Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Opel Omega

Model należący do segmentu E (wyższa klasa średnia). Produkowany w latach 1986-2003 jako następca Opla Rekorda i Senatora. Swą nazwę odziedziczył po Oldsmobile’u Omedze (Oldsmobile również był marką GM). W 1987 roku model wygrał plebiscyt na Europejski Samochód Roku. Omega doczekała się dwóch generacji. Za jej następcę uważany jest Opel Signum produkowany od 2003 roku (po części również Vectra). Do 1994 roku w Wielkiej Brytanii Omegę sprzedawano jako Vauxhall Carlton, zaś w Brazylii oferowano ją pod szyldem Chevroleta.

Generacje Opel Omega

  • Wybierz generację: Opel Omega B (1994 - 2004)
    Opel Omega B

    Opel Omega B

    Debiut drugiej generacji Omegi (Omega B) przypadł na koniec 1993 roku. Rok później, po zniknięciu z rynku Senatora, model stał się flagowym samochodem niemieckiej marki. W porównaniu do swojego poprzednika, wyróżniała go dużo bardziej elegancka i nowoczesna...

    więcej o Opel Omega B

  • Wybierz generację: Opel Omega A (1984 - 1994)
    Opel Omega A

    Opel Omega A

    Pierwsza generacja Omegi zwana Omegą A weszła na rynek w 1986 roku zastępując w ofercie Opla model Rekord. Rok po debiucie wygrała głosowanie na Europejski Samochód Roku. Do zakończenia europejskiej produkcji w 1994 roku, w Wielkiej Brytanii Omegę A oferowano...

    więcej o Opel Omega A

Publikacje o Opel Omega

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Luksus za rozsądną cenę: Opel Omega B FL (1999-2003)

Audi, BMW, Opel, Mercedes i Volkswagen. Która marka zasługuje na tytuł najlepszej? Preferencje kierowców są zróżnicowane. Jeżeli poprosimy ich o wytypowanie najbardziej pożądanej niemieckiej marki, okaże się, że w większości przypadków Opel będzie... zamykał stawkę. Przeciętne notowania marki sprawiają,...

Opis techniczny Opel Omega B

Opel Omega B produkowany był do roku 2003 kiedy top Opel podjął decyzję o zaprzestaniu produkcji modelu. Do tej pory zdecydowana większość fanów tego właśnie modelu nie może wybaczyć tej decyzji kierownictwu koncernu.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora ...a na imię ma Lotus

Światła zmieniają się na zielone. 275/30 ZR 19 na tylnej osi próbują uwolnić się od dymu. Nie udaje się. Za sekundę jesteśmy na limicie prędkości w mieście i ciągle na pierwszym biegu. I cały czas zostawiamy kłęby dymu. Dwójka. Totalnie bez zmian. Na trójce zaczynasz odczuwać prawdziwy odlot. Ślady na...

Ryzykowna gra

Każda szanująca się marka ma w swojej ofercie pojazd klasy wyższej. Recepta na stworzenie takiego auta pozornie nie jest wcale trudna. Należy wziąć dużą bryłę metalu długości około 5 metrów, po czym nieco ją zmodyfikować względem elegancji i funkcjonalności.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Opel Omega

