Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 (18) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Kupiłem auto jako 3 letnie z przebiegiem 116000 km, czyli jak na polskie warunki "prawie nowe". Skrzypienie wydobywające się z niemal każdego plastiku, trzeszczące boczki, osłona lusterka wstecznego, dobijanie na dziurach doprowadzało mnie do szaleństwa. Kolejna awaria, przestał działać zamek tylnej klapy, to znaczy niby zamykał ale komputer widział go jako otwartego, kupiłem nowy zamek i nic nie pomogło, okazało się że pękł plastikowy...
5,0
~raf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
28 000 km to trochę mało, żeby móc wyrazić pełną ocenę. Wracając pamięcią do B6: po 200 000 km należy liczyć się z wydatkami: wtryskiwacze (zależy do stylu jazdy i jakości paliwa) 10 000 zł, sprzęgło z kołem dwumasowym 5 000 zł, tylne zawieszenie 2 000 zł. Jedyną \"nieplanową\" usterką była, przy ok 140 000 km, awaria pompy paliwa, która przydarzyła się na szczęście blisko domu.
3,0
~Eric
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Żałosna trwałość jak na auto za takie pieniądze. W przedziale od 100000 do 200000 kilometrów trzeba mieć dużo szczęścia aby nie zaliczyć takiej listy: - przepustnica - wszystkie przeguby - łożyska kół - oczywiście koło dwumasowe:) - mocowania Mcpersona - tuleje wahaczy - chłodnica klimatyzacji się rozpadnie - pojawiają się też wycieki oleju
4,0
~Stachuu87
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Daję 4, ze względu na DPF, który na pewno trzeba będzie czyścić. Nie wiem jeszcze jak często. Poza tym można się spodziewać koła dwumasowego co mniej więcej 150 - 200 tyś km. No i oczywiście turbina. Warto o nią dbać regularnymi wymianami oleju, grzaniem przed i chłodzeniem po ostrej jeździe
5,0
~Krzysiek Opole
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Od wyjazdu z salonu do dnia dzisiejszego oprócz przeglądów okresowych auto nie potrzebowało wizyt w serwisie. Pierwsze dwa przeglady po 15k km, a teraz co 30k km.
4,0
~pfalenczyk
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Pewnie zaniedbania poprzedniego właściciela. Były problemy z ciśnieniem paliwa na listwie. Powodem był zabrudzony bak i pompa paliwa w baku.
4,0
~Peter
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
jedyne do czego się mozna przyczepić to wykładzina w bagażniku ciężko wyczyścić ale jest sposób kupiłem wkład na allegro i jest ok
5,0
~KamilMako
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
2 regularne przeglądy i jedno odgrzybienie klimatyzacji - to tyle prac jakie na razie auto ma za sobą. Jestem bardzo zadowolony.
2,0
~Jaro
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
usterka silnika - do dziś nie zdiagnozowana, awaria wentylatora wnętrza - zachwiały moją wiarą w jakość VW
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Bystra
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Koło dwumasowe przy ok 200kkm - ale traktuję to jako koszt eksploatacyjny.
Volkswagen Passat B7 Variant