Szukaj

Lista ocen Toyota Avensis III (253) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 162 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Piotr M.N.
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Bardzo dobrze trzyma się toru jazdy na ostrych zakrętach przy prędkościach przekraczających ograniczenie wg znaku drogowego, auto się nie pochyla, żadnych poślizgów bocznych (tu może pomagają też opony Michelin Primacy HP, 215/55/R17). Ubytki nawierzchni wytłumia bardzo dobrze, pasażerowie mają poczucie luksusu, ale słychać klekotanie zawieszenia. Po pierwszym takim doświadczeniu poprosiłem mechaników, żeby sprawdzili, czy nie ma luzów ani...
3,0
~Edward
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Zawieszenie bardzo pewne i przewidywalne. Nawet przy prędkościach ponad autostradowych auto zachowuje się bardzo stabilnie. Jednak zestrojenie jest przesadnie twarde co skutkuje tym, iż samochód bardzo kiepsko wybiera krótkie poprzeczne nierówności na domiar robi to głośno co bardzo niekorzystnie wpływa na komfort podróżowania. Na pocieszenie można powiedzieć że jest trwałe i jak dotąd nic się z nim nie dzieje. Do tego opony o nietypowym...
4,0
~jan_inżynier
Toyota Avensis III
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Znakomita zwrotność, dobre zachowanie na drodze, wystarczająco precyzyjny układ kierowniczy. FATALNIE TWARDE ZAWIESZENIE jak na limuzynę, nie mogę się przyzwyczaić. Na dobrej nawierzchni wszystko jest super. Na nasze drogi powinno stanowczo być takie jak w starszej generacji (2). Złe są też fabryczne opony Bridgestone Turanza - zbyt twarde i głośniejsze (niż zimowe Firestony Wnterhawk). Na Michelinach Energy Saver u kolegi było bardziej...
2,0
~tommmmy3
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2.0 D-4D 124KM 91kW
Zawieszenie - \"kanapa\", nie ma szans na wejście w szybki łuk, oszukałem się na Prymasa Tysiąclecia przy Powązkach, VW wchodziłem 140, tym max. 110 i ucieka, choć jak ktoś jest sybarytą i lubi komfort to jest ok. Układ kierowniczy jest nieprecyzyjny, powyżej 130km/h nie daje poczucia bezpieczeństwa, przy 2000km przebiegu i 180km/h zaczął mi wędrować po pasie tak, że już szybciej jechać nie próbowałem. Hamulce, wyraźnie słabsze niż w...
4,0
~Heniek
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Miękki, komfortowy. W zakręty nawet dobrze wchodzi. Nie stuka, nie puka. Nic nie trzeszczy. Tyle, że zaczęło być słychać łożysko w kole (prawy przód) przy 48 000. Narazie jeżdzę, buczy i denerwuje, na szczęście narazie subtelnie. Mam zamiar zgłosić przy następnym przeglądzie. Chyba, że zacznie solidnie buczeć wtedy wcześniej. Swoją drogą, ciekawe czy pójdzie na gwarancji, coś mało wytrzymało jak na mój gust. Nie pamiętam żebym kiedykolwiek...
4,0
~jan_inżynier
Toyota Avensis III
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Samochód bardzo stabilny i zwarty, hamulce jak brzytwa. Prowadzi się bardzo dobrze, jest zaskakująco zwrotny. Układ wspomagania kierownicy wcale nie jest zbyt mocny. Pozwala na precyzyjne prowadzenie, Polska to nie Szwajcaria więc czemu jazda w zakrętach ma być ważniejsza niż komfort. Pomimo, że mam opony 16\", zawieszenie jak dla mnie mogłoby być bardziej miękkie, ale już się przyzwyczaiłem do jego sztywności i kontakt z polskimi drogami nie...
5,0
~toyociarz z warszawy
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Bardzo stabilny samochód, pokonywanie zakrętów rewelacja, trzyma się drogi jak przyklejony. Tłumienie nierówności również na bardzo wysokim poziomie. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny, zmiana przełożeń bardzo korzystnie wpłynęła na odczucie pewności i stabilności prowadzenia. Mimo opon 17" dobre tłumienie nierówności naszych polskich dróg. Na zimowych kołach 16" również rewelacyjne własności jezdne zarówno po mokrej jak i zaśnieżonej...
1,0
~przemo
Toyota Avensis III
Sedan 2.2 D-4D 150KM 110kW
Nie sądziłem, że w tej klasie można znaleźć tak źle prowadzący się samochód. W zakrętach buja się jak wózek dziecięcy, ogromna podsterowność wypycha przód na zewnętrzną zabijając w kierowcy resztki chęci do dynamicznej jazdy. Kiedyś jeździłem zastępczym Aveo i do teraz byłem przekonany, że bardziej nie da się schrzanić zawieszenia, jednak Toyota dała radę. Z DRUGIEJ STRONY DLA DZIADKA POD KOŚCIÓŁ IDEAŁ, NA ŻADNEJ DZIURZE GIBIS SIĘ NIE ODKLEI !!!
4,0
~lukasz4117
Toyota Avensis III
Sedan 2.2 D-CAT 177KM 130kW
Zawieszenie przyjemnie zestrojone. Wykazuje się dobrą sprężystością, tłumieniem drgań przy jednoczesnym zachowaniu poziomu bezpiecznej sztywności.Jedynym jego mankamentem jest bardzo głośna praca przy krótkich poprzecznych nierównościach... niestety tego typu nierówności w Polsce mamy bardzo dużo... Wspomaganie układu kierowniczego na postoju mogłoby pracować lżej, w czasie jazdy poprawne. Bardzo dobre hamulce, brak tendencji do nurkowania...
5,0
~Strt
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2015 2.0 Valvematic 152KM 112kW
To auto zaprasza do spokojnej i relaksującej podróży. I t nie jest przenośnia - trasy 1000+ jednego dnia naprawdę wywołują mniejsze zmęczenie, niż w porównywalnych autach. Na pewno jest stabilnie, układ kontroli trakcji jest bardzo efektywny. Układ kierowniczy jest precyzyjny i bardzo dobrze wyważony. Mimo lekkiej pracy kierownicy zawsze wiesz, gdzie są koła. Minus za głośną pracę zawieszenia na felgach 18 cali.
Toyota Avensis III