Społeczność kierowców Opel OmegaautoWcentrum - społeczność Opel Omega

najwyższe oktanyAuta - Opel Omega

Opel Omega 70,61

Opel Omega 16v 80,79

Opel Omega B 2.0 69,10

Opel Omega 81,62

Opel Omega 2,2 DTI DESIGN EDITI 74,00

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Opel Omega

Famul33 32,61

beegos 34,01

CbrRR 64,52

KULAWY 93,95

bercik11011 88,58

KrzysztofT 93,39

adam486 66,30

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Opel Omega

A w weekend się działo małe i większe mody LED
A w weekend się działo małe i większe mody LED LED ;) weekend piękny słoneczny to się owo porobiło LOGO na tylną klapę było tro...
Dwa lata!
Dwa lata! Dzisiaj mamy 28 czerwca, czyli minęły równe dwa lata odkąd mam Omcię. przebieg...
40 tys na gazie od założenia nowej instalacji w mojej Omce .
40 tys na gazie od założenia nowej instalacji w mojej Omce . Nie długo dosłownie za kilka dni ( mam urlop) zrobię 40000 km na lpg moją zaga...
ustawienie zbieżności i koszty związane z tym...i nie tylko
ustawienie zbieżności i koszty związane z tym...i nie tylko Ostatnio włożyłem trochę kasy w 19 - letnią Omegę po to żeby dawała radę na k...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Opel Omega

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Opel Omega
 

Najpopularniejsza wersja Opel Omega

Opel Omega

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Opel Omega
 

Opel Omega najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 HYBRID AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 HYBRID AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 267 212 zł 227 000 zł
Zyskujesz: 40 212 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Navara LE + SKÓRA Demonstracyjny Nissan Navara LE + SKÓRA
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 190KM, diesel.
Cena: 154 200 zł 109 900 zł
Zyskujesz: 44 300 zł Zobacz szczegóły »

Używane Opel Omega

Opel Omega
2.2 benzyna 144 KM
183 000 km, 2001
9 900 PLN
Opel Omega
2.0 benzyna 115 KM
86 000 km, 1992
1 950 PLN
Opel Omega
2.5 diesel
1995
3 100 PLN
Opel Omega
2.0 diesel 101 KM
280 000 km, 1998
4 200 PLN

Ocena auta Opel Omega

Wybrane opinie

Opel Omega Sedan 3.0 i V6 (211 KM)

Miałem już trzy omegi z różnymi silnikami (oprócz wielu innych aut), wiec mam pewne porównanie. Na pewno są lepsze samochody - jeździłem i BMW i Lexusem, ale ja zawsze uważałem omegę caravan za najładniejsze auto w swojej klasie i jedno z ładniejszych w ogóle (może pomijając wersję C). Jednak dopiero wersja 3-litrowa daje prawdziwą radość z jazdy. Caravan ma utwardzone zawieszenie, co znakomicie wpływa na właściwości jezdne, bez zauważalnego pogorszenia komfortu. Świetna elastyczność, cichy silnik, pewne prowadzenie nawet w ekstremalnych sytuacjach. Jedynie hamulce przy tych osiągach mogłyby być lepsze. Wersja 2,0 16V zdecydowanie zbyt mułowata i za głośna (warkotliwy silnik, szcególnie na wyższych obrotach), wypada blado nawet w porównaniu ze starym, sprawdzonym silnikiem 2,0 8V. Polecam wersje z klimatronikiem, w porównaniu z tradycyjną klimą - super, duża różnica, chociaż wyczuwalnie osłabia silnik w czasie upałów. Auto ogólnie niezawodne, ale przy dużej ilości elektroniki zdarzają się...

dodał: dragonbial@poczta.onet.pl
Opel Omega Kombi 2.5 i V6 (170 KM)

Jest to moja 3 Omega, pierwsza z silnikiem 2,0 była oszczedna w spalaniu (13,5w miescie 11trasa -gazu) ale mułowata, druga z motorem 2,5TDS combi w automacie, przed kupnem znajomi ostrzegali mnie przed tym motorem no i niestety nie był to niezawodny motor. Dopiero trzecia z motorem 2,5V6 B (nie kupię już innego auta jak 6 cylindrowe) to był strzał w dziesiątke 30 na godz. i można wrzucać 5 bieg, 170 Km wystarczy na naprawde sportową jazdę, po założeniu gazu nie stwierdziłem spadku mocy, ale dopiero druga instalacja działała super. Po pierwszym fachowcu auto spalało 23l gazu. Drugą założyłem w pełni wypasioną za 2300 zł i skończyły się problemy w mieście pali ok 17l a na trasie (120na godz.) 11,5l gazu, norma z tym motorem to 12,5 do 13l w mieście i 9 l na trasie (120na godz.) benzyny. Auta jest wypasione w prawie wszystko nie ma tylko nawigacji i samopoziomowania. Jedyny problem jaki spotykałem w Omegach to zamykanie z pilota, w każdym aucie pilot mi kaprysił. Nie będe się rozwodził o...

