Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 (157) - Silnik

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~wizz36
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Ma bardzo dobre osiągi przy umiarkowanym spalaniu. Wysoką kulturę pracy. Ciągnie od dołu równomiernie, nawet powyżej 5000 obrotów. Przyspieszenie i elastyczność są bardzo dobre. Ma fajne brzmienie. Porównując go z 1.4 tsi 140 km z Octavii III, którą wcześniej jeździłem, mogę zwrócić uwagę na inną charakterystykę rozłożenia mocy. Silnik 1.4 tsi, ale w lżejszym samochodzie, był bardzo zrywny od dołu ale już...
4,0
~Kris710
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
Silnik jest dynamiczny bez wątpienia. Jeżdżąc wcześniej Insignią nie doświadczałem nigdy takich przeciążeń podczas przyspieszania. Również prędkość określana jako autostradowa jest dużo większa, niż przepisy na to zezwalają. Jednak porównując Paska z Superbem ze 170 końmi pod maską mam wrażenie, że gdzieś ten wigor znikł. Przecież tutaj powinna być widoczna przewaga w kombinacji większej mocy i mniejszej wagi, a nie jest w ogóle. Mimo to, auto...
5,0
~Paweł1978
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW
190 km, skrzynia automatyczna dsg, czego chcieć wiecej ? Passat nie ma problemu z innymi uczestnikami na drodze w sprincie od świateł do świateł. Silnik jest bardzo elastyczny, ciągnie cały czas. Zastanawiałem sie nad wersja 240 km, ale tamten to diabeł, a ten na polskie drogi w zupełności wystarcza. Czuje różnice między obecnym passatem, a poprzednią wersją b7 ze słabszym o 20km silnikiem. Na autostradzie niemieckiej zmierzone ponad 240 km/h,...
5,0
~Mariusz Olsztyn
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW
Silnik przez znafców oceniany jako silnik od kosiarki. Moze jest małej pojemnosci ale na prawdę radzi sobie przyzwoicie z tym autem. Sprint do setki ponizej 9 s, nigdy nie mialem problemow z wyprzedzaniem, nawet jeżdzac w pełnym składzie. Najwieksza jego zaleta? Spalanie, jest mega oszczędny. U mnie długookresowo to 6.8 l, jazda mieszana. System ACT ani ziębi ani grzeje, jest bo jest, działa niezauważalnie. Wysoka kultura pracy, cichy, zero...
5,0
~Mariusz Olsztyn
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW
Silnik przez znafców oceniany jako silnik od kosiarki. Moze jest małej pojemnosci ale na prawdę radzi sobie przyzwoicie z tym autem. Sprint do setki ponizej 9 s, nigdy nie mialem problemow z wyprzedzaniem, nawet jeżdzac w pełnym składzie. Najwieksza jego zaleta? Spalanie, jest mega oszczędny. U mnie długookresowo to 6.8 l, jazda mieszana. System ACT ani ziębi ani grzeje, jest bo jest, działa niezauważalnie. Wysoka kultura pracy, cichy, zero...
5,0
~aprox99
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Silnik 150KM jest w zupełności wystarczający.Stojąc na światłach go nie słychać,jedynie przy wypalaniu DPF trochę chodzi jak starszy diesel.Nigdy nie miałem auta które tak mało paliło, Trasa 1000 km do Niemiec ,zużycie pomiędzy 130-!40 km/h około 5,1 L.Fajnie wchodzi na obroty i jest cichy wbrew wielu opiniom.Nie wiem czy bierze olej ,bo na razie nie. Kiedyś geneowano z 2L 75 koni i nikt nie mekał,teraz mają po 200 i ciągle mało.Czyste 5 gwiazdek
5,0
~Michał
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Silnik 1.8 tsi naprawdę jest wystarczający. Jezeli potrzeba dynamika jest naprawdę dobra. Przy tym silnik jest bardzo kulturalny. Przy spokojnej jeździe praktycznie niesłyszalny, dopiero przy mocnym przyspieszaniu słychać jego pracę ale jest przyjemna. Przy tym wszystkim potrafi być oszczędny. Jeżdżąc ecodrivingiem spalanie średnie w mieście u mnie wynosi 8 litrów. Uważam że to bardzo poprawny wynik. Na tą chwilę po ponad 60 tyś bezawaryjnie
5,0
~Bartosz
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW
Perfekcja . Można to brać bez obaw i nie słuchajcie mechaników żyjących z naprawy pierwszych tsi. Od 2014 to już inne silniki. Pasek rozrządu, auto nie pali oleju, niskie spalanie i mała masa silnika. Act działa bardzo dobrze lecz polecam wymiany oleju co 15 tys km. Bardzo cicha praca i dobre osiągi przy 100km/h mamy niskie obroty silnika jak w dieslu. Dobra robota brawa dla inżynierów i polecam ludziom którzy nie szukają problemów i nie...
5,0
~mdki
Volkswagen Passat B8
Alltrack 2.0 TDI 190KM 140kW
Silnik jak na diesla bardzo cichy, dynamiczny i oszczędny, chociaż wyraźnie bardziej paliwożerny, niż wersje przód napęd z manualem. To jednak typowa przypadłość większości samochodów, a nie tylko Passata. 4x4 i automat robią robotę, ale powodują wyższe spalanie. Miałem ten sam napęd w Superbie i na podstawie swoich obserwacji, jak również opinii znajomego z ASO VW, uważam silnik za bardzo dopracowany i niezawodny.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
6,4
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Przyjemniaczek
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI 150KM 110kW
Bardzo przyjemny w użytkowaniu dizelek. W trasie bardzo oszczędny (przy 90km/h dało się zejść poniżej 4,5l/100km), w razie potrzeby, jak to tdi, ładnie ciągnący po pierwszej chwili zaspania turbiny. Niestety, w porównaniu z ea189 z b7, ten jest dużo głośniejszy (co jest prawdopodobnie winą karoserii), ale też dużo bardziej irytujący w swoim dźwięku (kojarzył mi się z klekotaniem zaworów w dużym fiacie).
Volkswagen Passat B8