Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Opel Omega

Model należący do segmentu E (wyższa klasa średnia). Produkowany w latach 1986-2003 jako następca Opla Rekorda i Senatora. Swą nazwę odziedziczył po Oldsmobile’u Omedze (Oldsmobile również był marką GM). W 1987 roku model wygrał plebiscyt na Europejski Samochód Roku. Omega doczekała się dwóch generacji. Za jej następcę uważany jest Opel Signum produkowany od 2003 roku (po części również Vectra). Do 1994 roku w Wielkiej Brytanii Omegę sprzedawano jako Vauxhall Carlton, zaś w Brazylii oferowano ją pod szyldem Chevroleta.

Generacje Opel Omega

  • Wybierz generację: Opel Omega B (1994 - 2004)
    Opel Omega B

    Opel Omega B

    Debiut drugiej generacji Omegi (Omega B) przypadł na koniec 1993 roku. Rok później, po zniknięciu z rynku Senatora, model stał się flagowym samochodem niemieckiej marki. W porównaniu do swojego poprzednika, wyróżniała go dużo bardziej elegancka i nowoczesna...

    więcej o Opel Omega B

  • Wybierz generację: Opel Omega A (1984 - 1994)
    Opel Omega A

    Opel Omega A

    Pierwsza generacja Omegi zwana Omegą A weszła na rynek w 1986 roku zastępując w ofercie Opla model Rekord. Rok po debiucie wygrała głosowanie na Europejski Samochód Roku. Do zakończenia europejskiej produkcji w 1994 roku, w Wielkiej Brytanii Omegę A oferowano...

    więcej o Opel Omega A

Publikacje o Opel Omega

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Luksus za rozsądną cenę: Opel Omega B FL (1999-2003)

Audi, BMW, Opel, Mercedes i Volkswagen. Która marka zasługuje na tytuł najlepszej? Preferencje kierowców są zróżnicowane. Jeżeli poprosimy ich o wytypowanie najbardziej pożądanej niemieckiej marki, okaże się, że w większości przypadków Opel będzie... zamykał stawkę. Przeciętne notowania marki sprawiają,...

Opis techniczny Opel Omega B

Opel Omega B produkowany był do roku 2003 kiedy top Opel podjął decyzję o zaprzestaniu produkcji modelu. Do tej pory zdecydowana większość fanów tego właśnie modelu nie może wybaczyć tej decyzji kierownictwu koncernu.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora ...a na imię ma Lotus

Światła zmieniają się na zielone. 275/30 ZR 19 na tylnej osi próbują uwolnić się od dymu. Nie udaje się. Za sekundę jesteśmy na limicie prędkości w mieście i ciągle na pierwszym biegu. I cały czas zostawiamy kłęby dymu. Dwójka. Totalnie bez zmian. Na trójce zaczynasz odczuwać prawdziwy odlot. Ślady na...

Ryzykowna gra

Każda szanująca się marka ma w swojej ofercie pojazd klasy wyższej. Recepta na stworzenie takiego auta pozornie nie jest wcale trudna. Należy wziąć dużą bryłę metalu długości około 5 metrów, po czym nieco ją zmodyfikować względem elegancji i funkcjonalności.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Opel Omega

Społeczność kierowców Opel OmegaautoWcentrum - społeczność Opel Omega

najwyższe oktanyAuta - Opel Omega

Opel Omega 81,68

Opel Omega V 6 87,17

Opel Omega SLICZNOTKA 69,15

Opel Omega Slicznotka 71,20

Opel Omega piekna & bestia 71,36

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Opel Omega

Matziey 67,44

KULAWY 91,26

sapciak 37,39

Colinh 61,33

cali20 65,96

dominik_dg 30,19

LisTruck 90,74

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Opel Omega

Jeździłem na ślepo...
Jeździłem na ślepo... Do dziewiątego stycznia tego roku, jeździłem jak niewidomy... Zapytacie dlacz...
Wymiana oleju w moście tylnym i w skrzyni biegów - Omega 2.5 V6
Wymiana oleju w moście tylnym i w skrzyni biegów - Omega 2.5 V6 Wczoraj zabrałem się za wymianę olei .Na pierwszy ogień poszedł most . Z rac...
Montaż dogrzewacza D3WZ
Montaż dogrzewacza D3WZ Witam ;) Jako że silniki DTI słabo się grzeją zazwyczaj montuje się w nich różn...
Pierwsze usterki
Pierwsze usterki No od kiedy auto kupiłem wydawało mi się, że jest zbyt miękkie z przodu i coś z ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Opel Omega

