Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen LT II

Bałtek, 5 lat temu
Silnik 2.8 TD 125KM 92kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 950 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Volkswagen LT II 2.8 TD 125KM 92kW 1998-2006 - Oceń swoje auto
4,79
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie da się go zepsuc. Tylko pilnować zaworów i wymiany oleju
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
A więc kupiony 14 lat temu z przebiegiem ponad 200tys. Aktualnie ma 950tys i szczerze... nie chce innego auta. Pakowany wygodny ( wersja na Skandynawię )^^ klimatyzacja. Webasto. Bujany fotel itp. próbowałem innych aut ale dałem sobie spokój.a kilka mankamentów ale to później;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Najpiękniejszy motor jaki miałem. Nie słuchajcie złych opinii na ten temat. 2,8 125 jest bardzo udanym i prostym jak silnik ursusa c30. Bo opinię się wzięła z silnika 158km. No ale cóż. Nie pali oleju pomimo przebiegu. Z poważniejszych napraw to tylko regulacja zaworów bo nie są samoregulujące i najgorsze NAPIANACZ PASKA to jest piętą achillesowa tego auta
5,0
Skrzynia biegów
Na piątym biegunkom a jechać 50 i 170. Mój wyciśnie 178km/h może gdyby był dłuższy odcinek to do 190 by dobił
5,0
Układ jezdny
Miękko jak na dupie Jennifer Lopez. Przedni resor robi robotę. Ceny śmieszne. Całe zawieszenie kupiłem za 1700zl i to nie chinole. Najczęściej wywala sworznie wahaczy ale dopiero jak mi wymieniają opony to to widać, tak to nie czuć
3,0
Karoseria
Rdza rdzę pogania:( niestety największy" bul" tego samochodu. Ale odwdzięcza się niezawodnościa. Podłoga nieruszana bo o dziwo nic jej nie dolega
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w autobusie. Szyba przednia wielką lusterka wielkie i co tu więcej chcieć
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Prosto jak w drabonowozie. Trochę za mało schowków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam Webasto i klime nie mogę narzekać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Można spać w poprzek-Płaskie fotele l. Dużo miejsca nad głową i na nogi
4,0
Wyciszenie
No tak...2,5 TDI jest cichszy ale LT wyciszenie Jet jakie jest. Jak miał 200tys było cicho teraz wiadomo:) ale nie wyobrażać sobie. Da się przyzwyczaić. I nie ma problemu z rozmową. Wszystko zależne od stanu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Malutko pali i się nie psuje. Poza napinaczem który w serwisie kosztuje 960zl tak 960zl ale polecam zamiennik z BMW 2,5 tds.pasuje jak ulał:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto kupić . Nie umywa się do konkurencji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz i tylko raz !!! Wracał na lawecie bo się imobilajzer zespół i jak to stwierdzili że to była ostania elektroniczna części w tym silniku:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa vacum. 6300zł w serwisie ale z 2,8tdi 158km jest taka sama a kosztuje 400. Zawory do regulacji bo nie są samo regulujace. A tak to lata jak głupi i lekko nie ma. 3tony to je waga

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen LT II