Szukaj

Informacje o Opel Insignia II

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Klasa średnia
Pomimo że Opel Insignia II, po raz pierwszy zaprezentowany na wystawie samochodowej w Genewie w 2017 r., został zaprojektowany, tak jak w przypadku poprzednika, przez tych samych stylistów – Marka Adamsa i Malcoma Warda, to stylistycznie został dogłębnie przeprojektowany. Jest to pierwszy samochód w katalogu niemieckiej marki zaprojektowany według nowej linii wytyczonej przez koncepcyjny Monza Concept – sportowy prototyp z roku 2013. Model powstał na nowej platformie podłogowej GM E2XX Platform, podobnie jak m.in. Chevrolet Malibu dziewiątej generacji. W ofercie znajdziemy wersje liftback oraz kombi, a na niektórych rynkach (m.in. w Chinach) także odmianę sedan.
czytaj więcej
Powagosław

Użytkownicy flotowych samochodów zacierają ręce, bowiem Opel przygotował dla nich coś naprawdę efektownego. W tej klasie jeszcze nigdy nie wyglądał tak bardzo premium.

~Powagosław
Luzacjusz

Mazda i Volvo. Te dwie marki zrobiły w ostatnich latach tyle dla designu eleganckich, ale przy tym dynamicznych limuzyn, ile Twoja żona robi każdego dnia, żebyś nie chodził do pracy w pogniecionej koszuli. Nowa Insignia czerpie z tego dorobku garściami. Ale kreatywnie.

~Luzacjusz

Oceny Opel Insignia II

Liczba ocen: 92
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,6
~Forek
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 210KM 154kW
Daje dwie gwiazdki. Ten samochód jest beznadziejny, serio. Może i jest faktycznie przestronny w środku, i połyka autostrady dość sprawny, tak do ogólnego manewrowania tym samochodem to mordęga. Niezwrotny (a miałem już samochód tej wielkości i niebo a ziemia) Co chwile zastanawianie się czy się DPF nie wypala, co chwile jakieś błędy, co chwilę problemy z ADblue. Generalnie porażka, a samochód jak na 210 koni strasznie mułowaty, no i spalanie bardzo duże jak na diesla, obecnie mam benzynę, ta sama waga ale w SUVie i spalanie sporo mniejsze
4,8
~Waldi
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Mam wersję Elite OPC z Full dodatkami oprócz 4x4. Auto komfortowe, wygodne w trasie i mieście. Silnik i 170 KM i 400nm jest wystarczająco dynamiczne z 8 stopniowym automatem. Super. Jedynie zużycie ON w mieście na krótkich trasach to 11 l. W trasie natomiast 6.0-6.5 przy 120-140 km/h z włączoną klimą. Zawieszenie flex-ride jest genialne i w poprzedniej Insigni wytrzymało mi 210.000km cena jednego to ok 1700zł z wymianą. Jednak w normalnym zawieszeniu musiałbym już 2 x wymienić szystkie amortyzatory.
4,6
~kspr
Opel Insignia II
Sports Tourer Facelifting 2.0 Turbo 200KM 147kW
Użytkuję samochód niespełna rok, przez który zrobiłem prawie 20000km. Brak awarii w przypadku nowego samochodu nie jest zadnym zaskoczeniem, ogólnie jestem bardzo zadowolony z samochodu, zwłaszcza jego właściwości jezdnych, dynamicznego silnika i bezproblemowej skrzyni biegów. Zastrzeżenia mogę mieć do przestronności wewnątrz, gdzie nie sposób zmieścić trzy foteliki, a po montażu dwóch na tylnej kanapie pośrodku pozostaje jedynie dla dziecka czy bardzo drobnej osoby, jednak zdaję sobie sprawe, że to nie rodzinny van (którego też posiadamy), a nadwozie typu kombi przeznaczone dla innej grupy docelowej.

