Szukaj

Lista ocen Volkswagen Touareg I (94) - Silnik

Na liście zabraknie 62 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~dend
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Silnik, no cóż można by powiedzieć poezja, Wielki Mocny, wyrywa drzewa z korzeniami ale bardzo awaryjny i kosmicznie drogi w utrzymaniu, w zasadzie każda operacja wymaga wyjęcia silnika. Na te czasy osiągi silnika do pojemności skokowej jaki ilości cylindrów to porażka. No i spalanie 17 litrów w mieście- jazda dynamiczna. Proszę mi nie mówić, że skoro nie stać mnie na paliwo i na utrzymanie takiego auta to po co je kupowałem. Tu nie chodzi...
5,0
~Robert
Volkswagen Touareg I
SUV 3.2 i V6 24V 220KM 162kW
Posiadany przeze mnie silnik to 3,2 L 220 KM kupiłem go z przebiegiem 150.000 km aktualnie licznik wybił 250.000 km. Od samego początku zainstalowałem LPG i cały przebieg odbywał się na gazie. Pomimo paliwożerności koszt 100 km = 29 zł (aktualna cena gazu 1,8 zł). Silnik pracuje z tym przebiegiem wzorowo. Od przegladu do przeglądu olej uzupełniam w ilości 0,5l praktycznie brak ubytków. Praca przez cały czas równa. Silnik idealnie nadaje się do...
5,0
~Gizmo
Volkswagen Touareg I
SUV 3.0 TDI 240KM 177kW
Silnik bardzo przyjemny, największy plus tego auta - duży moment obrotowy, zachęca do spokojnej jazdy na niskich obrotach, ale pod nogą zawsze ma się ogromną rezerwę mocy. Najlepszy dźwięk (bulgoczący wydech przy wysokich obrotach) w tym segmencie, czyli BMW X5, Mercedes ML z trzylitrowymi dieslami. W ciągu ostatnich 3 lat były wymieniane jakieś części 2 czy trzy razy (kolektor dolotowy i chyba kierownica powietrza), ale silnik 3.0 TDI to...
4,0
~maykel
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
700 Nm i ponad 300 koni robiło wrażenie zwłaszcza jeżeli chodziło o wyprzedzanie, czy holowanie czegokolwiek. Na drugim końcu skali niestety znajduje się kultura pracy silnika, czy bezawaryjność. Spalanie jak na auto ważące prawie 2,5 tony i 5 litrów pod maska określił bym za przeciętne. 12-13 litrów na trasie, bywało tez 16 litrów. W mieście 16-19 a bywało i 25. nie wiem jak to robią niektórzy ze potrafią zejść do 10. Nie jeździłem jak...
5,0
~KAMIL
Volkswagen Touareg I
SUV 3.0 TDI 225KM 165kW
POLECAM , POLECAM .........Jest to najlepszy kompromis jeśli chodzi o moc i spalanie/ moc 225 km to idealny motoer do tej budy, 2,5 tdi to silnik dla dziadków którzy nie czerpia zadnej przyjemności z jazdy. 5,0 tdi to juz lekka przesada , piekne brzmkienie i moment obrotowy ale spalanie na poziomie 17 l/100km , wolałbym kupic bęzyne 4,2v8 osiagi porównywalne co w 5,0tdi i spalanie takie samo. silnik 3,0 tdi to idealna jednostka / sprawdzona...
2,0
~zack
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
174 konie przy takiej masie nie powalają na kolana. Samochód jest ospały a próby wyciśnięcia z niego jakiejkolwiek dynamiki kończą się zużyciem paliwa powyżej 15 ltr/100 Silnik z rozrządem opartym na kołach zębatych o mała katastrofa. Tak głośnego i brzydko pracującego motoru dawno nie słyszałem. Głośno w środku i na zewnątrz. Porównując do np Volvo XC90 z rzędową 5-tką 2.4 to niebo a ziemia. Oczywiście na korzyść szwedzkiej marki.
3,0
~Turek
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
Minusy: Nikasil zamiast tulei cylindrów. Brudzący się EGR Kolektor wydechowy pęka Potrafi płyn chłodniczy przeciekać do oleju Pompowtrysk wrabia gniazda w głowicy Wałek rozrządu się wyciera i popychacze Potrafi olej napędowy przeciekać do oleju silnikowego Głośny, itd Plusy: Rozrząd na trybach Montaż kolektorów Montaż turbosprężarki Brak pasków Dobry dostęp do podzespołów ale do napięcia rozrządu już gorzej.
5,0
~Hrabiadawidek
Volkswagen Touareg I
SUV 3.0 TDI 225KM 165kW
Super dynamiczny spalanie w trasie 9 litrów miasto 13 przy normalnej jeździe zaznaczam .rozrząd oryginalny 340 tyś nie wymieniany nic nie słychać łańcuchów (to jest to o czym mówiłem Panie 200 tyś przejechanie i łańcuch słychać, nie Panie Pan ma ok 500 tyś skręcone na 200 tyś i wtedy ok zgadzam się rozrząd do wymiany koszt realny ok 5 tyś na chwilę obecną 2021 rok poza aso oczywiście oleju nic od wymiany nie bierze .
5,0
~romburak
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
Najlepsza rzecz w tym aucie. Silnik nie posiada żadnych pasków klinowych ani też łańcuchów rozrządu, oparty jest na kołach zębatych jak w samochodach ciężarowych stąd praktycznie nie jest potrzebny żaden serwis do drogich wymian - przy umiejętnym użytkowaniu tylko wymiana płynów i filtrów. Po za tym dobrze radzi sobie z masą auta. W niektórych V6 TDI występują wady napinacza łańcucha rozrządu. Dobre spalanie.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Touareg I
Średni koszt przejechania 100 km
38,67 zł
13,7
l/100km
24,4
l/100km
19,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~rafaello2007
Volkswagen Touareg I
SUV 3.2 i V6 24V 220KM 162kW
Witam. Jak ktoś pragnie to coś to grubo niech się zastanowi. Padające mosty, padająca podpora wału, łożyska po prostu tragedia. A załamka będzie jak padnie sterownik skrzyni. 5 tys nie wystarczy. Przy tym makabryczne spalanie. Tylko gaz ratuje. Nie polecam, chyba że niekończący się dostęp do gotówki. Wykończenie z początków produkcji masakra, wycierające się plastki. Niemcy to shit. Wracam do toyoty.
Volkswagen Touareg I