Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 (26) - Ergonomia

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~megabraf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Praktycznie bez uwag. Wszystko w zasięgu ręki. Proste, intuicyjne sterowanie wszystkim. Uff, jak dobrze, że w tym modelu nie steruje się wszystkim przez dotykowy wyświetlacz (który zresztą działa bez zarzutu). Zmieniarka na 6 CD, karta SD, zestaw Bluetooth - rewelacja. Tempomat - wydaje się trudny w używaniu ale po krótkiej nauce okazuje się prosty w obsłudze (w megankach był bardzo prosty w użyciu). Z minusów: 1) na niektórych biegach nie...
5,0
~raf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Przy wymianie B6 na B7 odczuwałem lekki niepokój, czy oby producent nie przytanił tym razem. Nic podobnego, konstruktorzy powalili mnie jeszcze lepszym dopracowaniem elementów obsługowych. Jeżdżąc B6 sądziłem, że nie da się lepiej. Myliłem się. Widać, że jakiś designer godzinami przesiadywał w środku samochodu, dłubał, próbował, a poza tym czytał opinie użytkowników i stworzył cacko. Fotele, kierownica, pedały, instrumenty: wsiadasz i...
4,0
~pfalenczyk
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
W kabinie wszystko pod ręką. Gwiazdka mniej za bagażnik. 600 litrów, ale licząc wnękę na koło. Długość i szerokość jest OK, ale bagażnik jest za niski. Pod IKEA okazało się, że z narożnika weszły 2 paczki z 3. Tydzień później ten sam narożnik wszedł w całości do Fiata Stilo Multiwagon - nasz drugi samochód do zadań specjalnych. System zwijania rolety irytujący gdy mamy pełny bagażnik i w połowie musimy obniżyć koniec rolety.
3,0
~Eric
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nadal nie wiem czy da się opanować obsługę wszystkich guziczków i wihajstrów na i wokół kierownicy tak aby było to wygodne i nie wymagało odrywania oczu od drogi:) Nie rozumiem tez montowania ekranu tak nisko. Nie da się tam rzucić okiem jednocześnie mając drogę w polu widzenia. To bardzo słabe.
2,0
~ovidius13
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Funkcja auto-hold koliduje z funkcją start-stop w przypadku skrzyni automatycznej (przy zatrzymaniu silnik najpierw się wyłącza, a potem - przy puszczeniu pedału gazu - natychmiast włącza). Ze dwa razy zdarzyło mi się, że samochód na skrzyżowaniu nie chciał się automatycznie włączyć, co jest denerwujące.
5,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Wszystko na swoim miejscu, obsługa intuicyjna, bardzo przydatne sterowanie z kierownicy. Denerwujący system Start-Stop który włącza się po każdym odpaleniu, na szczęście wyłącznik jest przy skrzyni biegów. Dla słabych kierowców system Auto-Hold pomagający ruszać pod górę
5,0
~Marian
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Potwierdzam, wszystkie opinie na temat ergonomii VW, wszystko intuicyjnie rozmieszczone, wystarczy kilka razy pojeździć samochodem i wiadomo, gdzie znajduje się dany przycisk lub pokrętło. Brak zbędnych ****reli, prostota przede wszystkim.
4,0
~Paweł
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Wszystko na swoim miejscu, dostęp do przełączników i pokręteł OK , pprzycisk swiateł awaryjnych jest troche mało transparentny. przełącznik swiateł zasłania kierownica i nie wiadomo czy tryb Auto właczył swiatła czy nie..
4,0
~tadek
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
wersja trend wiec brak sterowania w kierownicy.Fajne opuszczanie oparć z bagażnika i zwijanie rolety kliknięciem. Opuszczona kierownica zasłania wskaźniki kierunkowskazów. Brak USB i kart SD w radiu (wersja trend)
5,0
~Stachuu87
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Bardzo wygodny fotel (ciut gorszy niż kubełek w B6), pozycja za kierownicą super. Zawieszenie dość twarde, ale bardzo dobrze trzyma się drogi. Widoczność OK, fajny i wygodny krótki lewarek skrzyni biegów.
Volkswagen Passat B7 Variant