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Opel Omega
 

Najpopularniejsza wersja Opel Omega

Opel Omega

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Opel Omega
 

Opel Omega najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Volvo V70 Momentum Volvo V70 Momentum
Rocznik: 2010. Przebieg: 130 534 km. Silnik: 1.6 81KM .
Cena: 54 900 zł
Skoda Superb Ambition 170KM Skoda Superb Ambition 170KM
Rocznik: 2012. Przebieg: 99 865 km. Silnik: 2.0 125KM .
Cena: 64 900 zł

Używane Opel Omega

Opel Omega
2.2 benzyna 144 KM
183 000 km, 2001
9 900 PLN
Opel Omega
2.0 benzyna 115 KM
86 000 km, 1992
1 950 PLN
Opel Omega
2.5 diesel
1995
3 100 PLN
Opel Omega
2.0 diesel 101 KM
280 000 km, 1998
4 200 PLN

Ocena auta Opel Omega

Wybrane opinie

Opel Omega Sedan 3.0 i V6 (211 KM)

Miałem już trzy omegi z różnymi silnikami (oprócz wielu innych aut), wiec mam pewne porównanie. Na pewno są lepsze samochody - jeździłem i BMW i Lexusem, ale ja zawsze uważałem omegę caravan za najładniejsze auto w swojej klasie i jedno z ładniejszych w ogóle (może pomijając wersję C). Jednak dopiero wersja 3-litrowa daje prawdziwą radość z jazdy. Caravan ma utwardzone zawieszenie, co znakomicie wpływa na właściwości jezdne, bez zauważalnego pogorszenia komfortu. Świetna elastyczność, cichy silnik, pewne prowadzenie nawet w ekstremalnych sytuacjach. Jedynie hamulce przy tych osiągach mogłyby być lepsze. Wersja 2,0 16V zdecydowanie zbyt mułowata i za głośna (warkotliwy silnik, szcególnie na wyższych obrotach), wypada blado nawet w porównaniu ze starym, sprawdzonym silnikiem 2,0 8V. Polecam wersje z klimatronikiem, w porównaniu z tradycyjną klimą - super, duża różnica, chociaż wyczuwalnie osłabia silnik w czasie upałów. Auto ogólnie niezawodne, ale przy dużej ilości elektroniki zdarzają się...

dodał: dragonbial@poczta.onet.pl
Opel Omega Kombi 2.5 i V6 (170 KM)

Jest to moja 3 Omega, pierwsza z silnikiem 2,0 była oszczedna w spalaniu (13,5w miescie 11trasa -gazu) ale mułowata, druga z motorem 2,5TDS combi w automacie, przed kupnem znajomi ostrzegali mnie przed tym motorem no i niestety nie był to niezawodny motor. Dopiero trzecia z motorem 2,5V6 B (nie kupię już innego auta jak 6 cylindrowe) to był strzał w dziesiątke 30 na godz. i można wrzucać 5 bieg, 170 Km wystarczy na naprawde sportową jazdę, po założeniu gazu nie stwierdziłem spadku mocy, ale dopiero druga instalacja działała super. Po pierwszym fachowcu auto spalało 23l gazu. Drugą założyłem w pełni wypasioną za 2300 zł i skończyły się problemy w mieście pali ok 17l a na trasie (120na godz.) 11,5l gazu, norma z tym motorem to 12,5 do 13l w mieście i 9 l na trasie (120na godz.) benzyny. Auta jest wypasione w prawie wszystko nie ma tylko nawigacji i samopoziomowania. Jedyny problem jaki spotykałem w Omegach to zamykanie z pilota, w każdym aucie pilot mi kaprysił. Nie będe się rozwodził o...