dodał: top@zdnet.com.pl
Opel Omega Kombi 2.0 i (115 KM)

Za pieniadze, które zapłaciłem za 6 letnie auto - to chyba trudno by kupić coś lepszego. Pakowne objętościowo i kilogramowo. Jeździ się tym doskonale, dobrze się trzyma drogi. Przy pierwszych kilometrach po zakupie można stracić poczucie prędkości. Przez 5 lat jazdy - kompletnie nic nie musiałem robić (poza sprawami związamymi z eksploatacją). Nie ma znaczenia czy zapalam go rano po 20 st. mrozie czy na gorąco - przebieg 185000 km, oczywiście po mrozie ciężko kręci - ale wystarczy dosłownie pół obrotu wałem. Ile pali ? Bardzo równa jazda ok.100 km/h na trasie 150 km - 6,4 do 6,8 l/100km . Przy normalnej jeździe w trasie 8 do 8,5 l/100km w mieście - bardzo różnie, jeśli średnia prędkość jest ok. 15 km/h to ile ma spalić - kilkanaście litrów ! Wstawiłem gaz - warto, niestety mała butla - bo w kole zapasowym ale w kombi nie ma innej możliwości. Doskonała jakość i wytrzymałość tapicerki - welur. Poza tym wszytskim padł regulator wysokości fotela kierowcy - to chyba jedyna usterka. Z ciekawostek:...

dodał: użytkownik 5
Opel Omega Kombi 3.2 V6 ECOTEC (218 KM)

świetny samochód rodzinny - świetne osiągi, można zadziwić różne "tuningowane" fury, tylny napęd jak ktoś lubi pojeździć to wie o czym mówię, bagażnik - przepastny i z dużą ładownością w odróżnieniu od niektórych konkurentów, niemiecka jakość niespecjalnie lubiana przez złodziei, dobre prowadzenie, dobry komfort, dużo miejsca w środku, możliwość odłączenia całego elektronicznego chłamu (za dwie stówki sprytni serwisanci założą nawet odpięcie abs-u) elektronika użyteczna - komputer bez zarzutu, ma wszystkie niezbędne gadżety - ksenony + zmywacze, pełną elektrykę z pamięcią, podgrzewane fotele, domykanie okien przez centralny zamek itd. itp. a nie ma gadżetów bez sensu typu schowek na parasol w TYLNYCH drzwiach skody (wyjmijcie go jak leje :) ) świetne czujniki parkowania (ważne dla tych, których kobiety prowadzą :) ) trzeba niestety założyć gaz (najlepiej wtrysk w fazie ciekłej brak straty mocy) bo silnik jest bardzo czuły na styl jazdy - jeśli ktos jeździ po mieście ostro to spalanie rośnie...

dodał: Thanatos
Opel Omega Sedan 2.0 (100 KM)

Jest to doskonala limuzyna dla ceniacych luksusowe wnetrze i spaniale wlasciwosci jezdne. ciekawa stylistyka, cenie w nim potezny kufer a w srodku jego nic nie przeszkadza wszystko na swoim miejscu. Niezle przuspieszenie i dobra predkosc sprawia ze moze to byc auto dla lubiacych ostra sportowa jazde. Auto nadaje sie doskonale do tuningu. szczegulnie warta polecena jest automatyczna skrzynia biegow wyposazona w funkcje "sport". nie raz wypszedzalem mozna powiedziec zawsze wypszedzalem inne dobre auta tej samej klasy np. BMW 530 A NAWED 740. Mercedesy podziwialem w stecznym lusterku. Moja omega pedzilem na autostradzie (oczywiscie w niemczech) ponad 190 km i chciala jeszcze (5 biegow manlalna).Poprostu polecam to auto nawed osobie mlodej i kazdemu innemu. Nic nie powiedzialem o silniku a wiec tak, spanialy cztero cilindrowiec o bardzo wysokiej kulturze pracy i elastycznisci spaniale spolpracuje z 5 biegowa manualna skrzynia biegow ktora przenosi napend na tylna os. Spaniale rusza sie z piskiem...

