Szukaj

Informacje o Volkswagen LT II 2.8 TD 125KM 92kW 1998-2006

Lata produkcji: 1998 – 2006
Segment: VANy
Produkowany od 1998 do 2006 roku
Pojemność skokowa 2700 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 125 KM (92 kW)
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,8
~Bałtek
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 125KM 92kW
A więc kupiony 14 lat temu z przebiegiem ponad 200tys. Aktualnie ma 950tys i szczerze... nie chce innego auta. Pakowany wygodny ( wersja na Skandynawię )^^ klimatyzacja. Webasto. Bujany fotel itp. próbowałem innych aut ale dałem sobie spokój.a kilka mankamentów ale to później;)
3,9
~jack
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 125KM 92kW
Moim zdaniem jak pilnuje sie podstawowych wymian takich jak filtry olej paski i leje sie olej ten o lepszych parametrach i jeszcze trafi sie na silnik bez ukrytych wad to mozna smialo polecic 2,8 tdi 125KM. Oszczedny i zarazem bardzo dynamiczny . Co do zawieszenia to nic nierobilem, jest wytrzymale jak na nasze drogi . Mam tylko zastrzezenia do do lakieru i licznych ognisk rdzy wynikajacych z odpryskow we wczesniejszych latach eksplatacji samochodu i niezabespieczonych.
3,6
~gamast@o2.pl
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 125KM 92kW
rocznik 2000 poj.2,8 TDI silnik common rail silnik w tym samochodzie to wielka tandeta , co kilka tysięcy padają wtryski bagatela jeden nowy 1500 zł , w "serwisie" vw w Sopocie u Gajosa mechanicy nie mogli sobie poradzić z tym modelem silnika pełna beznadzieja w okresie dwóch miesięcy wydałem 12 000,00 zł na naprawę pompy wtryskowej , którą uszkodzili w serwisie vw , listwę z czujnikami , wtryski .Jednym zdaniem to ostatni vw w mojej firmie nie polecam 2,8 TDI common rail .
Åšrednie spalanie dla Volkswagen LT II 2.8 TD 125KM 92kW 1998-2006
9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,4
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 125KM 92kW
Części bez porównania droższe niż w 2.5tdi. Pompę oleju, napinacz i przewód założyłem używane, gdyż cena nowych to ok. 4tys. Dla przykładu nowy napinacz paska do 2.5-ok.500pln, do 2.8-1600pln. Po przejechaniu 1500km od zakupu zmuszony byłem zrobić kapitalny (szlif wału i głowicy, tuleje, pasowanie, panewki i robocizna 5500pln). Przejechałem od tego momentu 35000km. Czeka mnie jeszcze zajrzenie do wtrysków i mam nadzieje, że wrażenie jakbym jechał na tykającej bombie ustąpi.
10,7
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 125KM 92kW
Na trasie 250 km przy załadunku 4tony przy predkosciach 80-140 czyli dosc wysokich powyzej 2tys obrotow spalanie wyszlo 10-10,5 litra .na krótkich trasach ok30km w okresie jesienno-zimowym z załadunkiem powyżej 3 ton spalanie wyniosło nawet 12-13 litrów czyli przeciętnie.Cięzko nim jeżdzic ekonomicznie zwłaszcza pustym poniewaz wysoki moment obrotowy sprawia ze autem chce sie smigac
11,0
Volkswagen LT II
Furgon 2.8 TD 125KM 92kW
Auto nie wiele pali jak na swoja moc ,jedyna bardzo droga rzecza jest filtr oleju ktory kosztuje ponad 100 zl.
Volkswagen LT II