Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf IV Hatchback (516) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 621 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~VW - pierwszy i ostatni raz
Volkswagen Golf IV
Hatchback 2.8 V6 4Motion 204KM 150kW
Jak na zwykły zawias to dobrze się prowadzi (mam sportowe sprężynki dzięki którym bardzo ładnie klei łuki - uwaga na miskę olejową - jest bardzo nisko a po obniżeniu zawiasu to juz tragedia - trzeba uważać bo zamienników nie ma , nowa w ASO ok 1500, auto na -30mm przyciera rurą wydechu na progach i załamaniach nawierzchni np. wjazdy do garaży)- wiadomo że na wielowachaczu będzie lepiej. Plus jest taki że eksploatacja nie jest kosztowna. Tył ze...
3,0
~all_tom
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Mój Golf ma obniżone i utwardzone zawieszenie Koni. Prezentuje się super. I o ile jak go kupiłem w Niemczech to po przejażdżce byłem wniebowzięty. Golf się super trzymał zakrętów, a był przy tym dość komfortowy. Tak u nas w Polsce nie było już tak różowo. Poprostu na naszych dziurach golf podskakuje jak pileczka pimpongowa (w mieście, bo na trasie jest ok). Jezdzac po miescie ulatwia nam manewrowanie bardzo lekko chodzaca kierownica (mimo...
4,0
~Ricardo
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Dałbym 5 pkt. gdyby nie zbyt twarde, sztywne i mało sprężyste zawieszenie - szczególnie z tyłu. Przy wpadnięciu w niezbyt głęboką dziurę ma się odczucie, że skończyły się amortyzatory. (Pod względem zawieszenia w tej klasie aut najleprzy jest Ford Focus). Natomiast na gładkich drogach auto prowadzi się bardzo przyjemnie - szczególnie na serpentynach górskich czy mazurskich. Wspomaganie dobrane idealnie. W ciasne zakręty wchodzi bez przechyłów....
4,0
~oskaju1988@op.pl
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 130KM 96kW
Trwały układ to podstawa na polskich drogach, w Golfie, którego użytkuję zawieszenie dobrze wybiera dziurki i kratery na drodze ;) Nie dam 5 ze wzgledu na to, ze przejechałem nim dopiero ok. 15 tyś km i wszystko moze sie jeszcze zdarzyc, ale o tym bede informowal na bierzaco ! aha, no i podparcie minusa - mk4 byly wypuszczane z rozstawem śrub 5x100 - mk5 juz z 5x112 Dla niewtajemniczonych - mniejszy wybor felg dla mk4 i trudnosci ze...
4,0
~Peronek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Co do układu jezdnego sprawuje sie on doskonale na drogach o dobrej nawierzchni. Auto bardzo dobrze trzyma się drogi na zakrętach. Jednak na drogach o gorszej nawierzchni auto wydaje się być zbyt twadre, słychać każdą nierówność, auto "dobija". Na Polskie warunki auto jest ciut a niskie, zwłaszcza przód. Dwa razy już zaryłem podwoziem o asfalt na nierównościach, na szczęście miski nie uszkodziłem. Przy parkowaniu też to przeszkadza, bo przy...
3,0
~x
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
zależy od opon, na 15" i 1,9bara rewelacja - cisza i znosi wszystekie dziury. na 16" i 2,4 bara auto podkskuje na nierównościach ale lepiej trzyma sie równej nawierzchni. ale trzeba przyznać ze to jedyny minus tego auta. co jakiś czas gumy na sworzeniach, sada cos co mechanicy nazywają semrokiem - nie wiem jak to sie pisze i co to jest - ale przez to sciąga kierownice, drążek kierowniczy, wachacze i stabilizatory... jedyne co sie nie psuje na...
5,0
~Sharklet
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 SDI 68KM 50kW
Z przodu zwykły McPherson, części dosyć tanie, można je kupować nawet w ASO bez obawy o ruinę w budżecie, a jakość w tym wypadku jest znacznie lepsza niż w zamiennikach aftermarket. Wszystko dobrze przemyślane, auto się dobrze prowadzi, jak na taką masę i moc spokojnie wystarcza, nie odczułem nigdy że brakuje mi tam np. wielowahacza jaki jest w Audi A4. Jedyna nieprzewidziana przygoda jaka mnie spotkała to pęknięte sprężyny z tyłu - obie na...
4,0
~Marek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Nie ma się co oszukiwać i czarować. Golf to trochę taka taczka. Specjalnego komfortu to tu nie ma ale nerek też nikt sobie nie odbije - zapeniam. Plusem jest to, że zawieszenie jest solidne, bardzo mocne bo stalowe. Idealne na nasze pożal się Boże drogi. Jest dużo trwalsze(nie mówie że bardziej komfortowe) niż w Passatach B5 w których siedzą aluminiowe wahacze po 4 na jedno koło które są bardzo nie trwałe i kosztowe w naprawach. W Golfie jest...
5,0
~Przemek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 100KM 74kW
Zawieszenie zaskoczy stosunkowo tanimi częściami (porównując z wielowahaczowymi audi czy passatami b5/b5fl oraz tp.). Doskwierać mogą gumy na stabilizatorach, które z przodu powodują okrutne trzeszczenie (jak stara wersalka) z tyłu pukanie/stukanie oraz trzeszczenie (w stylu zardzewiałem sprężyny). Do przodu polecam oryginalne gumy + obejmy zmodyfikowane (dostępne w ASO) z rowkami. Problem zniknie. Tył tani w zakupie, drogi za robociznę. Auto...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf IV Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
32,33 zł
6,1
l/100km
8,7
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~drmax
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 100KM 74kW
Rewelacja. Może trochę zbyt twardy jak na polskie drogi. Pierwsza ingerencja w zawieszenie przy 115 tys. km: wymiana sworzni wahaczy i tuleji belki-tył. Obecnie po przejechaniu kolejnych 115 tys. km brak zauważalnych śladów zużycia (zamontowano dobre zamienniki). Ponadto stwierdziłem istotną różnicę w zachowaniu auta (na plus) po zamontowaniu opon 205/60 R 15 zamiast 195/65 R15. Niestety dodatkowe walory użytkowe okupione są zwiększonym...
Volkswagen Golf IV Hatchback