wymienić silnik. Nie bierzcie pod uwagę komentarzy w stylu zrobiłem 20000 i jest super.Wszystko wychodzi później. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM

  • 5.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.6 (110KM) 2000r.
    dodał: Ted, 01.05.2011

    Właśnie założyłem gaz do mojej Ave. Koszt 2,5 tys. Silnik pracuje równo bez żadnych problemów. Uruchamianie jest na benzynie a po przejechaniu około 300m przeskakuje na LPG praktycznie jest to nie wyczuwalne. Nie odczuwam żadnych strat mocy silnika czy kłopotów z wkręcaniem go na wyższe obroty. Testuję zużycie gazu i podzielę się tą informacją już niedługo.

  • 6.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.8 (110KM) 1999r.
    dodał: Maro z Gliwic, 04.04.2011

    Auto od 6 lat na gazie (80 000km) - silnik nie odmówił ani razu - świece i przewody oryginalne od nowości. Benzyna jeżdżona sporadycznie. Spalanie oleju 0,3-0,5l/5000km. Bardzo zachwalam tę instalacje. Spalanie LPG: trasa: 7,8L/100km, miasto: 8-8,5L/100km, szaleńcza jazda: 9,5L/100km. Wcześniej Skoda Felicia 1.2 na gazie II generacji - różnica kolosalna.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Avensis

Toyota Avensis

484 komentarze

329 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~pasaciarz~pasaciarz

Mam problem. Mam passata 1.9 tdi,autko mało pali ale gdy jadę przez wieś nocą,to pompowtryski tak stukają ,że wszystkich budzę. Czy z Avensis będzie podobnie? Hałas ten mozna porównać do maszyny do szycia Łucznik

~Bartek M.~Bartek M.

Do ~igor trzebiatowski:
Witam serdecznie, miałem taki przypadek ze swoim avensis. Generalnie ten samochód ma problem z elektryką w postaci zbyt dużego napięcia do świateł. Żarówki palą się jak szalone. U mnie nie trzymał obrotów i trzeba było stojąc na światłach cazasem wrzucić luz i utrzymać gazem obroty. Pierwsze co robiłem w ASO to regulacja napięcia, niewiele to dało, słabsze żarówki (troszke kombinowane) też nie pomogły. A wszystko wskazywało na elektronikę. Po dłuższym czasie okazało się, że winowajcą okazało się paliwo. Doprowadziło to do wymiany katalizatora (juz drugiej), do najpierw uszkodził się zawór przy chłodnicy. Chwile po wymianie było dobrze a potem w ciągu dosłownie jednej szybszej podróży poszła pompa wody. Wszystko tak szybko się działo, że doprowadziło to do zatarcia tłoków! Jak dotarłem do ASO było już po zawodach. Po silniku. Kupiłem silnik z "anglika" wymieniłem i teraz samochód chodzi jak z nut. Trochę to kosztowało, stresu i pieniędzy ale powiem, że warto było. Auto od nowości u mnie i nigdy tak dobrze nie pracował.
Sprawdź jeszcze w ASO pompe wody u siebie, u mnie jak pisałem wszystko wskazywało na elektrykę a okazało się coś innego.
Aha, jeszcze dodatkowo przy traceniu obrotów, włączała mi się kontrolka oprócz silnika, dodatkowo o wyłączonym VSC, to podobno komputer już wariował.

~igor trzebiatowski~igor trzebiatowski

Witam,mam nietypowy przypadek,świeci mi sie lampka silnika i w czasie jazdy czasami odcina mi pedal gazu,czyli odcina moc,auto nie gaśnie,ale nie mogę dalej jechać.Sprawdzone zostały wszystkie rzeczy mechaniczne,typu,pompa,wtryski,listwa camon,itd.wszystko jest sprawne,natomiast jest gdzieś problem z elektryką..odcięcie gazu następuje zazwyczaj na drugim biegu,jakby duży pobór mocy,za duży...po zdjęciu klemów z akumlatora,błąd się kasuje ale na chwilę,powraca,lampka się znowu zapala i odcina gaz,czy ktos coś wie?gdzie przyczyna?podobno jeśli jest coś nie w porządku ze światłami,wtedy dzieje się coś z elektrycznościa...proszę o pomoc,nietypowy przypadek....