dodał: top@zdnet.com.pl
Opel Omega Kombi 2.0 i (115 KM)

Za pieniadze, które zapłaciłem za 6 letnie auto - to chyba trudno by kupić coś lepszego. Pakowne objętościowo i kilogramowo. Jeździ się tym doskonale, dobrze się trzyma drogi. Przy pierwszych kilometrach po zakupie można stracić poczucie prędkości. Przez 5 lat jazdy - kompletnie nic nie musiałem robić (poza sprawami związamymi z eksploatacją). Nie ma znaczenia czy zapalam go rano po 20 st. mrozie czy na gorąco - przebieg 185000 km, oczywiście po mrozie ciężko kręci - ale wystarczy dosłownie pół obrotu wałem. Ile pali ? Bardzo równa jazda ok.100 km/h na trasie 150 km - 6,4 do 6,8 l/100km . Przy normalnej jeździe w trasie 8 do 8,5 l/100km w mieście - bardzo różnie, jeśli średnia prędkość jest ok. 15 km/h to ile ma spalić - kilkanaście litrów ! Wstawiłem gaz - warto, niestety mała butla - bo w kole zapasowym ale w kombi nie ma innej możliwości. Doskonała jakość i wytrzymałość tapicerki - welur. Poza tym wszytskim padł regulator wysokości fotela kierowcy - to chyba jedyna usterka. Z ciekawostek:...

dodał: użytkownik 5
Opel Omega Kombi 3.2 V6 ECOTEC (218 KM)

świetny samochód rodzinny - świetne osiągi, można zadziwić różne "tuningowane" fury, tylny napęd jak ktoś lubi pojeździć to wie o czym mówię, bagażnik - przepastny i z dużą ładownością w odróżnieniu od niektórych konkurentów, niemiecka jakość niespecjalnie lubiana przez złodziei, dobre prowadzenie, dobry komfort, dużo miejsca w środku, możliwość odłączenia całego elektronicznego chłamu (za dwie stówki sprytni serwisanci założą nawet odpięcie abs-u) elektronika użyteczna - komputer bez zarzutu, ma wszystkie niezbędne gadżety - ksenony + zmywacze, pełną elektrykę z pamięcią, podgrzewane fotele, domykanie okien przez centralny zamek itd. itp. a nie ma gadżetów bez sensu typu schowek na parasol w TYLNYCH drzwiach skody (wyjmijcie go jak leje :) ) świetne czujniki parkowania (ważne dla tych, których kobiety prowadzą :) ) trzeba niestety założyć gaz (najlepiej wtrysk w fazie ciekłej brak straty mocy) bo silnik jest bardzo czuły na styl jazdy - jeśli ktos jeździ po mieście ostro to spalanie rośnie...

dodał: Thanatos
Opel Omega Sedan 2.0 (100 KM)

Jest to doskonala limuzyna dla ceniacych luksusowe wnetrze i spaniale wlasciwosci jezdne. ciekawa stylistyka, cenie w nim potezny kufer a w srodku jego nic nie przeszkadza wszystko na swoim miejscu. Niezle przuspieszenie i dobra predkosc sprawia ze moze to byc auto dla lubiacych ostra sportowa jazde. Auto nadaje sie doskonale do tuningu. szczegulnie warta polecena jest automatyczna skrzynia biegow wyposazona w funkcje "sport". nie raz wypszedzalem mozna powiedziec zawsze wypszedzalem inne dobre auta tej samej klasy np. BMW 530 A NAWED 740. Mercedesy podziwialem w stecznym lusterku. Moja omega pedzilem na autostradzie (oczywiscie w niemczech) ponad 190 km i chciala jeszcze (5 biegow manlalna).Poprostu polecam to auto nawed osobie mlodej i kazdemu innemu. Nic nie powiedzialem o silniku a wiec tak, spanialy cztero cilindrowiec o bardzo wysokiej kulturze pracy i elastycznisci spaniale spolpracuje z 5 biegowa manualna skrzynia biegow ktora przenosi napend na tylna os. Spaniale rusza sie z piskiem...

