Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Seat

5,0
Hatchback 5d Facelifting 1.2 70KM 51kW
Seat Ibiza IV
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Witam. Instalacja spisuje się idealnie pomimo pojemności silnika autko jak na swoją moc jest bardzo żwawe i dynamiczne. Brak jakichkolwiek oznak nieprawidłowej pracy silnika. W trakcie samego przełączenia paliw oraz jazdy kierowca nie jest w stanie zauważyć na jakim paliwie jedzie gdyby nie wskaźnik gazowy i kontrolka sygnalizująca rodzaj paliwa. Spalanie LPG trasa około 6l...
5,0
Standard 1.6 Mpi 102KM 75kW
Seat Altea
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Zamontowana instalacja BRC SQ 32. Przebieg na LPG do dziś 110 tys.km, właśnie zrobiony kolejny przegląd i wymiana filtrów. Auto jak i instalacja od momentu montażu nie sprawiały żadnych problemów, dlatego pracę i montaż oceniam bardzo dobrze. Zero błędów usterek, nie wracałem na poprawki. Spalanie na poziomie 9l/100km oceniam bardzo przyzwoicie.
5,0
Hatchback 1.4 16V 85KM 63kW
Seat Ibiza III
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Przebieg 250000 tyś km Na gazie przejechane 110000 tyś km.Instalacja bezproblemowa jak dotąd,wymiana filtra gazu co 15000 tyś i ewentualna regulacja co 30000tyś i to wszystko z obsługi,jeszcze wymiana świec co 30000 tyś co by cewki jak najdłużej służyły.Żadnych problemów z silnikiem,bardzo równa praca jednostki napędowej,Oby tak dalej,jestem bardzo zadowolony z tej...
5,0
Hatchback 1.4 TSI 140KM 103kW
Seat Leon III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 45 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Instalacja założona BRC SDI 2.0. Była to najtańsza i zarazem najlepsza opcja z dostępnych. Przekonałem się o tym po przejechaniu 100 tys.km. Nic nie musiałem absolutnie robić poza standardowymi przeglądami i wymianą części eksploatacyjnych.
4,5
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Seat Leon II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Auto Seat Leon II z silnikiem 1.6 MPI. Wersja idealna pod gaz dlatego też zdecydowałem się na montaż instalacji BRC Sequent 32. Teraz to auto już chyba bardziej ekonomiczne nie może być. Gaz sprawuje się bardzo dobrze, silnik pracuje bez zarzutów pomimo przebiegu 160 000. Jeżeli lpg to tylko do MPI.
5,0
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Seat Leon II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja 4 generacji, BRC SQ 32. Reduktor Genius MB, wtryskiwacze BRC w listwie. Instalacja była zakładana 2 lata temu. Jak na razie nabite ma 40 tys.km. Zrobione 2 przeglądy, trzeci się zbliża. Przez czas od montażu wszystko pracuje prawidłowo, spalanie na poziomie średnim ok 10l/100km, w zależności od warunków. Parę razy udało się zejść nawet poniżej 8,5l/100km. Jeśli...
5,0
Standard 1.6 Mpi 102KM 75kW
Seat Altea
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja BRC Sequent na wtryskach Alba. Montowana w 2016 r. Do teraz przebieg na LPG ok 60 tys.km. Silnik całkiem nieźle współpracuje z LPG, nie ma spadków mocy. Spalanie niewiele większe ok 15% w porównaniu z Pb. Do serwisu zaglądam jedynie na przeglądy.
5,0
Standard 1.6 Mpi 102KM 75kW
Seat Altea
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Bardzo dobry silnik od LPG. Instalacja BRC SQ 32, zakładana był rok temu. Od tego momentu na LPG zrobiłem blisko 30 tys.km, głównie trasy. Spalanie wychodzi mi w zależności od obciążenia i warunków od 10-12l/100km , gdzie benzyny spalał ok 8-9,5l/100km, także różnica niewielka, a oszczędność spora. Co do samej instalacji uwag nie mam. Nic nie muszę przy niej robić, serwis i...
5,0
Liftback 1.2 75KM 55kW
Seat Toledo IV
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zamontowana została instalacja BRC Sequent 32. Wydaje się być wszystko ok, auto pracuje tam sam jak przed montażem, trzyma równe obroty, płynnie się przełącza. Spalanie 7-8l/100. Ogólnie ocena pozytywna
4,5
Standard 1.4 MPI 85KM 63kW
Seat Altea
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Zamontowaną mam instalację Zavoli Winner. Montaż nie był drogi do tego silnika podobno Zavoli w zupełności wystarczy, gdyż MPI jest idealne pod lpg. Na chwilę obecną nie mam żadnych problemów, auto prawidłowo pracuje, nie miałem żadnych awarii.