Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris I 1.0 i 16V 68KM 50kW 1999-2005 (298) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 417 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~goodfun11@yahoo.pl
Toyota Yaris I
Hatchback 1.0 i 16V 68KM 50kW
Auto jest dość wysokie i małe, jednak trzymanie w zakrętach znakomite. Wybiera dobrze nierówności, a do tego nie powoduje przechyłów. Chce również dodać, że ma rewelacyjny układ kierowniczy. Jestem może troche laikiem by wypowiadać się tak fachowo o podzespołach auta ale podam przykład by zobrazować o co mi chodzi- Jadąc Yaris z prędkością 140 km/h kierownicę mogę spokojnie trzymać jedną ręką, układ wraz ze wzrostem prędkości staje sie...
4,0
~Andy
Toyota Yaris I
Hatchback 1.0 i 16V 68KM 50kW
Pomimo usilnych prob z mojej strony nie udalo mi sie jej wprowadzic w niekontrolowany poslizg nawet na, dopiero co, zasnierzonej nawierzchni. W zakrety wchodzi w miare dobrze choc ma bardzo duza tendencje do podsterownosci. Jest to dosc krotki samochodzik wiec komfort podrozowania nie jest na najlepszym poziomie - slowem czuc kazde łódzkie dziursko. Wspomaganie dziala wysmienicie (jezdzilem chwile kredensem kolegi potem przesiadlem sie do...
4,0
~kedar9@op.pl
Toyota Yaris I
Hatchback 1.0 i 16V 68KM 50kW
Podstawowe wąskie opony (Bridgestone) łatwo buksuja podczas ruszania i łatwo tracą przyczepność podczas hamowania. Ze wzgledu na wiekszy nacisk na jednostkę powierzchni zużywają się prawdopodobnie szybciej niż opony szerokie. Ścierają się nierównomiernie mino że geometria jest idealna. Powodem napewno jest dynamiczna jazda w zakrętach. Po 4 latach i 90 000 przebiegu conajmniej jedna z opon jest juz wymiany. Trzymanie boczne bardzo dobre,...
3,0
~Root
Toyota Yaris I
Hatchback 1.0 i 16V 68KM 50kW
Nie czuje sie szybkości, auto komfortowo resoruje. Niestety, przy pokonwaniu szybkich łuków czuje sie wysoko położony środek ciężkości. Auto dobre do miasta i na proste drogi - nie w góry i do dynamicznej jazdy. Hamulce dobre, chociaż w egzemplarzu, ktorym jeździłem, trochę trudne do wyczucia. Początkowo hamulec jest miękki, po czym następuje moment, w którym twardość pedału i ostrość hamulca gwałtownie rosną.
5,0
~handlowiec
Toyota Yaris I
Hatchback 1.0 i 16V 68KM 50kW
Jestem osobą która dba o samochód, i czasem nawet chciałem żeby coś się zepsuło w yarisie, żebym mógł mu założyć coś nowego, ale przez 200 000km wymieniłem tylko dwa jakieś sworznie za kilkadziesiąt złotych, i teraz prawdopodobnie będę musiał wymieniać amortyzatory z tyłu. Żaden inny element nie wykazuje zużycia, więc nie trzeba wymieniać (Przeglądy w SKP i u dobrego mechanika co 50 000km)
4,0
~plucikp
Toyota Yaris I
Hatchback 1.0 i 16V 68KM 50kW
W zasadzie brak uwag, auto prowadzi się stabilnie i pewnie, trzeba tylko uważać na boczne wiatry np. przy wyjeździe zza ekranów akustycznych bo auto jest stosunkowo wysokie jak do swojej długości i czasem mocniejszy podmuch trzeba korygować ruchem kierownicy. Przy dłuższych trasach 300 km (nie dotyczy autostrad) można zauważyć że bębny z tyłu zaczynają stukać podczas hamowania.
5,0
~janek
Toyota Yaris I
Hatchback 1.0 i 16V 68KM 50kW
precyzyjny, trzyma sie zakretów jak małpa gałęzi. Wspomagania fajnie działa, ale przy jeździe powyżej 100km/h układ jezdny staje sie mało precyzyjny jakby były luzy na kierownicy których de facto nie ma. Zawieszenie sztywne jak cholera, nie do zajechania. Budą trzęsie na dziurach że jakby było otwarte okno to by mnie pewnie zdesantowało przez nie.
3,0
~Jarek
Toyota Yaris I
Hatchback 1.0 i 16V 68KM 50kW
Jeżeli chodzi o trwałość zawieszenia i układu jezdnego to jest super. Jeżeli zaś chodzi o prowadzenie to jest przeciętnie. Tzn zależy czego się oczekuje. Jeżeli kobieta będzie jeździła do pracy i po dziecko do szkoły to będzie zadowolona. Trzeba trochę uważać bo auto jest krótkie i wysokie przez co przy dość miękko zestrojonym zawieszeniu jest chybotliwe.
4,0
~Kriss
Toyota Yaris I
Hatchback 1.0 i 16V 68KM 50kW
Zawieszenie trwałe na polskich drogach. Jest dość sztywne i czuć większe dziury czy nierówności ale jest to kosztem pewnego prowadzenia w zakrętach, jeżdżę dość dynamicznie wiec dla mnie to plus. Układ kierowniczy jest trochę "gumowaty" jednak to odczuwa się tyko podczas szybszej jazdy w zakrętach z na warunki miejskie w ogóle to nie przeszkadza.
5,0
~Tomek Rybnik
Toyota Yaris I
Hatchback 1.0 i 16V 68KM 50kW
Bardzo dobrze zbudowany układ jezdny. Brak jakichkolwiek problemów z prowadzeniem jak i pokonywaniem nierówności drogi. Przy wjeździe na przeszkodę z nieco większą prędkością pojawiają się stuki na tylnych amortyzatorach. Przejazd przez śpiącego policjanta jest zdecydowanie mniej empiryczny niż w autach typu corsa czy colt.
Toyota Yaris I