Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris III (101) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 64 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~miazek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Do prędkości 90-100 km/h wnętrze fajnie wyciszone. Przy większej prędkości głośność znacznie wzrasta. Wyciszenia maski silnika prawie nie ma (zresztą wydrapały ją koty wygrzewające się na silniku w chłodne dni). Niezależnie od prędkości niemiło zachowuje się ściekający płyn ze spryskiwacza szyby przedniej - ściekający nie wiedzieć czemu zawsze na boczne okno od strony kierowcy. Warto mieć zamknięte przednie szyby przed próbą użycia...
3,0
~yarisman
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Powyżej 90 km/h słychać z przodu wyraźne podmuchy owiewającego kabinę powietrza. We współczesnym samochodzie hałasu o takim natężeniu być nie powinno! To najistotniejsza wada Yarisa! Wyciszenie silnika i toczenia kół raczej solidne, nawet do 140 km/h! W środku nic nie trzeszczy i nie stuka. Wszystko bardzo solidnie dopasowane. I jeszcze jedno - radio potrafi swoją głośnością automatycznie dopasowywać się do głośności w kabinie w zależności...
5,0
~130rapid
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW
W trybie elektrycznym jeździ niemal bezszelestnie, ledwie pojękując przeniesieniem napędu. Z kabiny słychać jedynie trzeszczenie piasku pod kołami i okazjonalne szorowanie klocków hamulcowych. Silnik spalinowy. Jeśli już gada, to delikatnym barytonem i u mnie przez 99 % czasu naprawdę cicho. Nieuciążliwe szumy opływu powietrza. Najmocniej słychać odgłosy toczenia, szczególnie na chropowatych jezdniach, ale bez dramatu. Warto dobierać ciche...
4,0
~Luki
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Silnik warkotliwy i słyszalny w całym zakresie obrotów i prędkości. Oczywiście nie powoduje to bólu głowy ale doznania nieprzyjemne - takie są uroki silników 3-cylindrowych a i też tu oszczędności w wygłuszeniu. Z tyłu słyszalny szum kół i nawierzchni z wnęk. Nadkoli tylnych praktycznie nie ma bo producent poskąpił. Ogólnie bez problemu znajdzie się gorzej wyciszone samochody tej klasy ale naprawdę mogłoby być tu lepiej w tej materii.
5,0
~Yyy
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Bardzo pozytywne zaskoczenie! Yaris tej generacji już z 3-cylindrowym silnikiem 1,0 litra jest całkiem dobrze wyciszony, natomiast wersja z 4-cylindrowym 1,5 l jest cichutka nie tylko w mieście, a nawet (również dzięki 6-ciobiegowej skrzyni) na ekspresówkach czy przy szybkościach autostradowych. Głośniej się robi powyżej 140km/h ale nawet przy takich prędkościach nie powiedziałbym, że jest głośno..
4,0
~olsen egon
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
no nie jest to lexus...ale jeśli jedziesz 140 km/h to nie ogłuchniesz. Jechałem niedawno kią klarus znajomego z roku 2002.... dramat. w Yarisie ciszej. Mam też corolę 1,6 benz z roku 2006. uważam że w yarisie nie jest głośniej niż w corolli przy 140. ale to może subiektywne odczucie. Sonometru nie miałem i nie mierzyłem natężenie dźwięku w dB.
3,0
~Kaski
Toyota Yaris III
Hatchback 3d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Niestety auto segmentu miejskiego nie jest wyciszone tak jak np. Audi A8L. Lecz wiadomo ze tyle tez nie kosztuje. Podczas jazdy po mieście nie ma problemu z odgłosami z zewnątrz. W trasie wyraźnie słychać szum opon oraz powietrza. Podczas rozmowy poza miastem należy mówić minimalnie głośniej ( krzyczeć tez nie trzeba )
3,0
~awas4
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting Hybrid 100KM 74kW
Blacha + plastik. Kiepskie wyciszenie, ale przy jeździe po mieście jest cicho. Głośniki bez szału, ale to obecnie norma w takich autach. Byle głośniki za 100PLN zagrają lepiej. Sytuację ratuje podstawowy equalizer w komputerze (niskie, średnie, wysokie) pozwala ustawić dźwięk pod siebie.
2,0
~Darek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
słabo.... bardzo słabo. jest wiele elementów składających się na wyciszenie albo raczej jego brak. słyszalny szum opon - wygląda na całkowity brak wyciszenia nadkoli. słyszalne szumy opływu powietrza. nieprzyjemny dźwięk silnika - skrzynia zbyt łatwo pozwala na wysokie obroty silnika.
1,0
~Grzegorz
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Dramat. Jest głośno we wnętrzu na trasie przy prędkości 120 km i narasta. Przy 140 na autostradzie jest to nie do zniesienia! Radze test przed zakupem. Ja nie zrobiłem testu i kupiłem na podstawie testów w Internecie oraz jazdy 1500 metrów, ponieważ egzemplarz testowy został sprzedany i nie było czasu.
Toyota Yaris III