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 636
Przejechany dystans
23 784 360 km
Zatankowanego paliwa
808 199 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 899
Wydanych pieniędzy
1 062 420 zł
Średnie wydatki na auto
1 139 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 022
Wydanych pieniędzy
2 298 624 zł
Średnie wydatki na auto
2 464 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (933)

Testy zderzeniowe Toyota Avensis

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Avensis przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Avensis 2.0 D4-D, RHD
2009

Toyota Avensis
Toyota Avensis

Toyota Avensis
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Avensis/Avensis Verso III

Na podstawie 221 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: tadeuszarndt@po, dodano: 07.12.2008 10:15

Takie spalanie mnie dołuje. Kupując ten samochód liczyłem na oszczędność. W początkowym okresie było ono rzeczywiście niskie. Stąd minimalne w wysokości 6,2l osiągnąłem po przejechaniu 1200km na trasie po Polsce. Teraz niestety jest to blisko dna rozpaczy. Wiem, że po Bydgoszczy jeździ się fatalnie ale 12.9 litra przy naprawdę jak dla mnie oszczędnej jeździe oraz wykorzystywaniu całej wiedzy o miejscach i godzinach korków jest porażające. Czy to jest usterka elektroniki? Komputer nic nie wskazuje. Córka użytkuje poprzedniego Opla Vectrę 1,8 na gaz i jeżdżąc tylko po Warszawie praktycznie po centrum uzyskuje wynik w podobnej wielkości (12.8 ). Ale jest to jednak gaz oraz silnik duzo starszej generacji (10-letni samochód ). Co robić ?. Złomować (Avensisa nie Vectrę ) czy udawać, że nic się nie dzieje?.

pełny raport Toyota Sedan 2.0 VVT-i

autor: Grzegorz Domaga, dodano: 04.10.2012 20:47

Auto zaskoczyło mnie spalaniem, bo miałem mondeo 1,6 16V o ono paliło średnio 9-10. Toyota pali średnio we Wrocławiu (około 80% miasto), mierzone na stacji i kasowany licznik co tankowanie około 7,5, minimalnie ile wyszło to 7,07. Zimą należy dodać litr czyli wychodzi średnio około 8l, z klima 8,5l Zasady mojej jazdy: - obroty przy zmianie biegu jak najniższe - maks 1800obrotów i następny - spokojnie jadę bez gonienia - zostawiam dystans przed następnym autem, tak więc bez nagłych hamowań czy przyśpieszeń - hamuje biegami - jak najszybciej dotrzeć do 5-tego biegu

pełny raport Toyota Kombi 1.6

autor: azile91@op.pl, dodano: 12.02.2012 23:20

Witam wszystkich, moja Avensis jest rewelacyjna, mam ten samochód od roku i za każdym razem mnie pozytywnie zaskakuje. Mój rekord to 3,3 l/100km auto zatankowane do pełna, 1 osoba, średnie 80 km/h, trasa ok 120 km, obroty nie więcej niż 2000, było ślisko więc jechałam spokojnie. Obecnie przy mrozach -10 st C pokazuje 5 l/100km. Dojeżdżam do pracy ok 30 km, uzyskuję 4,5 l. Zauważyłam, że nie ma większej różnicy pomiędzy miastem a trasą(w moim modelu). Wynik 6 l/100km komputer pokazywał raz ale od razu skojarzyłam to z paliwem, które zatankowałam na przypadkowej stacji. Od tego momentu tankuję tyko na dużych stacjach (BP) np.: Diesel Ultimate. To też polecił mi mechanik, warto tankować lepsze paliwo niby wychodzi drożej ale w rezultacie możemy uniknąć kosztownych napraw. Pewnie pomyślicie że opinia "baby" jest mało przydatna bo wolno jeździ wcale nie, jeżdżę dynamicznie(to nie tylko moja opinia), za to na koniec jeszcze jeden test: 5,5 l jazda po mieście ale za kółkiem mój kolega, który jeździ ostro. Polecam to auto. PS. koszt pierwszej wymiany oleju+filtry 600 zł.Samego oleju wchodzi prawie 6 l full syntetyk. Wymiana klocków+tarcze 800zł.

pełny raport Toyota Hatchback 2.0 D-4D

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Toyota Avensis/Avensis Verso III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Avensis/Avensis Verso III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Avensis III
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Avensis, oglądali także