Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf III Kombi (173) - Silnik

Na liście zabraknie 120 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~SYNCRO 4x4
Volkswagen Golf III
Kombi 1.9 TDI Syncro 90KM 66kW
TDi 90 KM INTERCOOLER Mimo napędu na 4 koła nie pali wiele więcej niz 4x2. W odróżnieniu od Quattro Audi, nie jest stały, lecz idzie przez sprzęgło wiskotyczne, więc nie ma wielkich strat. Waży jednak z kierowcą półtorej tony (kombi i 4x4), a to czuć- Golf na jedną ´ośkę´ jest zrywniejszy, a Ibiza z tym silnikiem go zostawia daleeeeko. Lecz waży 500 kg mniej. Cichy jak na diesla, ale wyraznie głośniej niż w 1.4 benz. Dziwny...
5,0
~David z Olsztyna (czasem: Frankfurt am Main)
Volkswagen Golf III
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Jeśli chodzi o silnik to pracuje bardzo dobrze. I nie jest głośny!!!! Polecam jednostkę TDI. Te silniki maja 66kw/90KM. Z ty silnikiem VW nie porusza sie wolno. Bardzo szybko przyśpiesza. Czasami leci w tych silnikach sterownik silnika, ale jest to spowodowane zła jazda przez kierującego. Silnika TDI nie można od razu wyłączać po jeździe. Musi pochodzic z 2 min, na wolnych obrotach, aby turbina odpoczęła. Inaczej taki silnik się zajeździ. I...
4,0
~kaliimea@wp.pl
Volkswagen Golf III
Kombi 1.9 TD 75KM 55kW
Wiadomo, diesel, więc powoli się zbiera. Ale za to już przy wyższych obrotach jest lepiej. Poniżej 2500 obrotów podczas jazdy słychać jakieś zgrzytania ze strony (chyba) turbosprężarki (bo po przekroczeniu tej granicy, a także po wysprzęgleniu, znikają). Inaczej się prowadzi niż benzynowy: na III to i do 70-80 km/h można wyciągnąć i i jeszcze nie za bardzo jest po co zmieniać bieg na wyższy. IV to na grubo ponad 100 wystarczy. Teoretycznie V...
4,0
~madmax
Volkswagen Golf III
Kombi 1.8 90KM 66kW
nie ma szału,silnik 90 km mono wtrysk i nadwozie typu kombi nie jest rakietą,ale w codziennej jeździe sprawdza sie super.mając gaz regulacja i wymiana filtra tak jak serwis mówi i problemy nas omijają.ogólnie jeśli ktoś wymienia wszystko na czas(a znam takich co twierdzą że przewodów wys nap sie nie wymienia a świece jak ci sie przypomni)to silnik spokojnie 400 tyś km w dobrej kondycji osiągnie.olej co 10-12 tyś 10w/40 i nie wiem co to...
5,0
~golfista
Volkswagen Golf III
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Silnik póki się nie rozgrzeje pracuje dość głośno, potem jest już cichutki i przyjemny dla ucha, ze względu na dwumasowe koło zamachowe - brak wibracji,Zmienna geometria turbiny powoduje to że auto żwawo przyśpiesza od niskich obrotów, Pierwsze 3 biegi stosunkowo krótkie, ale na 4 można żwawo przyśpieszać od 60 km/h więc w mieście wystarcza, Przy dynamicznej jeździe spalanie w Warszawskich realiach 6 - 6,5 l na 100 uważam za rewelacyjne
4,0
~Syncrog
Volkswagen Golf III
Kombi 2.0 Syncro 115KM 85kW
Jako że kończę przygodę z tym autem a jeszcze gorsze ża z marką VW skłoniło mnie to do napisania paru słów na temat tego autka. Moja wersja to Variant 2,0 edycja Swiss Top Line z napędem Syncro(czyli 4x4).Co do silnika to fajny elastyczny ale nie za bardzo oszczędny. Ceny niktóch części trochę mnie zszokowały jak np. czujnik położenia wału korbowego jedyne 550 pln ale jest włoski zamiennik ciężki do zdobycia który działa bez problemu za ok 180...
3,0
~Seba
Volkswagen Golf III
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Kupiłem golfa jakies 1,5 roku temu i musze powiedzieć ze nie załuje zakupu. Autkiem zrobiłem już ok 40tys. km bez większych usterek, jedyne co wymieniem to łożyska kół tylnich i pąpe wodną nie licząc oczywiście wymian płynów i filtrów, somochodzik sprawuje się bardzo dobrze i jak na przebieg 300000km. nie mam nic mu do zarzucenia!!! silnik jest świetny, elastyczny i mało poli co jest zaletą w dzisiejszych czasach
5,0
~GBK [katowiczanin@tlen.pl]
Volkswagen Golf III
Kombi 1.8 90KM 66kW
Niewysilony silnik 1800ccm w technice dwuzaworowej. Wysoka elastycznosc, nie wymaga czestych redukcji biegow do sprawnego poruszania sie. Redukujac i wkrecajac go na obroty nie mamy kompleksow przy wyprzedzaniu. Moment obrotowy 145Nm juz przy 2500obr/min, moc maksymalna przy 5500obr/min. Dzwiek pracy przy seryjnym ukladzie wydechowym przyjemny, niskie tony. W trasie ekonomiczny, spalanie ponizej 6l/100km przy jezdzie z v~100km/h.
4,0
~krzysiek
Volkswagen Golf III
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
jeżdżę golfem od 6 lat w tym czasie miałem jedną poważniejszą awarię, wyrobiła się końcówka wału i biła zębatka od rozrządu ale po przetoczeniu (bez demontażu wału) wszystko jest ok.Reszta to jakieś elektrzyczne drobnostki. Silnik oszczędny dość dynamiczny, choć do pracy skrzyni można mieć zastrzeżenia. Trochę sie kruszy blacha (są ogniska) ale to bądź co bądź 15 lat. POLECAM
5,0
~przem.stepien@gmail.com
Volkswagen Golf III
Kombi 1.8 90KM 66kW
Silnik ośmiozaworowy. Nie powala przyśpieszeniem, jednak mocy mu nie brakuje. Załadowany bagażem na wakacje dobrze przyśpiesza nawet na piątym biegu. Czasem przydałby się szósty... Nieźle ciągnie już z dołu, żeby nie zostawać pod światłami, wystarczy go kręcić do 2.000 obrotów. Wtedy jest cicho, a i tak ładnie się zbiera. W zasadzie po mieście nie przekraczam 3.000 obrotów.
Volkswagen Golf III Kombi