dodał: BARTAS

Galerie Opel Omega

Opel Omega - galeria redakcyjna Opel Omega Opel Omega B Sedan - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Opel

Opinie o instalacji LPG

Opel Omega

  • 1.
  • 4,75 Opel Omega B 2.0 i 16V (136KM) 1998r.
    dodał: Słupszczanin, 09.10.2014

    Montowałem już trzecią instalację gazową. W trzech samochodach (Nisan Primera 2.0, Vectra 2.0, Omega B 2.0. Na każdej instalacji przejechałem od 150 do 200 tys. km. Nigdy nie miałem problemu i nic nie wymieniałem przez cały czas użytkowania. Wiem, że to brzmi niewiarygodnie. Teraz kupiłem Audi A4 B7 2.0 i też będzie miała montowaną instalację gazową bo ten silnik nadaje się świetnie do tego celu. Nie słucham żadnych opinii o instalacji gazowej bo ufam swojemu mechanikowi, który montuje mi te instalacje. Samochody paliły od 1 litr do 2 l więcej gazu w zależnaości czy lato czy zima i zawsze miałem instalację z jednopunktowym wtryskiem.Jeżeli instalacja mała jakieś niedomagania, to wina była w tym, że jakiś przewód źle był dokręcony i dochodziło lewe powietrze do układu. Przez te lata zaoszczędziłem naprawdę dużo pieniędzy.

  • 2.
  • 4,50 Opel Omega B 2.0 i 16V (136KM) 1996r.
    dodał: aguero, 30.04.2010

    Dopiero co założyłem instalację gazową. Zrobiłem zaledwie 500km, także jeszcze nie będę zachwalał przed czasem, ale myślę że kilka rzeczy mogę już napisać - gaz przyjął się wyśmienicie, nie czuć gdy się przełącza - zero szarpnięcia, czy zawachania obrotów silnika, nie odczuwam żadnego spadku mocy, a jeśli nawet to minimalny. Bardzo polecam "AutoGaz Marzenie" z Wrocławia, ul. Gazowa 3 - chłopaki znają się na rzeczy, swoją pracę traktują na luzie, stąd też nie ma mowy o jakiś pomyłkach. Fachowe podejście do klienta. A co najważniejsze, już czuję oszczędności wynikające z jazdy na gazie, za 50zł zrobiłem ponad 200km w cyklu mieszanym. Przy benzynie, za tą samą kwotę, byłem wstanie zrobić max 80-100km. Zdecydowanie polecam.

  • 3.
  • 5,00 Opel Omega B 2.0 i (115KM) 1996r.
    dodał: Omega user, 07.05.2011

    Instalacja/reduktor Tomasseto bez emulatora sondy[często ulegają awarii-wtedy problem na benzynie i LPG] i bez silnika krokowego gazu[jedyny problem - kontrolka silnika - bez negatywnego wpływu na silnik]. Zaletą solidnej instalacji II generacji jest prostota i tym samym bezawaryjność[tylko dbałość o świece i przewody - serwis praktycznie okazyjny]. Ale tylko silnik 2.0 8-io zaworowy może pracować poprawnie na takiej instalacji. Silniki pozostałe[2.0 16V, 2.5, 3.0] długo nie pochodzą na takiej[wymagają IV, a najlepiej V] albo w ogóle od początku nie mają szans na normalną pracę. Może to najsłabszy silnik Omegi, ale niemal bezawaryjny, najtańszy w serwisie, wytrzymały i niezawodny na najtańszej instalacji LPG.

