Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Toyota Corolla X 1.4 D-4D 90KM 2007-2010 - Oceń swoje auto

Podsumowanie 43 ocen tego auta

Oceny Toyota Corolla X 1.4 D-4D 90KM 2007-2010

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,25
4% lepiej niż w segmencie Niższa klasa średnia (4,06)

Całokształt

Całokształt

4,23

Mechanika

Silnik

4,40

Skrzynia biegów

4,33

Układ jezdny

4,35

Komfort

Widoczność

4,00

Ergonomia

4,19

Wentylacja i ogrzewanie

4,16

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,51

Wyciszenie

4,19

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,30

Stosunek jakość/cena

4,12

Niezawodność

Drobne usterki

4,12

Poważne usterki

4,40

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
89%
11%
NIE
na podstawie 38 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Przeniesienie napędu

Układ hamulcowy

Filtr

Lista 43 ocen

sortuj komentarze od
4,85
dodano 30.11.2012 21:42:45 przez

Montowana w Japonii daje istotną różnicę - jakość części i precyzja montażu decyduje o niezawodnośći działania podzespołów w stosunku do montowanych w Europie. Kupiłem to auto ze względu na rewelacyjny silnik. To najbardziej udana konstrukcja małego diesla. Stosunkowo duża moc (90 KM) z małej pojemności (1,4) i rewelacyjnie niskie spalanie oraz zaskakująco dobre przyśpieszenia w zupełności wystarczające na bezpieczną jazdę. Nie ma koła dwumasowego i kłopotliwego filtra cząstek stałych (późniejsze egzemplaże już niestety mają). Posiada b. trwały łańcuszek rozrządu. Egz. z 2007 mają trwałe i tanie wtryski elektromagnetyczne(późniejsze egz. wyposażone są niestety w drogie wtryski piezoelektryczne). Miałem Corollę E12 Sport z tym właśnie silnikiem (1,4 D4D) ale sprzedałem bo była 3 drzwiowa. Kupiłem BMW E46 330d i ...bardzo szybko zapragnąłem powrotu do silnika 1,4 D4D ale już w 4 drzwiowej Corolli E15. Skrzynia ma b. dobrze dobrane przełożenia i doskonale współpracuje z silnikiem. Zawieszenie spisuje się doskonale na zakrętach ale na falistych nierównościach trochę kołysze - to efekt twardych stabilizatorów poprzecznych(coś za coś). Dośc dużo miejsca w kabinie i bagażniku. Z wad, wymieniłbym brak klamki pokrywy bagażnika, ślady korozji podwozia oraz zbyt delikatna pokrywę koła zapasowego w bagażniku - kupiłem gumowaną matę i jest OK!. Wizualnie prezentuje się doskonale, choć nie rewelacyjnie ale to rzecz gustu. Poza drobnymi niedociągnięciami, auto doskonałe i choć jeździlem b. wieloma ( VW, Audi, Honda, BMW)to muszę powiedzieć, że tym jeździ mi się najlepiej i nie zamieniłbym na żaden inny w tej klasie.!

więcej »
4,31
dodano 04.11.2006 17:19:21 przez

Witam Wszystkich użytkowników Toyoty. Miałem przyjemność jeździć Toyotą Corollą 1,4 D ( 90 KM) zrobiłem nią co prawda tylko 3600 kilometrów ale od tamtego momentu zachorowałem po prostu na Toyotę. Co do silnika i jego spalania wydaje Mi się , że Diesel spisuje się całkiem nieźle, chociaż jak na swoją pojemność te średnie 5 to troszkę za dużo. Głośno przy 120 km/h i powyżej. Miałem również okazję jeździć Toyotą Corollą z silnikiem 1,6 ( 110KM) Zrobiłem nią 16500 km. Ten model jeśli chodzi o ekonomiczną jazdę to jedna wielka porażka, niestety spalała mi od do 10 litrów na 100 km. Przy przekraczającej prędkości 120 km/h wyła tak jak bym jechał Polonezem Caro z wytłuczonym mostem. Mam nadzieje, że kiedyś wrócę do Toyoty Diesla choćby ten 1,4 D 90KM.