dodał: BARTAS

Galerie Opel Omega

Opel Omega - galeria redakcyjna Opel Omega B Sedan - galeria społeczności Opel Omega
Zobacz inne galerie Opel

Opinie o instalacji LPG

Opel Omega

  • 1.
  • 4,75 Opel Omega B 2.0 i 16V (136KM) 1998r.
    dodał: Słupszczanin, 09.10.2014

    Montowałem już trzecią instalację gazową. W trzech samochodach (Nisan Primera 2.0, Vectra 2.0, Omega B 2.0. Na każdej instalacji przejechałem od 150 do 200 tys. km. Nigdy nie miałem problemu i nic nie wymieniałem przez cały czas użytkowania. Wiem, że to brzmi niewiarygodnie. Teraz kupiłem Audi A4 B7 2.0 i też będzie miała montowaną instalację gazową bo ten silnik nadaje się świetnie do tego celu. Nie słucham żadnych opinii o instalacji gazowej bo ufam swojemu mechanikowi, który montuje mi te instalacje. Samochody paliły od 1 litr do 2 l więcej gazu w zależnaości czy lato czy zima i zawsze miałem instalację z jednopunktowym wtryskiem.Jeżeli instalacja mała jakieś niedomagania, to wina była w tym, że jakiś przewód źle był dokręcony i dochodziło lewe powietrze do układu. Przez te lata zaoszczędziłem naprawdę dużo pieniędzy.

  • 2.
  • 4,50 Opel Omega B 2.0 i 16V (136KM) 1996r.
    dodał: aguero, 30.04.2010

    Dopiero co założyłem instalację gazową. Zrobiłem zaledwie 500km, także jeszcze nie będę zachwalał przed czasem, ale myślę że kilka rzeczy mogę już napisać - gaz przyjął się wyśmienicie, nie czuć gdy się przełącza - zero szarpnięcia, czy zawachania obrotów silnika, nie odczuwam żadnego spadku mocy, a jeśli nawet to minimalny. Bardzo polecam "AutoGaz Marzenie" z Wrocławia, ul. Gazowa 3 - chłopaki znają się na rzeczy, swoją pracę traktują na luzie, stąd też nie ma mowy o jakiś pomyłkach. Fachowe podejście do klienta. A co najważniejsze, już czuję oszczędności wynikające z jazdy na gazie, za 50zł zrobiłem ponad 200km w cyklu mieszanym. Przy benzynie, za tą samą kwotę, byłem wstanie zrobić max 80-100km. Zdecydowanie polecam.

  • 3.
  • 5,00 Opel Omega B 2.0 i (115KM) 1996r.
    dodał: Omega user, 07.05.2011

    Instalacja/reduktor Tomasseto bez emulatora sondy[często ulegają awarii-wtedy problem na benzynie i LPG] i bez silnika krokowego gazu[jedyny problem - kontrolka silnika - bez negatywnego wpływu na silnik]. Zaletą solidnej instalacji II generacji jest prostota i tym samym bezawaryjność[tylko dbałość o świece i przewody - serwis praktycznie okazyjny]. Ale tylko silnik 2.0 8-io zaworowy może pracować poprawnie na takiej instalacji. Silniki pozostałe[2.0 16V, 2.5, 3.0] długo nie pochodzą na takiej[wymagają IV, a najlepiej V] albo w ogóle od początku nie mają szans na normalną pracę. Może to najsłabszy silnik Omegi, ale niemal bezawaryjny, najtańszy w serwisie, wytrzymały i niezawodny na najtańszej instalacji LPG.

