Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 (120) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 90 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Grzegorz
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
bardzo delikatna jazda przy rozmowie i podziwianiu krajobrazu to 6,5. Najniższe trasa z Zakopanego do Lwa 5,8, ale to różnica poziomów i trasa jest bardzo jednostajna przez Czarny Dunajec (nie przez Zakopiankę). Samochód dotarty więc podaję moje spalanie z 8000km, wychodzi 8 do 8,2l. Jest to srednie spalanie więcej trasy, jednak równiez bardzo dużo miasta na zimnym czyli max 8km na zimnym silniku. Generalnie jazda dynamiczna (180 na blacie po...
4,0
~wizz36
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Spalanie jak to w silnikach tsi zależy od stylu jazdy. Przy normalnej jeździe mieszanej, bez żadnego eco -drivingu na trasie ok. 25-30 km do pracy (1/4 korki, 3/4 autostrada) średnie spalanie wychodzi w granicach od 6,7 do 7,5 l/100 km. Przy takich samych warunkach ale w miarę dynamicznie spalanie wychodzi około 8 litrów, a gdy chcemy jechać bardzo dynamicznie nawet 10 litrów. Choć wtedy górna granica może jeszcze wzrosnąć. Na trasie latem...
5,0
~Meus
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
auto kasuje licznik średniego spalania długodystansowego co 8 000km i pierwszy wynik według komputera to 6,3l/100km co przy dystrybutorze przekłada się na realne 6,5l. Zdecydowana większość kilometrów ok 85% to drogi dwupasmowe, głównie S8 i najczęściej tempomat ustawiony na ok 160 km/h. 13% to miasto i 2% krajówki. Przy jeździe po drogach krajowych auto jest w stanie zejść do okolic 5l/100km bez przesadnego ecodrivingu (4,8l/100 przy...
4,0
~Konrad
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Średnio po mieście wychodzi 6,2-6,6 l/100km. Na trasie przez Niemcy z prędkościami ponad 200 km/h wyszło 7,8l l/100 km. Po szosach średnio 4,7-5,3, po drogach ekspresowych jadąc koło 130-140 km/h wychodzi ok 5,5-6 l/100 km. Natomiast jadąc na tempomacie równo 100km/h wyszło 4,5l/100 km. Raz zrobiłem test jadąc autostradą za tirem ok 100 km wyszła mi średnia 87km/h a spalanie 3,3 l/100km. Silnik jest świetny, szybko reaguje na gaz i jest bardzo...
4,0
~szylton
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TSI BlueMotion Technology 220KM 162kW
Silnik od bardzo oszczędnego (jak na taką moc) najniższe odnotowane spalanie to 6.2, po dość paliwożernego 14-15l w miejskich korkach i dynamicznej jeździe. Do tej pory zrobiłem 12tyś km. W dalszych trasach po drogach krajowych/ekspresowych zamykam się przy spokojniej jeździe w 7,5 litra, przy dynamicznej w 8l. Autostradowe spalanie na trasie Gdańsk-Warszawa wyszło mi równe 10,5 przy średniej prędkości (z całej trasy) 146km/h (ACC zapięte...
4,0
~Pavlvs
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI SCR 240KM 177kW
Serwis ASO jest absurdalnie drogi. I nie mam tu na myśli serwisu w Zielonej Górze. Podyktowana niczym wysokość cen argumentowana jest wpisem do książki serwisowej. Przykładem może być wymiana klocków w przodzie pojazdu, gdzie koszt ściągnięcia i założenia koła wynosi 300 zł za sztukę. Plus mniej kosztowne drobiazgi. Kosztem utrzymania pojazdu dla mnie jest również wyceniany miarą własną mój czas poświęcony na oczekiwanie odpowiedzi z ASO na...
4,0
~Adam
Volkswagen Passat B8
Alltrack 2.0 TDI 240KM 177kW
ogólnie auto nie jest przesadnie drogie w utrzymaniu, z droższych rzeczy to olej w DSG co 30000km (chyba że chcesz wydawać na naprawy to co 60k) - ok 1000zł z filtrem, zestaw sprzęgieł i dwumasa co 200~220 000km (ok 6000zł) reszta podobnie co w każdym aucie podobnej klasy. Obawiałem się kosztów związanych z bitdi (nietypowy w miarę wysilony silnik) ale puki co nic się nie dzieje, kompresję trzyma wzorowo, turbiny też dają idealne wartości,...
4,0
~Alltrack
Volkswagen Passat B8
Alltrack 2.0 TDI 190KM 140kW
Nowe auto, przejechane ok 4 000 Km, generalnie "ciężka noga" ale potrafie oszczędnie jeździć. Przy włączonym start/stop w normalnym korku spalanie nawet 5,7/100km przy dystansie ok 20km latem. Auto ma niestety dość sporą turbo dziure do ok 2000o/min a DSG w trybie normalnym lub nawet sport sobie z tym nie bardzo radzi. Powyzej przyśpiesza juz całkiem miło. Generalnie jeśli DSG by miało 7 biegu i nieco inne zestopniowanie jeździło...
2,0
~Marcin
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Trzeba wkalkulować, że nawet na gwarancji samochód trzeba co miesiąc prowadzać do serwisu i prosić się żeby dali auto zastępcze. Dobrze jak serwis jest blisko bo inaczej pół dnia zmarnowane. Trzeba wozić olej, płyn do chłodnicy i wiedzieć gdzie i umieć dolać - trochę mi to przypomina malucha - niektórzy wozili dużo części i naprawiali na drodze. VW daje assistance bo nigdy nie widomo kiedy się zepsuje. Strach wyjechać w dłuższą podróż.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
6,4
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Tomasz Adamczak
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Filtry, olej, klima i można jeździć dalej chociaż serwis jak się nie wykupi wcześniej przeglądów tani nie jest. Wymyślają pierdoły a przecież nie każdy passat jest na firmę. Jadę na umówiony przegląd który się wyświetla w aucie, robią go po czym oznajmiają że olej wymienią mi za dwa miesiące bo tak wskazuje komputer. Zwykłe naciaganie. Gdybym znowu kupował nowe auto wykupiłbym jednak pakiet przeglądów. Wychodzi taniej.
Volkswagen Passat B8