  • 4.
  • 5,00 Opel Omega B 2.0 i 16V (136KM) 1999r.
    dodał: Dawid, 12.07.2011

    Założyłem sekwencję BRC S24 w Czakramie. Na początku były problemy ze zbyt wysokim spalaniem na gazie (ok 16L), dopiero po trzeciej regulacji się unormowało do 13,5L, gdzie na benzynie palił ok 12L. Ogólnie rzecz biorąc, mimo tego, że wszystko działało jak należy, nie polecam tej instalacji nikomu kto chce jeździć tanio. Trzeba lać często benzynę, nie ma możliwości odpalenia silnika z gazu, czy to na ciepłym czy zimnym. W stagu można tak robić nawet zimą na zimnym silniku i też pojedzie... Wkurzające płątne przeglądy w BRC co 10 tys km. W Stagu co 60tys (nie wiem czy płatne). Pozdro

  • 5.
  • 4,50 Opel Omega B 2.0 i 16V (136KM) 1999r.
    dodał: tad, 23.08.2012

    Jeżdżę od 2 lat z instalacją gazową. Sam ją sobie kalibruję i jestem bardzo zadowolony. Przez 2 lata wydałem na serwis 160 zł (2 razy zmiana filtrów + regeneracja wtryskiwaczy). Auto sprawuje się tak samo jak na benzynie. W trasie spala ok 9,5 l, w miescie 11 l. Niestety prawda jest taka, że gazownicy nie dbają o klienta, ustawią tak, że auto jeździ i dalej się nie przejmują. Jak jest instalacja dobrze zrobiona, dobrze skalibrowana to jazda na gazie to czysta oszczędność, zero problemów i żadnej różnicy w jeździe.

  • 6.
  • 5,00 Opel Omega B 2.5 i V6 (170KM) 1999r.
    dodał: maciek, 09.02.2011

    Instalacja BRC w mojej Omedze sprawuje sie znakomicie!:) 2.5 w benzynie robi swoje ale pozera przy tym ogromne ilosci paliwa, ku mojemu zaskoczeni autko na lpg idzie tak samo dobrze jak na benzynie a na stacji zostawiam znacznie mniej pieniedzy. Za kompletna instalacje BRC BRC Sequent 24 z montazem zaplacilem okolo 2500 zł wiec naprawde nie duze pieniadze a nie zamienilbym jej na zadna inna. Koszta praktycznie same mi sie zwrocily:) Calosc robiona w Energy w Warszawie. Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Opel Omega

Opel Omega

603 komentarze

403 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~yanek~yanek

jak ustawic zaplon w 2.0 dti? po remoncie pompy jest i nie wchodzi na obroty..

~yanek~yanek

Do ~piotr: zatarla sie pompka pewnie..

~yanek~yanek

do blondyn,, pierwsze sprawdz czy chodzi pompka paliwa w zbiorniku,czy ja slychac jak przekrecisz zaplon..

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Opel

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
86 973
Przejechany dystans
52 323 813 km
Zatankowanego paliwa
2 616 532 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
13 275
Wydanych pieniędzy
4 203 842 zł
Średnie wydatki na auto
1 238 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
20 516
Wydanych pieniędzy
5 088 445 zł
Średnie wydatki na auto
1 498 zł
Zobacz dzienniki kosztów Opel (3 396)

Zużycie paliwa Opel Omega

Na podstawie 1598 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Szybki Lopez, dodano: 20.07.2009 16:49

Nie wiem, jak u innych, ale moje V6 3.0 lubi sie napić. Zapewne dlatego, ze mam ciężką nogę i po to kupiłem ponad 200-konne autko, żeby się tym cieszyć. A cieszę się, gdy przyspieszam, jak rakieta... ;) 150 km/h od świateł do świateł to dla MV6 żaden wyczyn. 240 km/h w trasie - również drobnostka. Rakiety niestety zazwyczaj dużo palą...18-20 l/100 po mieście, to u mnie standart. Dodam tylko, że gdy pożyczyłem samochód teściowi na kilka dni, gdy mi go oddał, komputer pokazywał średnie spalanie na poziomie ok. 14 l. Tak więc ciężka noga robi swoje. Ale cóż... ja po prostu lubię zapier.... ;) ;)

