Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Seat

2,5
Seat Altea
Standard 1.6 Mpi 102KM 75kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Dzień Dobry , Sam montaż oraz dobór elemetów nie mam zastrzeżeń, to koniec dobrego usługa gwarancyjna totalna katastrofa auto żle wyregulowane mimo moich zastrzeń Próśb o regulacje kóńczyło sie Słowem Wszystko jestes Wporządku tak mam być.Właczyć auto kalibracje to nie sztuka.!!Przez takie traktowanie klienta i wmawianie ze wszystko jest wporzadku straciłem dwie sondy...
5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 100KM 74kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 154 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
po około 500km od założenia, zapalił mi się check. jak się okazało przypuszczenia mojego gazownika były trafne, iż sterownik kłucił się z komputerem. pojechaliśmy, dostroiliśmy sterownik i od tamtego czasu wszystko hula. poprosiłem o delikatne wzbogacenie mieszanki (2-3%) i mam wrażenie, że autko ma pod maską więcej niż seryjne 100 kucyków. bardzo szybko się przełącza nawet...
5,0
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 70KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Witam. Instalacja spisuje się idealnie pomimo pojemności silnika autko jak na swoją moc jest bardzo żwawe i dynamiczne. Brak jakichkolwiek oznak nieprawidłowej pracy silnika. W trakcie samego przełączenia paliw oraz jazdy kierowca nie jest w stanie zauważyć na jakim paliwie jedzie gdyby nie wskaźnik gazowy i kontrolka sygnalizująca rodzaj paliwa. Spalanie LPG trasa około 6l...
4,5
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.4 85KM 63kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 28 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Jak do tej pory nie mam żadnych zarzutów do instalacji. Auto używane intensywnie (ok. 30 tys. km rocznie), praktycznie bezobsługowo. Zdarzyła się awaria czujnika temperatury, wymieniony w ramach gwarancji - pozatym wszystko OK.
4,5
Seat Mii
Hatchback 3d 1.0 60KM 44kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 74 tys. km
użytkowana przez: 95 tys. km
co prawda nie instalowałem w tym warsztacie, ale przyjechałem z bardzo problematycznie rozregulowaną instalacją (montowaną przez duży renomowany warsztat, który przez 6 wizyt nie mógł sobie poradzić problemami). Samochód przerywał, w dziwnych sytuacjach losowych przełączał się na benzynę, szarpał, nawet przy odjęciu gazu. Zostawiłem samochód o 11:00 o 16:00 był gotowy -...
5,0
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.6 LPG 110KM 81kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 131 tys. km
Instalacja bardzo oszczędna, nie ma żadnej różnicy przy jeździe na gazie jak i na benzynie. Instalacja jest instalacją fabryczną Seata, będąca tak naprawdę Landi Renzo. Auto jest sprowadzone zza granicy, w związku z czym polski salon Seata nie serwisuje tej instalacji (Serwisują jedynie BRC). Autoryzowany serwis Landi Renzo z kolei serwisuje bez najmniejszego problemu.
5,0
Seat Altea
Standard 1.6 Mpi 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Zamontowana instalacja BRC SQ 32. Przebieg na LPG do dziś 110 tys.km, właśnie zrobiony kolejny przegląd i wymiana filtrów. Auto jak i instalacja od momentu montażu nie sprawiały żadnych problemów, dlatego pracę i montaż oceniam bardzo dobrze. Zero błędów usterek, nie wracałem na poprawki. Spalanie na poziomie 9l/100km oceniam bardzo przyzwoicie.
5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 85KM 63kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Przebieg 250000 tyś km Na gazie przejechane 110000 tyś km.Instalacja bezproblemowa jak dotąd,wymiana filtra gazu co 15000 tyś i ewentualna regulacja co 30000tyś i to wszystko z obsługi,jeszcze wymiana świec co 30000 tyś co by cewki jak najdłużej służyły.Żadnych problemów z silnikiem,bardzo równa praca jednostki napędowej,Oby tak dalej,jestem bardzo zadowolony z tej...
5,0
Seat Leon III
Hatchback 1.4 TSI 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 45 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Instalacja założona BRC SDI 2.0. Była to najtańsza i zarazem najlepsza opcja z dostępnych. Przekonałem się o tym po przejechaniu 100 tys.km. Nic nie musiałem absolutnie robić poza standardowymi przeglądami i wymianą części eksploatacyjnych.
4,5
Seat Leon II
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Auto Seat Leon II z silnikiem 1.6 MPI. Wersja idealna pod gaz dlatego też zdecydowałem się na montaż instalacji BRC Sequent 32. Teraz to auto już chyba bardziej ekonomiczne nie może być. Gaz sprawuje się bardzo dobrze, silnik pracuje bez zarzutów pomimo przebiegu 160 000. Jeżeli lpg to tylko do MPI.