Szukaj

Opinie lpg Seat Cordoba – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Seat Cordoba

2,5
Seat Cordoba II
Coupe 1.6 75KM 55kW
instalacja: KME DIEGO
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Od 2 lat (czyli od momentu zamontowania instalacji) same problemy. Najpierw silnik gasł na luzie, parę wizyt w warsztacie - gaśnie dalej, kolejna wizyta i regulacja - udało się - nie gaśnie..... tylko spalanie wzrosło do prawie 19 l/100 km. Kolejna wizyta - "to na pewno wina sondy lambda" - sonda wymieniona- ups..znów gaśnie. Nigdy więcej.....pal licho, że stracę gwarancję,...
4,5
Seat Cordoba I
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
instalacja: AUTRONIC AL-602
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 140 tys. km
Silnik to typ AGG. Ogólnie dobrze znosi lpg. Komputer w instalacji w zasadzie był raz ustawiony i cały czas zachowuje się poprawnie, spalanie takie samo (średnio 9,5l/100km). Spadek mocy jest zauwazalny - nie ma takiego przyspieszenia jak na Pb zwłaszcza na wysokich obrotach (powyżej 4000). Sytuację poprawiłby chyba lepszy komputer bo AL602 to maksymalny prymityw. Jeśli...
5,0
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 205 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik przeszedł remont przed montażem. I na LPG działa idealnie. Instalacja (Zavoli Winner) nie sprawia żadnych problemów. Auto dobrze się prowadzi, nie ma problemów nawet przy mocniejszym przyduszeniu w gaz. Silnik pracuje równo i miarowo.
5,0
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Pierwsza ocena po przejechaniu 30 tys.km na plus. Żadnych problemów z silnikiem. Dobrze zniósł montaż LPG. Ładnie przyspiesza, nie szarpie, nie ma problemów z odpaleniem i przejściem na LPG. Instalacja Kit Alba. Montaż przy przebiegu 155 tys.km.
5,0
Seat Cordoba II
Sedan 1.4 60KM 44kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
1,4 Mpi jest wprost stworzony do pracy na LPG.Wytrzymał pracując na gazie 230 000 km.Należy jednak brać pod uwagę,że są też koszty:1.co roku wymiana kabli zapłonowych i świec 2.Podwójna opłata za przegląd techn. 3.skrócona żywotność silnika. 4.Przy obliczaniu kosztów trzeba też liczyć benzynę bo pierwsze 4 km silnik musi się rozgrzać i dopiero pracuje na gazie. 5.KOSZT...
5,0
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 240 tys. km
Prawie 250 tys. na gazie. Silnik idealnie nadaje się do gazu. Radzę zamontować dobrą instalację, mam STAG 300 i nigdy problemów! Jeżeli silnik wam zaczyna klepać jak diesel, wymienić tłoki z pierścieniami (wada tych silników - poszukajcie na forum w internecie, ładnie opisane co należy zrobić.). Montować i jeździć :)
5,0
Seat Cordoba I
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
instalacja: BRC JUST HEAVY
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 190 tys. km
Na LPG przejechane 190tyś. km, poprzednio Skoda Felicja ponad 220 tyś na LPG. Cóż wyrosłem na LPG, teraz szukam czegoś nowszego chyba znów założę gaz. Obecnie instalacja ma prawie 7 lat auto 15, benzyny używam tylko w zimie na rozruch, nie robię już żadnych przeglądów tylko tankuję. Jedyna usterka to skruszały kolanka w parowniku. Spalanie teraz już 8 litrów, wcześniej gdy...
3,5
Seat Cordoba I
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
homologacja: D.T. GAS SYSTEM SPÓŁKA JAWNA
instalacja: LOVATO
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 240 tys. km
Zdecydowanie nie polecam zakładu DT GAS system z Lublina. Po założeniu instalacji przez pół roku trwała między nami wojna. W końcu wymienili parownik i wszystkie kłopoty jak ręką odjął. Auto przez pół roku nadawało się tylko do postawienia na kołki. Obsługa fatalna. Tyle kilometrów udało mi się zrobić po znacznej przeróbce tej instalacji. Auto nadal jeździ bezproblemowo.
5,0
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 85KM 63kW
homologacja: D.T. GAS SYSTEM SPÓŁKA JAWNA
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
NIE WIEM DLACZEGO TYLE NEGATYWNYCH KOMENTARZY TU WIDZE. JA ZAŁOZYŁEM 1,5 ROKU TEMU W AUCIE SEAT CORDOBA 1.4 I DO DZISIAJ BYLEM TYLKO NA JEDNEJ WYMIANIE FILTRA GAZOWEGO. INSTALACJA SPRAWUJE SIE POPRAWNIE. SŁYSZAŁEM ZE ONI MAJĄ KILKA ODDZIAŁÓW W POLSCE, WIEC NIE WIEM GDZIE MONTOWALIŚCIE. JA ROBIŁEM W POZNANIU I MOGE SMIAŁO POLECIĆ TEN WARSZTAT.
4,0
Seat Cordoba I
Kombi 1.6 i 75KM 55kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 140 tys. km
Radzę zakładać instalację w wyspecjalizowanym zakładzie.Ja sam poprawiłem niedoróbki instalatora,szarpanie ,spalanie niepoprawną pracę na biegu jałowym.Ja nie odwiedzam serwisu,bo sam to robię ponieważ będąc w wielu serwisach nie doprowadzili do poprawnej pracy.Zaznaczam ile kalibruję razy do roku.
Seat Cordoba