  • 4.
  • 5,00 Opel Omega B 2.0 i 16V (136KM) 1999r.
    dodał: Dawid, 12.07.2011

    Założyłem sekwencję BRC S24 w Czakramie. Na początku były problemy ze zbyt wysokim spalaniem na gazie (ok 16L), dopiero po trzeciej regulacji się unormowało do 13,5L, gdzie na benzynie palił ok 12L. Ogólnie rzecz biorąc, mimo tego, że wszystko działało jak należy, nie polecam tej instalacji nikomu kto chce jeździć tanio. Trzeba lać często benzynę, nie ma możliwości odpalenia silnika z gazu, czy to na ciepłym czy zimnym. W stagu można tak robić nawet zimą na zimnym silniku i też pojedzie... Wkurzające płątne przeglądy w BRC co 10 tys km. W Stagu co 60tys (nie wiem czy płatne). Pozdro

  • 5.
  • 4,50 Opel Omega B 2.0 i 16V (136KM) 1999r.
    dodał: tad, 23.08.2012

    Jeżdżę od 2 lat z instalacją gazową. Sam ją sobie kalibruję i jestem bardzo zadowolony. Przez 2 lata wydałem na serwis 160 zł (2 razy zmiana filtrów + regeneracja wtryskiwaczy). Auto sprawuje się tak samo jak na benzynie. W trasie spala ok 9,5 l, w miescie 11 l. Niestety prawda jest taka, że gazownicy nie dbają o klienta, ustawią tak, że auto jeździ i dalej się nie przejmują. Jak jest instalacja dobrze zrobiona, dobrze skalibrowana to jazda na gazie to czysta oszczędność, zero problemów i żadnej różnicy w jeździe.

  • 6.
  • 5,00 Opel Omega B 2.5 i V6 (170KM) 1999r.
    dodał: maciek, 09.02.2011

    Instalacja BRC w mojej Omedze sprawuje sie znakomicie!:) 2.5 w benzynie robi swoje ale pozera przy tym ogromne ilosci paliwa, ku mojemu zaskoczeni autko na lpg idzie tak samo dobrze jak na benzynie a na stacji zostawiam znacznie mniej pieniedzy. Za kompletna instalacje BRC BRC Sequent 24 z montazem zaplacilem okolo 2500 zł wiec naprawde nie duze pieniadze a nie zamienilbym jej na zadna inna. Koszta praktycznie same mi sie zwrocily:) Calosc robiona w Energy w Warszawie. Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Opel Omega

Opel Omega

603 komentarze

403 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~yanek~yanek

jak ustawic zaplon w 2.0 dti? po remoncie pompy jest i nie wchodzi na obroty..

~yanek~yanek

Do ~piotr: zatarla sie pompka pewnie..

~yanek~yanek

do blondyn,, pierwsze sprawdz czy chodzi pompka paliwa w zbiorniku,czy ja slychac jak przekrecisz zaplon..

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Opel

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
77 956
Przejechany dystans
43 760 233 km
Zatankowanego paliwa
2 341 315 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
12 099
Wydanych pieniędzy
3 819 128 zł
Średnie wydatki na auto
1 250 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
18 090
Wydanych pieniędzy
4 433 073 zł
Średnie wydatki na auto
1 451 zł
Zobacz dzienniki kosztów Opel (3 055)

Zużycie paliwa Opel Omega

Na podstawie 1583 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: lukasz_1973, dodano: 25.08.2012 07:39

