Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 (32) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Niby szybka przy ostrzejszej jeździe, ale brak płynnego ruszania choćby ze skrzyżowania, za każdy razem, kiedy się zapomniałem, żeby delikatnie musnąć pedał gazu, auto lekko szarpnęło, ta sama sytuacja przy hamowaniu, zbicie z 2 na 1 powodowało lekkie szarpnięcie (nie mylić z klasycznym szarpaniem), taka niedoskonałość wszystkich skrzyń DSG. Poruszałem się nim dużo po mieście i jak dla mnie DSG nie nadaje się do miasta, tak jak nie nadaje się...
5,0
~megabraf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
6 biegów robi różnicę. Jest cicho, nawet przy dużych prędkościach. Technologia Bluemotion powoduje wyświetlanie propozycji zmiany biegu na wyświetlaczu ale czasami jednak jest to zbyt wczesna zmiana (zbyt niskie obroty). Ekonomia - tak ale nie za cenę przyśpieszenia uszkodzeń jakiś podzespołów (np. dwumasy). 2.-gi bieg - nie da się wolno jechać w korku gdyż po puszczeniu gazu samochód jedzie zbyt szybko...
5,0
~Paweł
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
DSG 6 Naprawde mam uciechę z tą skrzynią , zmiana biegów trwa ułamek sekundy ,mozna sie pobawic zmianą biegów łopatkami przy kierownicy. Małą bolączką tych skrzyn (własciwie wszystkich skrzyn) jest wyrobienie drógiego biegu (najbardziej wychamowywany w miescie i w korkach) ale jest to do ogarniecia .
5,0
~Paweł
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jak Dla mnie Super.. Co prawda przy 198 000 musiałem wymienic dwumas , sprzegła i łozysko ktore stukało przy zejsciu z 3 na 2 , koszt u znajomego speca od DSG 3500 zl. Ale warto bylo wydac te pieniadze poniewaz teraz skrzynia chodzi idealnie .
5,0
~ovidius13
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Skrzynia biegów zmienia biegi szybko i sprawnie, chociaż poniżej pewnego poziomu przyspieszenia zmiany następują z wyczuwalnym szarpnięciem. Na autostrady przy 140 KM raczej polecany jest tryb sportowy, bo normalny kosztować będzie dużo pracy pedałem gazu.
5,0
~Stachuu87
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Bardzo precyzyjna, którki lewarek. 6 biegów rewelacja. 140kmh to około 2000 obrotów na silniku na 6 biegu. To sprawia, że przy prędkości przelotowej na autostradzie bardziej słyszymy szum rozbijanego powietrza, aniżeli ryk silnika.
5,0
~pfalenczyk
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Dobrze dobrane przełożenia. Przy 140 na 6 biegu mamy 2300 obrotów. Czasami zahaczy wsteczny, reszta bez zastrzeżeń. 120 km/h na 6 biegu w okolicach 1900 obrotów - najbardziej ekonomiczna prędkość.
5,0
~Bystra
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
6-cio biegowy DSG działa naprawdę dobrze. Bardzo fajnie hamuje po ściągnięciu nogi z "gazu". Łopatki i tryb sportowy w zupełności wystarczają w sytuacjach wymagających interwencji.
5,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Bardzo dobre przełożenia, przy 130 mamy 2,1tys obrotów co wpływa na niskie spalanie. Biegi wchodzą lekko ale precyzyjnie, chciałbym taką skrzynię w każdym samochodzie
5,0
~sobies
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Elastycza, świetnie dopasowana do silnika, czasami delikatny problem ze zmianą biegów. Lecz wydaje mi się, że to kwestia mojego przyzwyczajenia a nie jakieś kłopoty ze.
Volkswagen Passat B7 Variant