Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V40 I

RobertDW, 11 lat temu
Silnik 2.0 T 160KM 118kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 300 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zaskoczyło mnie pozytywnie spalanie paliwa
5,0
Całokształt
Auto ma jedną podstawową wadę! Brak 6 biegu przez spalanie przy prędkości 150 wynosi 12 litrów. Bardzo uciążliwe o spalaniu przy 200 lepiej nie mówić gdy jest to 5000 obrotów.. Po mieście nie zamulając około 9-10 litrów trasa przy 110 8 przy 100, 7 litrów. Raz udało mi się uzyskać efekt 6 litrów jadąc na 5 biegu 90 km ale nie po to się kupuje 2.0 Turbo. Warto zaznaczyć, że turbina w tym aucie lubi być naładowana czyli trzymamy przez kilka sekund równo na obrotach 2,500 i gaz :) auto dostaje mega kopa - przy wyprzedzeniu rewelacja.. Części, jeżeli ktoś wam mówi, że utrzymanie v40 jest drogie to albo jest kretynem albo nie jeździł tym autem. Rozrząd + pompa wody + robocizna = 650zł. Przednie amory kayaba + drązki itd całe przednie zawieszenie niemieckiej jakości na 50 tyś km 800zł !!! Za zawieche do passata przednią zapłaciłem 1400zł !! Komfort i jakość materiałów w stosunku do passata to rols materiały są świetnej jakości dużo dużo lepsze niż w pasku.. Blacha no nei ma co ukrywać zaprawki obowiązkowe brak ocynku.. Awaryjność: BRAK i to jest chyba najważniejsze.. Zrobiłem tym autem 100 tyś km jestem hmm kto to wie.. 4 właścicielem? A auto ma przejechane 300,000 km a ile naprawdę? Może 2 razy tyle.. Silnik tak jak ludzie piszą lubiii i to bardzo olej - zależy od jazdy przy hardcorowej spali nawet 1l albo więcej na 1000 km przy spokojnej 0,3 na 1000 km ale zawsze weźmie - nie wierzcie w bajki sprzedających ( sprawdzona informacja w aso itp ) Skrzynia rewelacyjna, sonda lambda itd brak problemów. W pasku miałem z sondą problemy.. Podwozie chyba ocynkowane, ponieważ poza tłumikiem nawet kropeczki rdzy. Ogólnie solidne, nie psujące się auto, szybkie w dobrej cenie. WAŻNE: jeżeli zabraknie benzyny i auto stanie zalej możliwie najlepszą benzynę najlepiej 100 okt na shellu i daj mu jeden dzień na dojście do siebie - naprawdę pilnujcie aby do tego nie doszło, pompa jest bardzo wrażliwa. PS. jest jeszcze jeden ważny aspekt, w tym chorym kraju każdy ocenia Ciebie na podstawie auta, kierowcy volvo czy saaba z tym problemów nie mają..
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
9,6
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V40 I