pełny raport Opel Kombi 3.0 i V6

autor: Herbi, dodano: 03.02.2014 14:11

Mega-Omega W swoim zyciu miałem duzo aut, szybkie, małe, woły robocze itp.. z tego aż 4 "Omcie" 3xsedan, 1xcaravan. 1xC26NE PB, 3xC20NE+LPG. Auto nismiertelne, jak blachy nie przypominaja firanki i podłuznice nie przegniły na wylot to można jechać na koniec swiata. C20NE znany z tego, że dobrze znosi LPG. Spalanie gazu przy spkojnej jezdzie w miescie wynosiło srednio 11-14l/100km, w zimie 16-18l/100km. Trasa 10-11l. Zaznaczam, że nie jestem fanem "eco drivingu" i mam to gdzieś. Zadna z tych Omeg nie miała lekko, jako że były to "dupowozy" i woły robocze. Jedna jezdzila tylko na gazie nawet w mrozy, kazda paliła bez zająkniecia nawet przy -30*C. Nigdy, żadna nie stanęła w trasie, silniki niejednokrotnie przekręcone na LPG, mocno obciążane. Żadna nie zepsuła się, jedną dachowałem i był to najfajniejszy egzepmlarz, jedna tak zgniła, że nie było co spawać, a pozostałe 2 jeszcze pracują u innych osób. Mam do tych aut sentyment ogromny, nigdy mnie nie nie zawiodła. Niezawodny, brzydki, czołg. Jak ktoś potrzebuje auto do pracy w ciężkich warunkach to Omega A jest idealna. Mimo tego w trasie jedzie się jak nowszym autem dobrej klasy, nic nie puka nie stuka, jak w drzwiach i progach są wszystkie uszczelki to jest naprawdę cichutko. Z minusów: -spalanie -gnije, gnije i jeszcze raz gnije. -łączniki stabilizatorów -wiązka kabli prowadzona w podstopnicy (kilka razy trzeba było tam zaglądać, bo nie działały szybki czy centalny zamek. -brzydka ;) -filtry paliwa lubią się ze starości drzeć i zabija to listwę wtryskową. -trzeba dbać o wisko na wentylatorze bo w lecie sie bedzie grzac. Plusy: - gabaryty (caravanem wiozłem dwudrzwiową szafę z zamkniętą klapą) - nieśmiertelność!! - C20NE dobrze znosi gaz i w zasadzie nie potrzebuje PB - wygodny, jak na ponad 20lat - cena/jakość

pełny raport Opel Kombi 2.0 i

autor: stunteer, dodano: 05.08.2014 23:31

Spalanie zależy od nogi, przy jezle mieszanej 60% trasa wychodzi 11,5l/100km dodam że to jazda ślamazarna 80km/h max (skrzynia automat), miasto to nie dla tego auta wychodzi 16l/100km i to mówię o oszczędnej jeździe bez szaleństw. Natomiast trasa 100-120km.h wychodzi średnio 9,5l/100km (przy 5 osobach na pokładzie) Spalanie w gazie jest średnio większe o 2,5l/100km. Według mnie to małe spalanie, w końcu jedziemy autem które waży 1600kg i daje nam naprawdę dobry komfort. W ciągu 8 lat było pare napraw poczynając od uszczelki pod głowicą 1200zł ( wymiana i oleje ) mase czujników które lubią się psuć, wymiana pokryw od vectry. Można tym autkiem poszaleć na trasie trzyma się drogi jak głupie mimo oponek 15'. Minus to korozja bo mimo ocynku zaczyna łapać spód i spody drzwi, nadkola. Ogólnie polecam każdemu z autmomatem bo z tym silnikiem współpracuję idealnie

pełny raport Opel Sedan 2.5 i V6

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Opel Omega

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Opel Omega

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Opel Omega B

Opel Omega B produkowany był do roku 2003 kiedy top Opel podjął decyzję o zaprzestaniu produkcji modelu. Do tej pory zdecydowana większość fanów tego właśnie modelu nie może wybaczyć tej decyzji kierownictwu koncernu.

Zobacz dane techniczne Opel Omega
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Omega, oglądali także