Omegę miałem 2 lata, w pierwszym roku 16tys km, w drugim 1tys km, więc w końcu sprzedałem. Auto b.wygodne i pakowne, ale z parkowaniem w Warszawie to już różnie bywa. Auto stworzone do jazdy w trasie, przy przepisowej jeździe (nie po górach) łatwo można zejść poniżej 8, mi najczęściej wychodzi 7-7,5, i to przy dynamicznym wyprzedzaniu. Latem w mieście, przy typowych korkach trudno zejść poniżej 11, zimą mój rekord to 13,8 (11km przejechane w ciągu 1h40min). W końcu to 1,5tony, jakoś trzeba to rozbujać. Ale warto szybko ruszać, nabierać prędkości, a później odpuszczać gaz, trzymać się w okolicach 2,5tys obrotów i autko chodzi wtedy jak zegareczek. Ten silnik nie lubi zbyt wysokich obrotów (może i lubi, ale wtedy pali jak smok). Części tanie i ogólnie dostępne, wykonanie w miarę przyzwoite, szkoda, że często "coś się dzieje", ale przy pełnoletnich autach to raczej norma. Do okazyjnych wyjazdów całą rodziną auto wręcz idealne.

pełny raport Opel Kombi 2.0 i 16V

autor: nibov, dodano: 03.07.2014 10:19

Jeżdżę bardzo spokojnie, zarówno w mieście jak i na trasie. Na pewno mam problemy z końcówkami wtryskiwaczy (leją) oraz być może coś jest na rzeczy z pompą wtryskową gdyż po nocy ciężko odpalić samochód (tak jakby paliwo spływało z przewodów do baku). W mieście można powiedzieć, że spalanie wg wskazań producenta. Miasto 130 tys. raczej większość skrzyżowań typu rondo. W mieście robię bardzo krótkie dystanse (2-3km) - spalanie wg komputera prawie 13L/100km, wg kalkulacji własnej 11,7L/100km (klima zawsze włączona). Bajka gdy wyjadę na trasę. Przy 80km/h i tempomacie spalił mi rekordowo 6,4L/100km. Z reguły przy 90-110km/h ok. 7L/100km. Średnie wg komputera 8,6L. Stosunek km trasa/miasto 5:1. Samochodu używam raczej na trasach, także nie narzekam. A w mieście od czasu do czasu jak muszę jechać to też nie boli - ten komfort musi swoje kosztować. Co do awaryjności osprzętu - odpukać, ale na szczęście wszystko chodzi jak należy. Gdy czytam raporty innych użytkowników tej wspaniałej fury, zastanawiam się czy nie zrobić jakiejś diagnostyki (nastawniki, kąt wtryski itp., itd.). Bo choć producent podaje takie spalanie w katalogu, jakoś byłbym szczęśliwszy gdyby mi palił tak jak niektórzy tu podają.

pełny raport Opel Kombi 2.5 TD

autor: JaroKat, dodano: 09.01.2010 05:24

Witam, posiadam Omegę B kombi 3.0v6 manual od około 3msc. i jestem bardzo miło zaskoczony spalaniem tego auta. Z uwagi iż dojeżdżam do pracy ok 50km w jedną stronę musiałem założyć instalację LPG sekwencja Stag300. Na dzień dzisiejszy oma pali mi średnio 13l LPG na 100km co przy wadze 1700kg jest wynikiem rewelacyjnym według mnie. Moja jazda to około 70% trasa, reszta małe miasto, trudno więc mi wypowiadać się na temat spalania w dużym mieście ale wynik 20l to nie wiem jak osiągnąć, chyba trzeba zamykać obrotomierz na każdym biegu od świateł do świateł a to nie jest normalna jazda. Uważam, że nie jestem zawalidrogą i w trasie poruszam się 140-160 km/h więc wynik spalania jest super. Dodam iż wcześniej miałem Omegę A 2.0 8V i spalała średnio 11l LPG więc 100km za 2litry LPG? Super auto. Pozdrawiam :-)

pełny raport Opel Kombi 3.0 i V6

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Opel Omega

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Opel Omega

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Opel Omega B

Opel Omega B produkowany był do roku 2003 kiedy top Opel podjął decyzję o zaprzestaniu produkcji modelu. Do tej pory zdecydowana większość fanów tego właśnie modelu nie może wybaczyć tej decyzji kierownictwu koncernu.

Zobacz dane techniczne Opel Omega
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Omega, oglądali także