więcej »
4,38
dodano 20.10.2008 17:34:03 przez

Ogólnie samochód jest ok. Dla mnie dużym plusem jest wygląd a przede wszystkim silnik - jego praca oraz spalanie. Osobiście nie podoba mi się zupełny brak siłowników tzn. nie wiem czy Toyota nie potrafi czegoś takiego wyprodukować/zastosować. Klapa bagażnika oraz maska silnika powinny być na siłownikach. Nie podoba mi się także wykończenie bagażnika - porostu bylejakość i nadmierna oszczędność. Podobnie plastik na drzwiach (panel starowania szybami) bardzo niefajny i tandetny. Reszta wydaje się ok. Nie ma idealnych samochodów i trzeba pójść zawsze na kompromis. Ogólnie jestem zadowolony z zakupu i jak do tej pory jeździ się dosyć fajnie.

więcej »
4,31
dodano 25.11.2011 10:27:28 przez

Ogólnie samochód jest bardzo przyjemny. Ma ładny wygląd (chociaż to kwestia gustu), spory bagażnik, sporo miejsca dla kierowcy i pasażerów, tak więc długie trasy jak najbardziej wchodzą w grę, stosunkowo małe spalanie, trochę słaba widoczność, niezawodność. Osobiście jestem bardzo zadowolony z tego samochodu. Oczywiście są na świecie lepsze auta, ale te mogę jak najbardziej polecić. Szkoda jedynie, że nie robili silników 2.2 D-CAT.

więcej »
4,62
dodano 15.06.2012 10:54:54 przez

Perfekcja. Moja Toyota została wyprodukowana w Japonii. Od 5 lat wymieniam tylko oleje i płyny. Przejechane prawie 100 k i żadnej usterki. Np. sprawność amortyzatorów po 4 latach ponad 75%. W zawieszeniu wszystko super. Aby tak zostało jak najdłużej.

więcej »
3,92
dodano 12.10.2009 20:44:27 przez

Ładne, dynamiczne auto z przyjemnym wnętrzem, chociaż nie idealnym, w miarę bezawaryjnym a jeśli nawet to serwis was nie rozczaruje, a jeśli roczaruje to jedziecie do następnego.

więcej »
2,77
dodano 15.06.2007 23:37:56 przez

Auto po przebiegu 10.000 jeździ jakby miało min 100.000, pozdrawiam wszystkim którzy trafili na udaną Corolle, niestety nie należę do tego wąskiego grona szczęśliwców

więcej »
3,77
dodano 09.11.2010 17:18:49 przez

słabe , źle spasowane plastiki we wnętrzu, ekologiczny lakier ,który rysuje się od samego patrzenia; mimo regularnego serwisowania śmierdzi z klimatyzacji;

więcej »
4,38
dodano 06.10.2011 09:28:43 przez

tak naprawdę to 4,5, nie jest to już taka toyota jak kiedyś, ale z drugiej strony z innych "renomowanych" firm to na pewno najmniej dopuścili z jakością

więcej »
4,08
dodano 09.12.2009 11:43:43 przez

OGÓLNIE NA 4+ Mam pytanie do?, dlaczego pokrywa bagażnika nie ma amortyzatorów, tylko wielkie ramiona, które ograniczają znakomicie przestrzeń bagażową?

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS

Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.

Cena: 70 100  ►  53 900 zł

Zyskujesz 16 200 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite

Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite

Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.

Cena: 70 890  ►  61 900 zł

Zyskujesz 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Corolla, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Toyota Corolla

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Toyota Corolla

Toyota Corolla 1.6 Valvematic - klasę wyżej
Toyota Corolla 1.6 Valvematic - klasę wyżej Corolla mierzy coraz wyżej. Niegdyś była typowym kompaktem. Obecnie znajduje się na granicy segmentów C i D. Tańsza alternatywa dla Avensisa? Owszem, jeżeli nie wymagamy mocnych silników. Tych dla nowej Corolli nie przewidziano.

Toyota Corolla - zobacz filmy

Toyota Corolla 2013 - wideotest AutoCentrum.pl
Toyota Corolla 2013 - wideotest AutoCentrum.pl Kolejny test na Wasze zamówienie, a do tego auto nie za milion złotych :) Testujemy popularnego sedana Toyoty - czyli jedenastą generację nieśmiertelnej Corolli.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 039
Toyota Corolla X 1.4 D-4D 90KM 2007-2010 43

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum