Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 (33) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~raf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Zawieszenie Passata jest w mojej opinii doskonałe. Wszystkim wierzącym obiegowym opiniom o nadmiernej twardości zawieszenia VW polecam jazdę próbną; rozwieje wszystkie wątpliwości. Nowego Passata prowadzi się bardzo pewnie, szczególnie przyjemne są szybkie zakręty, a przy tym jazda jest bardzo komfortowa. Dodatkowym smaczkiem jest napęd 4Motion, który doceniłem w zimie podczas wyjazdów na narty. Fakt, że \"było ślisko\" dotarł do mnie dopiero...
5,0
~megabraf
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Auto dobrze trzyma się drogi (jeżdżę na R16/215/55). Układ kierowniczy bardzo precyzyjny, pracuje w sposób, który mi odpowiada. Zawieszenie komfortowe, po latach spędzonych w bardzo komfortowych francuskich autach spodziewałem się czegoś gorszego w niemieckim aucie. Z małych minusów: zawieszenie z tyłu nieco zbyt hałaśliwe na nierównościach (głuche stuki).
4,0
~Jaro
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
bardzo bobrze dobrana sprężystość zawieszenia, mało trwałe na naszych drogach elementy stalowo-gumowe, miałem wymieniane jeszcze na gwarancji i znów zaczynają się pojawiać stuki - niestety gwarancja się już skończyła - problem dotyczy przodu, tył raczej bez takich niespodzianek, awaria nr1 - udało się jeszcze na gwaracji - wyciek z prawej półosi
5,0
~sobies
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Autko doskonale sie prowadzi. Świetny w zakrętach. Dobrzereaguje na nierówności. Troche zbtniski. Jednak czy to wada nie wiem Toyota tez byla niska, jeździłem nowa 2 letnia B-4 i to sam. A z C-maxem nie ma co porównywać był wysoki krótki. Tak ze to raczej nie wada lecz po prostu cecha charakterystyczna samochodow w tej klasie.
3,0
~ovidius13
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Wspomaganie kierownicy bardzo mało bezpośrednie, precyzyjne kierowanie przy wyższych prędkościach kosztuje dużo wysiłku. Zawieszenie zestrojone raczej miękko, na zakrętach należy się liczyć z przechylaniem nadwozia.
3,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jeździłem już 3 passatami, niestety pokonywanie zakrętów powodowało mulenie i mdłości mojej żony, mi też błędnik szalał, jakoś dziwnie się ten samochód buja, choć zawieszony jest dość twardo
5,0
~Andrzej
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie buja na ostrych zakrętach a jednocześnie dobrze tłumi nierówności, radzi sobie z kostką brukową i studzienkami ale słabiej się spisuje przy dużych dziurach.
5,0
~Stachuu87
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Super!. Bardzo fajnie trzyma się drogi. Stosunkowo często lecą końcówki drążków, ale to groszowe sprawy. Zawieszenie dość twarde, ale nie uciążliwe w tej twardości.
5,0
~Aleks
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
bardzo dobrze zestrojone - nie tak miękkie jak w citroenie ale nie twarde jak w toyotach. trzyma się świetnie - napęd 4x4 zupełnie zbędny nawet na serpentynach górskich w śniegu
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~KamilMako
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Komfort podróżowania połączony z brakiem bujania, auto pewne w zakrętach, aczkolwiek polecam opony co najmniej! 17 calowe. Samochód jest ciężki i na mniejszych kołach może uciekać.
Volkswagen Passat B7 Variant