Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 (22) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~megabraf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
W zasadzie to brak. Jeżdżę cały rok, przejechałem tym autem około około 19000 km. Irytujące było skrzypienie deski i uszczelek (opisałem w punkcie stosunek jakość/cena). Przepaliła się żarówka doświetlająca zakręty. Tuż po zakupie i generalnym przedzakupowym sprawdzeniu auta w serwisie wymieniłem tylne tuleje wahaczy z przodu, łącznik stabilizatora lewy tył, osłony nadkoli przód oraz łącznik wydechu. Poza tym w ciągu roku wymieniłem...
3,0
~Jaro
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
nie zdarzyło się wprawdzie , by auto stanęło na drodze,ale ilość usterek trochę martwi, cieknąca woda pod dywaniki, przeciekająca woda przez przednią szybę - popuścił klej z prawej strony, wyciek z prawej półosi - to są usterki, które w tej klasie auta nie powinny sie przytrafiać, w skodach jakie miałem zapomniałem, że coś może sie psuć w samochodzie. passat sprowadził mnie na ziemię, a miało być jeszcze lepiej niż w skodzie
1,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Drobnych jest mnóstwo, ale w przypadku tego złomu opisałem je jako poważne. Ponieważ poważnie zagrażają życiu kierowcy słuchającego tej symfonii skrzypienia i trzeszczenia. Ja wiem że każde auto ma swoje wady i jakieś niedociągnięcia. Jednak w przypadku kiedy nawet nie wiemy co skrzypi i gdzie i nie możemy tego wymienić na nowe to faktycznie można zwariować
4,0
~Eric
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Bardzo wrażliwa geometria zawieszenia. Każdy ingerencja w cokolwiek co chociażby jest blisko kół od razu powoduje konieczność ponownej regulacji. Przykładowo jeśli odkręcisz element zawieszenie montowany w punkcie stałym i przykręcisz go z powrotem to i tak pada geometria... Cuda. Skrzypiące wnętrze.
4,0
~Stachuu87
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Bardzo sporadycznie. Oczywiście zależy od stylu jazdy i częstotliwości serwisów. Trzeba bardzo dbać o olej i jego częste wymiany. Long Life nie koniecznie jest dobrym pomysłem. Lubi się zpesuć elektryczny ręczny, czy blokada kolumny kierowniczej, co mi się zdarzyło, ale jeszcze w modelu B6.
2,0
~tadek
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
toż to ma być DAS AUTO - prowadnica szyb sie poluzowała, skrzeczą zawiasy drzwi, połączenie elektryczne zarówek się poluzowało i raz świecą a raz nie, po roku trzeba było dolać litr oleju i płynu chłodniczego,
4,0
~Arek
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
jeszcze nic sie nie zepsuło powaznego klocki lecą po autostradach bo cały czas ktoś jedzie lewym pasem bo mysli ze jedzie szybko przez co trzeba nieraz hamowac ostro żeby go nie rozjechac
5,0
~KamilMako
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Przy mojej niezwykle intensywnej eksploatacji - zero problemów. Żadne elementy nie skrzypią ani się nie wytarły. Również lakier mimo wizyt w myjni automatycznej - nie nosi śladów zużycia.
4,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Radio nie włączało się . Konieczny był update software. Kupiłem za 5zł z chomika teraz chodzi jak trzeba :) Oby tylko takie były
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Bystra
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Wyłącznik poduszki pasażera, termostat DSG, sprzęgło kompresora.
Volkswagen Passat B7 Variant