Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V40 I

Zenek, 12 lat temu
Silnik 2.0 T 160KM 118kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 157 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Fantastyczny moment. Dobra elestycznośc . Może zaskoczyć, bo niepozornie wygląda.a tu 100kmh w około 8 sek i max rzędu 220km/h
5,0
Całokształt
Doskonale pod każdym wzgledem. Fantastycznie się jeździ, nic się nie psuje. Wszystko działa. Ogólnie - tego oczekuję od samochodu
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2.0 z turbiną ma bardzo przyjemną charakterystykę. Od okołóo 2tys obr dostępny wysoki moment aż do max obrotów umozliwia jazdę bezstresową, zarówno łagodną jak i agresywną
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, biegi wchodzą dobrze, drogi dość krótkie. Ogólnie oceniam na 5, lepsza niż \"francuskie\".
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie sprężyste, na nasze drogi momentami dośc sztywne ale nie mogę narzekać. Samochód doskonale trzyma się drogi, ma się poczucie bezpieczeństwa zarówno na prostej jak i w zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra we wszystkich kierunkach. Nie widzę problemu.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i łatwe w obsłudze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze! Samochód błyskawicznie się nagrzewa, równie szybko chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kirwocy i pasażera z przodu absolutnie wystarczająco. Nieco gorzej z tyłu. Jestem wysoki (190cm)i przy moim przesunięciu fotela z amną nie zmiesci się wyższa osoba (tak powyżej 180cm) a i niższa ma średni komfort.
4,0
Wyciszenie
Bardzo cicho do prędkości rzędu 110-140km. Trochę słychac silnik na biegach 1-3. Na 4 i 5 zdecydowanie cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Turbo aby żyć musi pić :). W mieście zależnie od cięzkości nogi od 10 do 14 l/100km. W trasie także samo od 7 do 12 ;). Dużo dobrych zamienników i kilka znających się wrsztatów nieautoryzowanych pozwalają utrzymać koszty na rozsądnym poziomie. Przykład: wymiana rozrządu, wszystkich filtrów, oleju, świec plus przegląd samochodu dodatkowo wymiana rurki olejowej turbiny -1400zł (części, olej, dolewki płynów plus robocizna)
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonale. Ten rocznik kosztuje od 8tys zł w górę. Ja dałem 9 i nie żałuję. Jak na 13 letni samochód - moim zdaniem rewelacja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
9,6
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V40 I