Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 (34) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~megabraf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Stosunkowo niedrogi w utrzymaniu. Należy oczywiście pamiętać, że nie jest to kompakt ale generalnie części dostępne i dość tanie. Należy oczywiście dbać o auto, systematycznie wymieniać płyny, oleje, filtry i tankować ropę na porządnych stacjach. Przy 175 kkm robione testy wtryskiwaczy - super wyniki w każdym obszarze (choć 2 wtryskiwacze są lekko zapocone). DPF - 6 gramów zapełnienia na 16 gramów możliwych - więc też super. Żadnych...
5,0
~Jaro
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
auto mało pali, przy rozsądnej jeździe aczkolwiek całkiem dynamicznej spalania raczej zaskakuje pozytywnie 6,3l/100km nie jest chyba w tak dużym samochodzie sporym spalaniem, przeglądy chyba najtańsze w tej klasie auta na poziomie 600-800 zł. Na razie wszystkie awarie udało sie upchnąć na gwarancji, oby to była końcowa seria usterek, bo gdybym miał je pokryć sam - ostatnie 3 awarie kosztowały gwaranta ok 3000zł - przestałbym lubić tą markę.
5,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Rewelacja, szczególnie roczniki 2010-11 gdzie dawali normalny gaz do klimy bo od rocznika 2012 kosztuje 3 razy więcej nabijamy co rok, normalne żarówki H7 a nie xenony tańsze w wymianie, spalanie średnie 5,5l, tanie i łatwo dostępne części, każdy mechanik bez problem poradzi sobie z serwisem i bardzo wytrzymała konstrukcja. Duży plus Passata
5,0
~raf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Silnik 2.0 TDI jest dość oszczędny, nawet przy dynamicznej jeździe. Nie miałem jeszcze okazji dokonywać w B7 żadnych napraw, ale sięgając pamięcią do B6 ceny części zamiennych były bardzo przyzwoite. Poza tym wiele warsztatów zna się na VW i nie ma problemów z brakiem wiedzy mechaników
5,0
~Marian
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jak na taki samochód, spalanie wyśmienite. Oczywiście tankowane na renomowanych stacjach, nie u jakiegoś Mietka za zakrętem. Polecam samochód, żadnych problemów, ponad 215tyś, serwisowany w ASO, poza wymianą oleju, filtrów i rozrządu, nic nie było wymieniane.
5,0
~KamilMako
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jak na te niezłe osiągi które ma, nawet mocniej przyciśnięty - pali niewiele. Polecam te jednostki, testowałem inne auta m. in Avensisa i tam nie można pochwalić konstrukcji diesla. A silniki Insigni przy silnikach Passata to już kompletna klapa.
5,0
~Felix
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Bardzo dobre spalanie - chociaż parametry opisane w dokumentacji raczej trudne do osiągnięcia Wyniki w trasie przy równej spokojnej jeździe do 100km/h - 4,6 100-120 km/h - 5,1 130 km/h - 5,5 W mieście ok 7/100
5,0
~sobies
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Zuzycie paliwa jak na razie ok. Średnia 6,3. Na trasie ok. 350 km. bez problemu 4.5. Nie mam uwag. Przeglad pierwszy po 30tys. trochę po znajomości z części punktów na przeglądzie zrezygnowalem. 800.
4,0
~Bystra
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Dość droga wymiana oleju w skrzyni - interwał co 60kkm. Żarówki ksenonowe wytrzymują średnio 5 lat. Wersja ze spryskiwaczami reflektorów zużywa spore ilości płynu.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Stachuu87
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Koszty paliwa = 32PLN/100km. Części dostępne bez problemu. Zadbane i serwisowane egzemplarze jeżdżą po 500 tysięcy kilometrów. Drobne usterki nie zdarzają się zbyt często.
Volkswagen Passat B7 Variant