Raporty spalania Opel Insignia II

Liczba raportów: 162
Åšrednie spalanie dla Opel Insignia II
5,9 – 11,3
l/100 km
5,0 – 9,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW
Auto które zmieniło moje podejście do opla, silnika benzynowego i silnika 3 cylindrowego (3 powody dla których jeszcze 2 lata temu nie jeździłbym takim autem). Średnie spalanie to 7,6, natomiast benzyna nauczyła mnie cenić ciszę w aucie i jeździć płynnie. 6,3 to rzeczywisty wynik przy dystrybutorze (od odcięcia pisotelu do ocięcia) z trasy Wrocław Koszalin i z powrotem - fak było ciepło, ale przy silniku turbo to wcale nie musi oznaczać oszczedności - jazda na tempomacie 130 km/h - średnio przy 140 teraz spala mi 7,2 - 7,5 w zalezności od siły i kierunku wiatru. Teraz mam delemat bo zbliża się przesiadka na coś innego i bardzo poważnie rozważam insignię z minimalnym przebiegiem, ale w benzynie - do zagazowania, ew. passeratti 2,0 tsi też z uszlachetnieniem. Naprawdę bardzo fajne auto (a wyjeździłem kilka mondków, avensisa, mazdę 6 ) i gdyby nie brak skuteczenego wyciszenia nadkoli byłoby prawie idealne - a INTELILUX to już w ogóle klasa sama w sobie.
9,7
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW
Rozczarowanie. Przede wszystkim brakiem jakiejkolwiek logiki. Auto bardzo źle się czuje w mieście. W zasadzie każde przyspieszenie, zwłaszcza od zera, kosztuje kanistry benzyny. W mieście, w centrum, czy w zatłoczonych uliczkach, auto bez problemu spala 14 litrów przy tak oszczędnej jeździe jak to tylko możliwe. Na autostradzie prędkość powyżej 115-120 km/h również oznacza duże spalanie. Przepisowa jazda autostradą (140 km/h) na tempomacie, bez pasażerów i z bagażem ważącym max 60 kg oznacza spalanie rzędu 9,5-10 litrów. W trybie mieszanym zejście poniżej 9 litrów, przy jeździe zgodnej z ograniczeniem prędkości graniczy z cudem. Auto ma dynamikę, zwłaszcza podczas wyprzedzania, ale start z miejsca nie porywa. Półtora litra silnika na benzynę dla auta o długości niemal 5 metrów robią swoje. System start stop, hamowanie silnikiem (na automacie), tempomat - nie pomagają. Sensowny zakres prędkości na tempomacie, gdy auto jest rzeczywiście oszczędne to 60-95 km/h. Koniecznie na tempomacie. Wtedy można osiągnąć 6 litrów. Ale 2-3 wyprzedzenia, nagle roboty drogowe, złapały światła - już mamy 7,5 litrów. Wjechaliśmy do miasta, kilka świateł i do domu dojeżdżamy z wynikiem oscylującym w rejonie 8,5 litrów. Podróż do marketu w 3 km od domu, zaledwie 4 skrzyżowania i dwa światła to spalanie na poziomie 14 litrów, delikatnie obchodząc się z pedałem gazu... Eco mode, start stop, auto wyprodukowane w 2019 roku. I gdzie tu dbanie o naszą planetę? Nie wspomnę o kieszeni:)
12,9
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW
Jazda głównie miasto (Kraków), przy lekkim muskaniu pedału gazu potrafi zjechać do 11.3 l w trybie Tur ale tylko w wyjątkowych sytuacjach. Miasto jazda zgodnie z przepisami +- 10% tak jak w raporcie 12.4 minimum. Autostrady w przedziale od 140 -160 km/h i Krajówki około 100 km/h i kick down w momencie wyprzedzania przy dodatkowym pasie. Średnio 12 l z groszami. Auto cholernie płynnie przyśpiesza (8 stopniowa skrzynia) nie ma szarpnięć i wgniatania w fotel podczas przyśpieszania, podczas wyprzedzania dwóch samochodów jadących 90 km/h i zakończeniu manewru nagle pojawia się 170 na liczniku :D. Skrzynia jest obłędna tylko trzeba się jaj nauczyć i być zdecydowanym. W monecie rozpoczęcia wyprzedzania nie można lekko nacisnąć gazu a potem kickdowna ponieważ skrzynia zacznie lekką redukcję i za nim ją zakończy i dokona kolejnej tracimy czas. Natomiast w momencie jak pojawi się przestrzeń do wyprzedzania i od razu depniemy reaguje prawie natychmiastowo. Przy szybkim wchodzeniu w zakręt auto zachowuje się jak przyklejone.

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 7
Koło dwumasowe
  • Opel Insignia II
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 160 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 3
Jeżdżę insignia głównie autostrada do Niemiec. To auto jest tak delikatne ze juz nie mam na nie siły by ją naprawiać . Co dwa -trzy tygodnie coś się psuje .Do tej pory wymieniony dość wcześnie cały rozrzad alternator kompletne sprzeglo pedal gazu , dwa razy sonda lambda i ciągle jakieś błędy wyskakują. Kupując to auto sugerowałem się stara wersja która nigdy mnie nie zawiodła, a która przejechałem pół miliona kilometrow.Brakuje mi już się i finansów dlatego szybciutko będę sprzedawał.
Potenjometr pedalu gazu
  • Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 2
W mojej Insignii Grand Sport przy 135000 tys.padl potencjometr pedalu gazu.Podczas jazd auto wpadło w tryb awaryjny poprzez odczuwalne szarpniecie i zapalił się check engine i kontrolka stabilizacji jazdy , po czym auto jechało w trybie awaryjnym.Po wyłączeniu silnika auto wróciło do normalnej pracy ale pozostała kontrolka awarii pojazdu.Mialem taka przygodę juz trzy razy , jestem umówiony na wymianę na nowy , oczywiście tylko oryginal na rynku , koszt 650 zl + robocizna ( wymiana elektronicznego pedalu gazu ). Auto piekne sle naprawy drogie , fla mnie to droga zabawka zbudowanana tandetnych materialach .Twierdzę tak bo miałem wcześniej insignie A , ktora zrobiłem 500000 tys kilometrow i nigdy nic nie naprawiałem a ta piekna z drogimi problemami
2 komentarze
Rozrzad
  • Opel Insignia II Grand Sport
  • silnik
  • 125 tys. km
Przestroga dla właścicieli diesla , wymieniajcie szybciej rozrzad bo w moim opla rozpad się przy 125000 ,.Slyszalny grechor z pod maski , następstwie wyskoczył check engine i błąd w komputerze niezgodnosc walkow rozrzadu. Rolki plastikowe wytarte do zera , pasek wyciagniety o 2 cm , części tylko oryginalne na rynku , koszt czesci ok.2000 zl
Problem rozwiÄ…zany
6 komentarzy
Opel Insignia II