Szukaj

Lista ocen Volvo 440 (116) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 98 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~nienazwany
Volvo 440
Hatchback 1.9 TD 90KM 66kW
Samochód jest głośny i nawet przy niskich prędkościach doskonale słychać silnik. Niestety, niska masa pojazdu musiała się skądś wziąć - wyciszenie jest bardzo skromne i ogranicza się do stosunkowo cienkich, gumowo-piankowych mat. Natomiast drzwi są prawie w ogóle nie wygłuszone(!). Również nadkola pozostawiają wiele do życzenia - całkowity brak wygłuszenia powoduje, że małe kamyczki okrutnie dudnią w blachę. W kwestii wyciszenia...
3,0
~Raban
Volvo 440
Hatchback 1.9 TD 90KM 66kW
Wyciszenie to bolączka! Puka wszystko, kazdy plastyk, podsufitka, tylna klapa, już próbowałem to jakoś powyciszać ale chyba się nie da! Kolega ma Volvo 1,8 + gaz i to samo! Już te starsze Volva tak mają, że te platyki dają sie we znaki! Jest jeden duży plus przy od 80 km/h nie można poznać czy silnik to diesel czy benzyna! Szumy powietrza nie są duże jak na tekiego kanta, ale te plastyki--------oj szwedzkie plastyki to są prawdziwe plastyki!...
5,0
~Seba440t2 GG:500241
Volvo 440
Hatchback 1.7 Turbo 120KM 88kW
Powiem tak gdy urwał mi się tylny tłumik i przez jakiś czas jeżdziłem bez jakiś tydzień to samochod wcale nie był głośniejszy powiem wrecz ze byłó to coś na poziomie sportowego wydechu, dużą zasługa w tym przypadku jest turbina która bardzo dobrze wycisza prace silnika oraz katalizator. A po przekroczeniu 4 tys. obrotow az do odciecia (6tys.) silnik dosłownie ryczy jak prawdziwy potwór i strzela jak maszyna pokroju WRC ;p śmieszne ale prawdziwe.
4,0
~mikilys
Volvo 440
Hatchback 1.6 i 82KM 60kW
Na polskich drogach nie ma cichego auta, chyba, że z zawieszeniem hydropneumatycznym. Ale jak takie padnie to kaplica. Wystarczy jednak kupić dobre (w cale nie drogie, bo testowałem różne i padło w końcu na firmę Magnum) amortyzatory i sprężyny (tu wzmocnione od firmy Hard). Przód od 6 lat niezmieniany a nadal w stanie idealnym.
4,0
~rado
Volvo 440
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Fajnie, w środku jest cicho, ale denerwuje mnie jedna rzecz - nie da się jeździć z nawet uchyloną szybą szybciej niż 100 km/h. Hałas przy 130 km/h jest taki jakby F-16 startowało z lotniskowca. Generalnie kolega, który jeździł Espero, a teraz ma Golfa IV wsiadł i pierwsze co powiedział - "ale tu cicho i spokojnie".
4,0
~orlow69@gmail.com
Volvo 440
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Narzekać nie można. Przy 120-130 można się poczuć jak na statku morskim: ze wszystkich możliwych szczelin przedostaje się wiatr. Ale prawda jest taka że mało kiedy się jedzie te 130. Głośność silnika przeciętna. Nie można się przyczepić. Przy 80 na godzine można normalnie rozmawiać.
2,0
~Tadeusz
Volvo 440
Hatchback 1.8 90KM 66kW
W tym samochodzie coś ciągle buczy, trzeszczy lub stuka!!!!. Jak nie silnik przy pewnych prędkościach obrotowych to zawieszenie a jeżeli chodzi o elementy wykończenia to na dziurach podgłaszam radio bo mnie strasznie wk.... hałas jaki powoduje ich drżenie!!!!!!!
3,0
~mpderrick1970@interia.pl
Volvo 440
Hatchback 2.0 109KM 80kW
I tu Volvo się nie postarało. Jakość plastików ok ale już sam montaż pozostawia dużo do życzenia / deska rozdzielcza lubi się odzywać szczególnie przy hamowaniu silnikiem, pękają zaczepy w tylnej półce Jednak przy odrobinie chęci można to samemu dopracować.
4,0
~valdi0707
Volvo 440
Hatchback 1.6 i 82KM 60kW
Przy spokojniej jeździe jest cichy, słychać tylko miły pomruk silnika, przy większych prędkościach słychać szum powietrza gdyż volvo posiada \"kanciastą\" aerodynamikę, jeżeli wciśniemy gaz do dechy usłyszymy wewnątrz niezły ryk silnika.
Dziennik kosztów dla Volvo 440
Średni koszt przejechania 100 km
30,50 zł
7,9
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Peps
Volvo 440
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Ogolnie kiepsko.Tu daje sie we znaki wiek samochodu i jego troche kanciasta karoseria.Przy predkosciach do 100km/h znacznie slychac silnik a powyzej 100km/h halas powodowany przez oplywajace powietrze staje sie nie do zniesienia na dluzszej trasie.
Volvo 440