Szukaj

Lista ocen Volkswagen Touareg I (76) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~boratek
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
Doskonale się prowadzi na asfalcie to typowo sportowy czoł takie sprawia wrażenie ( pneumatyk) szczególnie w pozycji sport auto się obniża i usztywnia prowadzi sie jak dobry samochód sportowy. Przy pneumacie należy się liczyć z liczymi awariami. U mnie padł kompresor standard w touaregu cayennie i Q7. Wymiana szybka ale koszt to około 2000 zł za nowy ( w serwisie drożej )Liczyć się jeszcze musimy z awariami mieców pneumatycznych. W terenie...
3,0
~jarema
Volkswagen Touareg I
SUV 3.0 TDI 225KM 165kW
Auto dobrze sie trzyma na mokrej i suchej drodze dzieki . szerokiemu rozstawu kól i niskiemu nadwoziu i dużej masie auto pewnie sie prowadzi. Gorzej z zawieseniem pneumatycznym . Tak naprawdę człowiek nie wie co zrobić z tym autem jak przyjdzie zima - czy oddać do serwisu czy do garażu. Ta uwaga też dotyczy porche i audi Q7 na tej samej bazie mimo lepszych plastików i obić. Nie jest to dobrze dopracowane w moich domysłąch procesor...
5,0
~KAMIL
Volkswagen Touareg I
SUV 3.0 TDI 225KM 165kW
MAM AUTO Z PAKIETEM SPOTR, COMFORT, AUTO I PNEUMATYCZNYM ZAWIESZENIEM. COŚ PIEKNEGO NA COMFORCIE JAZDA PORÓWNYWALNA DO S-KLASE Z 2001R. MOŻLIWOŚC PRZEŁĄCZENIA NA SPORT NADAJE SYLWETCE AUTA SPORTOWEGO CHARAKTERU I POKONYWANIE ZAKRETÓW NA TORZE JEST PORÓWNYWALNE DO JAZDY SUBARU CZY WYSOKIEJ KLASY LANCEREM. JESZCZ JEDNO NIE BUJCIE SIĘ PNEUMATYKI , JEST TO SUPER SPRAWA, AUTO OD NAJMNIEJSZEGO POZIOMU MOŻNA PODNIEŚĆ O OK. 40 CM DO GÓRY SUPER EFEKT...
5,0
~Robert
Volkswagen Touareg I
SUV 3.2 i V6 24V 220KM 162kW
Wysokiej jakości. Miałem obawy przed pneumatycznym zawieszeniem ale na przestrzeni 100 tys km nic się nie zepsuło. A zazwyczaj są to drobne usterki typu zaworek. po trzech latach użytkowania na stacji diagnostycznej stwierdzono jedynie że trzeba dopompować powietrza w oponach. Zaznaczyć jednak należy że 90% przebiegów jest po asfaltach a nie w ciężkim terenie. Po prostu zwykłe polskie dziury w drodze, których w tym samochodzie się nie czuje.
5,0
~ajw3.wp.pl
Volkswagen Touareg I
SUV 3.2 i V6 24V 241KM 177kW
Jak na SUV\'a całkiem miła niespodzianka i przy koleinach, i buldach. Nie oczekiwałem wielkich wyczynów, ale rolę swoja doskonale spełnia. Zachowuje się niezwykle poprawnie, choc teren nie był nigdy wymagający. Do istnych szaleństw i ryzykownej jazdy mam inne flagowe. Ale proszę mi wierzyć, to nie jest typowy SUV, to pogranicze z aut terenowych bardziej, bo potrafi zdecydowanie więcej niż typowe miejskie SUV, typu jakies tam Rav\'ki itd. To...
4,0
~Pentuer
Volkswagen Touareg I
SUV 3.6 V6 FSI 280KM 206kW
Zawieszenie standardowe (nie pneumatyczne). Na drodze bez zarzutu, jechało się przyjemnie. W terenie nieco za miękkie bo samochodem huśtało. Jeśli chodzi o jazdę w terenie, układ 4x4 działa sprawnie. Jedyny kłopot jaki miałem to utknięcie w luźnym, suchym piasku na plaży. Jestem niedoświadczonym kierowcą więc mogł to być błąd w sztuce. Po użyciu reduktora, byłem w stanie wyjechać po chwili samodzielnie.
5,0
~romburak
Volkswagen Touareg I
SUV 2.5 R5 TDI 174KM 128kW
Nie polecam nikomu zjeżdzać z asfaltu. Dwa razy pojechałem w teren i dwa razy wróciłem na nogach. Problem jest z wyjechaniem pod lekką mokrą trawiastą górkę. Bez blokady mechanizmu i wyciągarki jest duże ryzyko utopienia się gdzieś oraz zniszczenia samochodu. Natomiast na drodze jest twardy, dobrze się trzyma jezdni, w zimie rewelacja. Nie czuć dziur tak bardzo jak w osobówkach.
5,0
~Mimick
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, kontrola trakcji działa zadowalająco. Nie jest to jednak auto terenowe, choć w cięższych warunkach radzi sobie nieźle. Pneumatyczne zawieszenie jest dość dużym atutem, choć na polskie warunki tryb comfort jest wciąż nieco twardy, jendak tryb sportowy świetnie nadaje się w trasę.
5,0
~tomek
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Auto tak się trzyma drogi, że głowa boli. Można wjeżdżac w zakręty z ogromnymi prędkościami i klei się strasznie. Jeszcze przy zawieszeniu pneumatyczym, obniżam, utwardzam i coś pieknego. Zaczeło coś mi stukac po zjeżdżaniu z hopek :/ Luzów nigdzie nie ma, niewiadomo który element wymienić :/ Narazie bede tak jeździł.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Touareg I
Średni koszt przejechania 100 km
38,67 zł
13,7
l/100km
24,4
l/100km
19,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~maykel
Volkswagen Touareg I
SUV 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
Pneumatyczne zawieszenie z możliwością regulacji prześwitu i twardości dawało przyzwoity komfort jazdy. Słyszałem że w niektórych wersjach są problemy ze szczelnością miechów, u mnie na szczęście nie było takich problemów. Bywało natomiast że podczas duzych mrozów sprężarka non stop chodziła przez 5 min
Volkswagen Touareg I